صف خرید دلار جمع شد؟ دلار در کانال 51 هزار تومان

قیمت دلار در بازار آزاد امروز وارد کانال 51 هزار تومان شده و تا حوالی ساعت 13 امروز رقم 51 هزار و 900 تومان برای آن به ثبت رسیده است. قیمت سکه امامی نیز با کاهش قابل توجهی به کانال 28 میلیون تومان بازگشته است.

صف خرید دلار جمع شد؟ دلار در کانال 51 هزار تومان

 قیمت دلار در بازار آزاد امروز وارد کانال ۵۱ هزار تومان شده و تا حوالی ساعت ۱۳ امروز رقم ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان برای آن به ثبت رسیده است. قیمت سکه امامی نیز با کاهش قابل توجهی به کانال ۲۸ میلیون تومان بازگشته است.

قیمت دلار امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۲

قیمت دلار که در روزهای نخست هفته به کانال ۵۳ هزار تومانی راه یافته بود، از روز گذشته روند کاهشی را تجربه می‌کند و اکنون به کانال ۵۱ هزار تومانی رسیده است.

 قیمت دلار امروز در کانال ۵۱ هزار تومانی قرار گرفت. این روند نزولی در ادامه مسیر کاهشی روز گذشته است که قیمت دلار را از سطح ۵۲ هزار تومانی پایین کشیده بود. به این ترتیب امروز قیمت دلار روی سطح ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان قرار گرفت. در معاملات پشت خطی هم قیمت دلار در محدوده ۵۱ هزار و ۹۰۰ تا ۵۱ هزار و ۹۵۰ تومان قرار گرفته است.

اظهارات رهبری در روز گذشته که پیرامون مساله جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی مطرح شد، یکی از دلایل کاهش قیمت دلار بود. در همین حال، بازگشایی بازارهای جهانی نشان داد که اقتصاد جهان به اندازه‌ای که تصور می‌شد از جنگ در سواحل مدیترانه اثر نپذیرفته است و قیمت‌ها همچنان در ثبات به سر می‌برند.

به این ترتیب قیمت دلار با نگاهی خوش‌بینانه، از ریسک جهش دوباره رهایی یافت و کاهشی شد. با این حال اما همچنان نمی‌توان مسیر فعلی دلار را ادامه‌دار دانست. کارشناسان اقتصادی معتقدند طی روزهای آینده روشن می‌شود که دلار اکنون وارد فاز استراحت شده یا مسیر نزولی تا رسیدن به خط حمایت، ادامه خواهد داشت.

 

منبع: اکو ایران - تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109766

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر