داریوش مهرجویی

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شد؟اقاتل کیست؟

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شد؟اقاتل کیست؟

 قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد.

به گزارش عرشه‌ آنلاین ،  پلیس از دستگیری قاتل داریوش مهرجویی خبر داد.قاتل بین ده نفری بوده است که تاکنون بازداشت شده بودو امروز به قطعیت رسید . باغبان خانه مهرجویی مهمترین مظنون این حادثه بوده است

از امروز صبح پلیس خبرداد که قاتل مرحوم مهرجویی مشخص شده است خبرهای ضدو نقیضی از سوی برخی رسانه‌ها درباره هویت قاتل منتشر شده و در حالی که برخی رسانه‌ها مدعی دخالت باجناق‌های مرحوم مهرجویی در این قتل شده بودند، رسانه‌های دیگری هم از نقش داشتن باغبان سابق این مرحوم در این پرونده خبر دادند.باغبان خانه مهرجویی مهمترین مظنون این حادثه بوده است

بنابر این گزارش، سردار سعید منتظرالمهدی - سخنگوی فراجا امروز اظهار کرد، قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در دستگیری‌های قبلی پلیس بود لب به اعتراف گشوده و به گفته سخنگوی فراجا اکنون می‌توان با قاطعیت گفت که قاتل این هنرمند و همسرش دستگیر شده است.

وی همچنین اعلام کرده بود که بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است و به‌زودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

ساعاتی بعد از نخستین اعتراف قاتل مهرجویی شایعاتی مبنی بر دست داشتن باجناق های او در فضای مجازی منتشر شد  اما منابع مطلع در پلیس  گفتنداین اخبار فاقد اعتبار است.یک منبع آگاه در پلیس  اعلام کرد که دخالت داشتن باجناق‌های مرحوم مهرجویی در پرونده قتل اساسا کذب است.این منبع آگاه به تسنیم اعلام کرد: مظنون اصلی از باجناق‌های داریوش مهرجویی نیست و اصحاب رسانه از گمانه زنی پرهیز کنند تا کارآگاهان پلیس به زودی اخبار تکمیلی را اعلام کنند.

فارس هم نوشت :قاتل نسبت فامیلی با داریوش مهرجویی و همسرش ندارد و اصلا در بین دستگیرشدگان فردی که نسبت باجناقی با مرحوم مهرجویی داشته باشد، نبوده است.

این در حالی است که رکنا همچنان بر خبری که منتشر نموده مصر است؛ این پایگاه خبری رکنا دقایقی پیش اعلام کرد: باجناق‌های داریوش مهرجویی که بخاطر اختلاف مالی و خانوادگی عمیق قصد انتقام‌جویی داشتند با استفاده از کینه باغبان سابق که افغانستانی است و بخاطر شکایتی زندانی هم شده بود او را تطمیع کردند تا این ۲ جنایت فجیع رخ بدهد..

از سوی دیگر باغبانی که قبلا با شکایت داریوش مهرجویی به زندان افتاده و سپس آزاد شده بود در مسیر دسیسه باجناق‌ها قرار می‌گیرد و آنها با استفاده از کینه مشترک با باغبان او را تطمیع و راضی می‌کنند دست به این دو جنایت بزند.

سایت جنایی هم نوشت اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد سه نفر در صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش حضور داشتند که هر سه توسط پلیس بازداشت شدند و ساعات اولیه صبح امروز به جزییات جنایت اعتراف کردند. آنها در بازداشتگاه پلیس آگاهی کرج هستند.

برخی اطلاعات نشان می‌دهد بازیابی پیام‌های تلگرام یک گوشی موبایل پازل پلیس را در این پرونده تکمیل کرده و آنها را به آمر و عاملان قتل رسانده است.

بر این اساس باغبان به عنوان عامل اصلی به همراه دو همدست مرتکب جنایت شده اند و تحقیقات این پرونده تکمیل شده است.

در حالی که خبرگزاری تسنیم نوشت «دقایقی پیش قاتل داریوش مهرجویی و همسرش توسط ماموران پلیس دستگیر شد»، پایگاه خبری رکنا اعلام کرد «دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید».

هر دو رسانه خبر اخیرشان را به نقل از سردارمنتظرالمهدی اعلام کردند. به‌نظر می‌رسد همان‌طور که رکنا اعلام کرده است، متهم اصلی به قتل، پیش‌تر دست‌گیر شده بود و الان تحقیقات پلیس به نقاط مشخص‌تری رسیده باشد.

باغبان سابق سال گذشته از خانه قربانیان سرقت کرده بود که با شکایت داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد.مدتی در بازداشت بود و پس از آزادی از قربانیان کینه به دل گرفته بود.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد که او پس از آزادی در جمع دوستانش گفته بود که قصد دارد بلایی بر سر مهرجویی و همسرش بیاورد.

او اعتراف کرده که به دلیل همین کینه برادرش و یکی از دوستانش که هر دو در شهرک زیبادشت کار می‌کردند را با خود همراه کرده و شب حادثه به خانه قربانیان رفته و آنها را به قتل رسانده و بخشی از اموال را سرقت کرده اند.

خانه داریدش مهرجویی

بر اساس این گزارش، داریوش مهرجویی و همسرش در تاریخ ۲۲ مهر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. بر اساس اعلام سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است.

در ماموریت دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند برای نخستین بار از سگ‌های ویژه کشف قتل استفاده شد تا رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کنند, همچنین بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است

سردار منتظرالمهدی خبر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی را اعلام کرد.

سردارمنتظرالمهدی بیان کرد: دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید.

بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است.

تیم‌های یگان ویژه به شهرک مسکونی محل زندگی داریوش مهرجویی برای بازسازی صحنه وقوع جرم ورود پیدا کردند. 

داریوش مهرجویی و همسرش در تاریخ ۲۲ مهر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. بر اساس اعلام سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است.

ورود تیم‌های یگان ویژه به شهرک مسکونی محل زندگی داریوش مهرجویی برای بازسازی صحنه وقوع جرم را دراین ویدئو ببینید.

فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در صحنه قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش (وحیده محمدی‌فر) ۴ نفر حضور داشتند که در بازداشت به سر می‌برند.

رئیس کل دادگستری استان البرز از حضور ۴ نفر در صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

به گزارش قوه قضاییه، فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در صحنه قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش (وحیده محمدی‌فر) ۴ نفر حضور داشتند که در بازداشت به سر می‌برند.

وی افزود: ۳ نفر از این افراد در روز‌های گذشته دستگیر شده بودند و نفر چهارم که در صحنه قتل حضور داشت امروز و با دستور قضایی بازداشت شد.

وی گفت: همراه فردی که امروز بازداشت شده است، چاقو و ۲ عدد گوشی تلفن همراه و چند قطعه طلای همسر مرحوم مهرجویی کشف شده است.

 گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد  در کمتر از ۷۲ ساعت پس از دستور ویژه رئیس قوه قضائیه قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش با فعالیت شبانه روزی کارگاهان ناجا و قضات و بازپرسین قوه قضاییه شناسایی و بازداشت شدند.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه آخرین وضعیت پرونده داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد بیان کرد: به محض اطلاع از قتل مرحوم مهرجویی و همسرش، مراتب به رئیس قوه قضاییه گزارش داده و در دستورات تلفنی به پیگیری سریع با استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت شناسایی و دستگیری قاتل تاکید شد.

 وی افزود: همچنین رئیس قوه قضاییه در تماس تلفنی دستور پیگیری این پرونده را صادر کرد و در جلسه شورای عالی قوه قضاییه نیز دستور دادند تا با بهره‌گیری از تمامی امکانات، هر چه سریع‌تر قاتل یا قاتلین شناسایی شوند و پرونده آن‌ها با سرعت و دقت رسیدگی و منتهی به صدور حکم شود تا خدای‌ناکرده امنیت روانی مردم مورد خدشه قرار نگیرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: این قبیل موضوعات چنانچه با سرعت و دقت در رسیدگی همراه باشد موجب تزریق احساس امنیت هر چه بیشتر به مردم و شهروندان می‌شود و در نقطه مقابل چنانچه در بررسی‌ها و رسیدگی‌ها به این قبیل موضوعات، تعلل صورت گیرد، افراد منافق و سودجو شروع به تحریک و انتشار مطالب کذب و القای ترس و ناامنی می‌کنند.

فاضلی هریکندی گفت: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه، دستورات لازم جهت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در کشف جنایت و شناسایی و بازداشت قاتل یا قاتلین صادر شد و به بازپرس ویژه قتل دادسرای فردیس جهت انجام فرایند تحقیقات مقدماتی و همچنین به دادستان فردیس و نیز معاون پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز جهت اعمال نظارت قانونی و پیگیری‌های لازم ماموریت داده شد که در پلیس آگاهی استان البرز مستقر شوند و با اقدامات اطلاعاتی و فنی همه اشخاصی که به نحوی می‌توانستند که انگیزه قتل راداشته باشند شناسایی و از آن‌ها تحقیق کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110774

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر