فال تاروت

فال تاروت امروز یکشنبه 21 آبان ۱۴۰۲ | فال تاروت می خوای بیا اینجا بگیر

فال تاروت امروز یکشنبه 21 آبان ۱۴۰۲ را ببینید.

فال تاروت امروز یکشنبه 21 آبان ۱۴۰۲ | فال تاروت می خوای بیا اینجا بگیر

فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت‌‌‌ انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل‌ فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت‌ اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید.

فال تاروت امروز یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲

فروردین

کارت تاروت: پادشاه سکه

پول بخشی از طرز فکر و عمل است. امروز طرز فکرتان را در مورد پتانسیل درآمد خود ارزیابی کنید. اگر به خودتان بگویید پول به سختی به دست می آید، همین خواهد شد.

کارت تاروت پادشاه سکه به شما این امکان را می دهد که بدانید با یک تغییر ساده در تفکر خود می توانید از هر سطحی از فقر یا کمبودی که امروز با آن روبرو هستید خارج شوید.

تصور کنید که بسیاری از چیزهایی که نیاز دارید (و حتی بیشتر) را در اختیار دارید و می توانید ثروت خود را با دیگران هم تقسیم کنید.

اردیبهشت

کارت تاروت: هشت جام

پوچی، به همان اندازه شادی، یک فرصت است. وقتی از درون احساس غمگینی یا تنهایی می کنید، به شما یک آگاهی قوی می دهد. باعث می شود چیزهایی را که ندارید و کمبودهایتان را ببینید.

شما آنچه که نیاز دارید را احساس می کنید و می توانید روند درخواست از کائنات را آغاز کنید. امروز، تصور کنید که آنچه را که می‌ خواهید، در حال حاضر دارید.

خرداد

کارت تاروت: ابله

آینده همانقدر روشن است که تصور می کنید. هر قدمی که برمی دارید شما را به سمت رویاهایتان سوق می دهد.

امروز ممکن است یک روز عادی به نظر برسد، اما در واقع روزی پر از ماجرا و فرصت است. شما به بر اساس انتخاب های خود موفق هستید، بنابراین تصمیماتی بگیرید که مطابق با آنچه می خواهید باشد.

تیر

کارت تاروت: دوچوبدست

بر سر یک دو راهی قرار دارید و اکنون می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مسیر فعلی خود را ادامه دهید یا مسیر دیگری را انتخاب کنید.

اگر واقعا از کاری که اکنون انجام می دهید لذت می برید، چرا تغییرش دهید؟ دلیل اصلی تغییر این است که احساس کنید به سمت و سوی اشتباهی رفته اید.

سرنوشت خود را به چالش بکشید تا ببینید آیا چیز دیگری برای شما در نظر گرفته است یا خیر.

مرداد

کارت تاروت: شوالیه جام (وارونه)

امروز، قلب تان کف دست تان است و برای همه کسانی که شما را می شناسند، آشکار است که در حال و هوی عشق هستید.

شما حال و هوای عاشقانه ای در سر دارید و هیچ چیز نمی تواند حال و هوای شما را خراب کند.

اکنون بهترین زمان برای قرار عاشقانه یا ابراز علاقه به کسی که دوستش دارید برای اولین بار است.

شهریور

کارت تاروت: نه سکه

شما می خواهید احساس امنیت کنید، و پول چیزی است که به آن نیاز دارید تا احساس کنید می توانید آینده خود را کنترل کنید.

این کارت تاروت می گوید که شما قدرت مالی را بیشتر از یک نیاز می بینید و به همین دلیل، آماده هستید که جریان نقدینگی فراوانی ایجاد کنید.

قانون جذب در کنار شماست! کافیست به چیزی که می خواهید فکر کنید تا آن را در زندگی خود آشکار نمایید.

مهر

کارت تاروت: یک سکه (وارونه)

دفعه بعد موفق تر می شوید. وقت را از دست داده اید و آنچه قرار بود به عنوان منبع یا هدیه ای در اختیار شما قرار گیرد، اکنون به شخص دیگری داده می شود.

فرصت ها این گونه هستند. دفعه بعد، از قبل برای اتفاقی که می خواهید بیافتد آماده شوید تا وقتی شانس در خانه شما را زد، آماده استفاده از آن فرصت باشید.

آبان

کارت تاروت: راهبه

از قوانین پیروی کنید. وضعیتی که درگیر آن هستید، به همین شکلی که اکنون هست، عالی است.

ممکن است روش‌ های جدیدی برای انجام کارها مشاهده کنید، و همه ایده‌ های شما به احتمال زیاد معتبر هستند.

اما اکنون زمان مناسبی برای پیشنهاد یا ارائه تغییرات نیست. یا زمان بسیار کوتاه است، یا طرح در حال اجرا است.

آذر

کارت تاروت: هفت شمشیر

هوش، مهم تر از مهارت است. خیلی خوب است که آنچه را که می خواهید، از طریق متقاعدسازی به دست بیاورید، نه با قدرت.

مردم وقتی بخواهند کاری را انجام دهند، انجام می دهند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به آن ها کمک کنید تا بفهمند که برایشان آرزوی موفقیت و تصمیمی عالی دارید.

دی

کارت تاروت: ده چوبدست

شما بیش از حد کار می کنید. شما فقط 24 ساعت در روز زمان دارید و با زیاده روی خود را خسته می کنید. رعایت اعتدال در هر زمینه ای از زندگی، از جمله کار، مهم است.

آنچه را که می توانید در حد توان خود انجام دهید و سعی کنید آن را به نحو احسن انجام دهید.

اگر کاری قابل واگذاری است، سعی کنید به فرد دیگری واگذار کنید. زندگی و کار زمانی در بهترین حالت خود هستند که حد اعتدال در آن ها رعایت شود.

بهمن

کارت تاروت: راهبه (وارونه)

برداشت اشتباه، باعث می شود دیگران چیزهایی را تصور کنند که اصلا منظور شما نبوده است. بنابراین هرکجا احساس کردید کسی منظورتان را اشتباه متوجه شده، شفاف سازی کنید.

نباید به خاطر یک سوء تفاهم کوچک که به راحتی قابل حل شدن است، یک دوستی از بین برود.

اگر احساس می کنید نمی توانید به دوست خود اعتماد کنید، حداقل سعی کنید در مورد آن صحبت کنید. شاید بتوانید مشکل را حل کنید.

اسفند

کارت تاروت: سه چوبدست

اکنون بهترین زمان از سال برای رفتن به یک سفر دریایی یا دیدن نقاطی از جهان است که قبلا هرگز نرفته اید. ممکن است از فرصتی در خارج از کشور یا یک تجربه خارجی لذت ببرید.

پاسپورت خود را آماده کنید و در مورد ماجراجویی بعدی خود رویاپردازی کنید. وقتی از نظر ذهنی برای آن آماده باشید، زندگی به طور معجزه آسایی شما را به آنجا خواهد برد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114025

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر