محمد صادقی

محمد صادقی به 5 سال زندان محکوم شد

محمد صادقی در یک پست اینستاگرامی خبر از 5 سال محکومیتش به زندان خبر داد.

محمد صادقی به 5 سال زندان محکوم شد

محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون که تیر ماه امسال به دنبال انتشار ویدئوهایی در اینستاگرامش در خصوص حجاب بازداشت شده و نزدیک به یک ماه بعد با قرار وثیقه آزاده شده بود، از محکومیت خود به ۵ سال حبس به‌ جرم تشویق به بر هم‌ زدن امنیت کشور خبر داده است.

به گزارش عرشه آنلاین، خبرگزاری فارس در این باره نوشت: محمد صادقی به ۵ سال زندان محکوم شد  

 محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام گفت: دادگاه انقلاب شعبه ۲۸ او را به اتهام «تشویق مردم علیه برهم زدن امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم کرده است و این حکم به تائید دادگاه شعبه ۳۶ نیز رسیده است

این بازیگر در این ویدئو می‌گوید: دادگاه انقلاب شعبه ۲۸ او را به اتهام «تشویق مردم به جنگ و کشتار علیه برهم زدن امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم کرده است و این حکم به تأیید شعبه ۳۶ نیز رسیده است.

محمد صادقی روز ۲۵ تیرماه در منزل خود بازداشت و پس از ۳۵ روز، سی اُم مردادماه با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست رسیدگی به پرونده با قرار وثیقه موقتا آزاد شد.

صادقی پس از آزادی از زندان، ویدئویی از خود منتشر کرد که او را در حال خواندن ترانه معروف «قاب شیشه ای» با صدای سیاوش قمیشی نشان می‌دهد. او همچنین پس از آزادی تصویری از خود در آغوش مادرش منتشر کرد.

 محمد صادقی

محمد صادقی اواخر تیر ماه در اینستاگرام خود ویدئوهایی منتشر کرد که در آن نسبت به درگیری گشت ارشاد با یک زن در خیابان اعتراض تندی با چاشنی تهدید داشت؛ موضوعی که منجر به بازداشت او شد.

او با انتشار چند استوری عصبانیت خود را نسبت به ویدئوی درگیری یک مامور گشت ارشاد با یک زن بر سر حجاب ابراز کرد. یک روز بعد، خبرگزاری میزان، رسانه ی رسمی قوه قضاییه اعلام کرد: «محمد صادقی، بازیگری که طی روز‌های گذشته با تولید محتوا‌ی غیرمتعارف و غیرقانونی در شبکه‌های اجتماعی مخاطبانش را به خشونت دعوت کرده بود، با دستور قضایی بازداشت شد».

او در ویدئوهای خود حرف‌های تندی زد که برخی رسانه‌ها آن را «تهدید به قتل پلیس» تلقی کردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117551

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر