​قیمت سکه و طلا

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۸ مهر، سکه 53 میلیونی شد

قیمت سکه امامی امروز شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ | سکه‌های سنگین در کانال بالاتر نشستند

قیمت طلا و سکه امروز  شنبه ۲۸ مهر، سکه 53 میلیونی شد

 قیمت سکه  سکه‌های سنگین در کانال بالاتر نشستند

.به گزارش پایگاه خبری عرشه آنلاین قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ همزمان با انتشار خبر ترور و شهادت رهبر حماس و همراه با رکوردزنی تاریخی اونس جهانی طلا، با افزایش چشمگیری در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. بازار سکه در قطعات بزرگ بیش از یک میلیون تومان گران شد و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز به کانال چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی صعود کرد. گفتنی است قیمت دلار نیز امروز در نیمه بالایی کانال سوم از کریدور ششم نوسانی شده است.

 قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ همراه با رکوردزنی تاریخی اونس جهانی طلا،‌ در روند صعودی بازگشایی شد. بازار سکه در قطعات سنگین بیش از یک میلیون تومان رشد کرد و در کانال‌های بالاتر نشست و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز قله چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را فتح کرد.

با انتشار خبر ترور و شهادت یحیی سنوار، رهبر حماس در روز گذشته، اونس جهانی طلا رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد و به بیش از ۲۷۲۰ دلار رسید. همین امر بر بازار داخل تاثیر گذاشت و در معاملات آغاز هفته آن را صعودی کرده است. شایان‌ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا در این لحظه با کاهش یک دلاری، با رقم ۲۷۲۰ دلار به ثبت رسیده است.

سکه امامی در کانال ۵۳ میلیونی نشست

بازار سکه امروز در تمامی قطعات صعودی بود. به‌طوری‌که سکه امامی به کانال ۵۳ میلیونی و سکه بهار آزادی به کانال ۴۷ میلونی صعود و قطعات نیم سکه و ربع سکه نیز نیم میلیون تومان رشد کردند.

قیمت سکه امامی با یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۵۳ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه و ربع سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

طلای ۱۸ عیار قله ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را فتح کرد

بازار طلا امروز در روند افزایشی بازگشایی شده است؛ هر مثقال طلا با ۱۹۳ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۲۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۳ هزار و ۹۶۳ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۱۶۷ هزار و ۶۰۲ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۸۷۴ هزار تومان، سکه بهار آزادی یک میلیون و ۳۹ هزار تومان نیم ‌سکه ۲۸۲ هزار تومان، ربع سکه ۳۹۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۹۷ هزار تومان افزایش یافت.

سکه امامی تک فروشی ۵۱۸,۲۵۰,۰۰۰
سکه بهار آزادی تک فروشی  ۴۵۶,۶۵۰,۰۰۰
نیم سکه تک فروشی ۲۸۰,۶۰۰,۰۰۰
ربع سکه تک فروشی ۱۸۱,۴۰۰,۰۰۰
سکه گرمی تک فروشی ۸۳,۷۰۰,۰۰۰
تمام سکه (قبل ۸۶) ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه (قبل ۸۶) ۲۱۸,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه (قبل ۸۶) ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰

قیمت نقره گران شد

قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رشد هشت دلاری روی رقم ۲۶۸۱ دلار در حال معامله است. قیمت اونس نقره روی رقم ۳۱ دلار و ۶۵ سنتی در حال معامله است و کاهش پنج سنتی دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۶۵ هزار و ۱۱۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۳۱۰ تومانی دارد

مثقال در کانال ۱۸ میلیونی پیش‌روی کرد

قیمت طلا روز پنجشنبه افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار که روز گذشته وارد کانال ۱۸ میلیونی شد، امروز با رشد ۵۰ هزار تومانی در این کانال پیش‌روی کرد و با رقم ۱۸ میلیون و ۷۶ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومانی در محدوده چهار میلیون و ۱۷۵ هزار تومانی معامله شد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم چهار میلیون و ۱۹۳ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه روز پنجشنبه به غیر از کاهش ۶ هزار تومانی سکه گرمی در تمام قطعات افزایش داشت. حباب سکه امامی ۲۸۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۲۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۴۱ هزار تومان و ربع سکه ۱۴۶ هزار تومان افزیش داشت.

قیمت نقره ۶۹ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره، با هفت سنت کاهش،‌ روی رقم ۳۳ دلار و ۶۶ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۳۶۰ تومان کاهش، گرمی ۶۹ هزار تومان به فروش رسید.

منبع: تجارت نیوز - اقتصاد نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 156911

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر