بهترین میم‌ کوین‌ ها برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ کدام‌اند؟

پیشنهاد هوش مصنوعی؛ در این رمز ارزها و میم کوین‌ها سرمایه گذاری کنید

بهترین میم‌ کوین‌ ها برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ کدام‌اند؟

پیشنهاد هوش مصنوعی؛ در این رمز ارزها و میم کوین‌ها سرمایه گذاری کنید

این نکته را بخوانید | همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

با وجود اینکه ChatGPT به پیشرفت بخش میم کوین ها اشاره دارد، همزمان به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد تنها پس از انجام تحقیقات مناسب وارد این اکوسیستم شوند.

 تجارت‌نیوز نوشت  میم کوین ها، ستاره‌های درخشان بازار ارزهای دیجیتال، در این دوره صعودی بوده‌اند. بسیاری از آنها افزایش قیمت چشمگیری پیدا کرده‌اند و از حمایت صرافی‌های پیشرو و چهره‌های برجسته این صنعت برخوردار شده‌اند. همچنین این سکه‌ها به خاطر داشتن اجتماعات قوی و توانایی تبدیل شدن به ترندهای عظیم شناخته می‌شوند.

از ChatGPT پرسیدیم که آیا پیشرفت میم کوین ها در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت و کدام سکه‌ها باید در کانون توجه ویژه سرمایه‌گذاران قرار بگیرند. این چت‌ربات بر پتانسیل ۶ دارایی تاکید کرد که دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز جزو این لیست هستند.

مطالعه بیشتر: ایلان ماسک چند میلیون دلار در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده است؟

چت‌جی‌پی‌تی ادعا می‌کند این دو سکه به دلیل «شناخت گسترده و اکوسیستم‌های قوی» به احتمال زیاد برتری خود را در این جایگاه حفظ خواهند کرد. چت‌جی‌پی‌تی اشاره کرد که دوج‌کوین ارز دیجیتال مورد علاقه مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، است و اغلب از حمایت‌های این میلیاردر بهره‌مند می‌شود.

شیبا اینو نیز به لطف راه‌اندازی راهکار مقیاس‌گذاری لایه 2 شیباریوم (Shibarium) و صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ (ShibaSwap)، پیشرفت بسیاری کرده است. به یاد بیاورید که شبکه بلاک‌چین لایه 2، تابستان گذشته راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون به نقاط عطف زیادی دست یافته است. اخیراً، تعداد کل بلاک‌های پردازش‌شده روی شیباریوم از پنج میلیون فراتر رفته است.

پروتکل شیباریوم با هدف تقویت توسعه اکوسیستم شیبا اینو از طریق کاهش هزینه تراکنش‌ها، بهبود مقیاس‌پذیری و افزایش سرعت، فعالیت می‌کند.

دیگر میم کوین ها که ChatGPT معرفی کرد

چت‌جی‌پی‌تی همچنین به سرمایه‌گذاران توصیه کرد به چهار سکه دیگر به نام‌های پپه (PEPE)، فلوکی اینو (FLOKI)، دوج‌الون مارس (ELON) و بیبی دوج کوین (BABYDOGE) نیز توجه کنند.

پپه (PEPE) با تم قورباغه در سال ۲۰۲۳ محبوبیت زیادی به دست آورد و امسال هم حضور قدرتمندی در بازار دارد. چندی پیش این سکه به بالاترین قیمت خود در تمام دوران رسید و ارزش کل بازار آن از ۷ میلیارد دلار فراتر رفت. با وجود اصلاح قیمت در روزهای بعد، پپه همچنان سومین سکه بزرگ میم باقی مانده است.

فلوکی (FLOKI) نیز اخیراً به بالاترین قیمت خود دست یافت و برای مدت کوتاهی از برخی از آلت‌کوین‌های محبوب مانند مونرو (XMR) و کرونوس (CRO) پیشی گرفت. این سکه نیز تحت تاثیر اصلاح اخیر بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفت، اما ارزش کل بازار آن همچنان بالای ۲ میلیارد دلار باقی مانده است.

چت‌جی‌پی‌تی می‌گوید دوج‌الون مارس (ELON) و بیبی دوج کوین (BABYDOGE) شهرت کمتری دارند، اما همچنان توانسته‌اند در سال جاری توجهات را به خود جلب کنند. پیشرفت آنها به جذب بیشتر سرمایه‌گذاران، استراتژی‌های بازاریابی، حمایت افراد مشهور و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد.

ریسک میم کوین ها را در نظر داشته باشید

اگرچه میم کوین ها ممکن است مانند یک انتخاب سرمایه‌گذاری جذاب به نظر برسند که می‌توانند یک‌شبه شما را میلیونر کنند، اما به دلیل نوسانات شدیدشان، ممکن است از سویی ضررهای بسیاری متوجه شما کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 141950

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر