حمله شدید و تند وزیر آموزش و پرورش به دولت روحانی /ما وضع معلمان را خوب می کنیم +فیلم

وزیر آموزش و پرورش که با دریافت 239 تذکر از نمایندگان مجلس در یک روز رکورد زد حمله شدیدی به دولت حسن روحانی کرد

حمله شدید و تند وزیر آموزش و پرورش به دولت روحانی  /ما وضع معلمان را خوب می کنیم +فیلم

وزیر آموزش و پرورش که با دریافت ۲۳۹ تذکر از نمایندگان مجلس در یک روز رکورد زد حمله شدیدی به دولت حسن روحانی کرد .

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با انتشار ویدئویی درباره انتقاد از وزارت متبوع خود بابت کمبود معلم در مدارس گفت: کمبود معلم که یکدفعه‌ای اتفاق نمی‌افتد و مهم است که ریشه این موضوع را به مردم و مسئولین بگوییم.

صحرایی ضمن برشمردن دلایل کمبود معلم در مدارس کشور، خطاب به منتقدان وزارت آموزش و پرورش گفت: نمی‌خواهیم بگوییم شما چقدر با مردم جفا کردید، لااقل شما سکوت کنید.

صحرایی با اینکه ریشه این مطلب در ۳ مورد است، درباره دانشگاه فرهنگیان که وظیفه تامین نیروی معلم مورد نیاز آموزش و پرورش را بر عهده دارد، اظهار کرد: آن دوستانی که مارا نقد می‌کنند، خودشان می‌دانند چه کار کرده‌اند. 

وی ادامه داد: شما پذیرش این دانشگاه را زیر ۵ هزار نفر آوردید، حالا هم دارید این حرف‌ها را می‌زنید. نمی‌خواهیم بگوییم شما چقدر با مردم جفا کردید، لااقل شما سکوت کنید.

چرا کمبود معلم پیدا کرده ایم؟ تقصیر دولت قبل است /مسئولان سابق که الان آموزش و پرورش را نقد می کنند، در زمان مدیریت خودشان، چه اقداماتی کردند؟ 

 حضور مستقیم رهبر انقلاب به دانشگاه فرهنگیان و دادن جانی دوباره به تربیت معلم 

تلاش عده ای در دولت قبل برای ضعیف نگه داشتن مدارس دولتی بود /چرا مسئولان سابق تلاش داشتند مدارس غیر انتفاعی و غیر دولتی رشد پیدا کند؟ /آموزش و پرورش سیاسی نیست، گوهر است سیاسی اش نکنید /در دولت مردمی،  اتفاقاتی مهم برای رفع مشکلات آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت

ریشه‌های کمبود معلم در کشور را از زبان وزیر در ویدئوی زیر ببینید:

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111765

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر