اینترنت رایگان دولت به این کاربران + کد فعالسازی

وزیر ارتباطات: یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفتیم.

اینترنت رایگان دولت به این کاربران + کد فعالسازی

وزیر ارتباطات: یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفتیم.

امروز یک پیامک برای همگان ارسال می‌شود و هر کس می‌تواند با کد دستوری که اعلام می‌شود این بسته را فعال کند و در ایام انتخابات استفاده از این پیام‌رسان‌ها و سکوی تلویزیون رایگان خواهد بود.

کد فعالسازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای انتخابات ۱۴۰۳

هدیه همراه اول برای انتخابات ۱۴۰۳ : بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگ یک ماهه برای تمام مشترکان خطوط دائمی و اعتباری ویژه پیام‌رسان‌های منتخب داخلی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ فعال می‌شود.

کد فعال سازی بسته اینترنت رایگان همراه اول انتخابات ۱۴۰۳ با شماره‌گیری #۶۷۳*۱۰۰* قابل دریافت و تا یک ماه قابل استفاده است. این اپراتور برای تمام مشترکان خود به مناسبت انتخابات اینترنت رایگان در نظر گرفته است.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات رادیویی،بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایت یک ماهه برای تمام مشترکان خطوط دائمی و اعتباری ویژه پیام‌رسان‌های منتخب داخلی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری فعال می‌شود.

این بسته برای پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا، ویراستی، سروش، گپ، آی‌گپ، بله، تلوبیون با شماره‌گیری #۶۷۳*۱۰۰* قابل دریافت و تا یک ماه قابل استفاده است. این بسته فاقد تمدید خودکار است.

همچنین مشترکین دائمی همراه اول اگر تاکنون سیم‌کارت خود را با سیم‌کارت نسل ۴ و ۴٫۵ (یوسیم) تعویض نکرده باشند، می‌توانند برای این کار به یکی از مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشور مراجعه نمایند یا این که به‌صورت غیرحضوری از سرویس همراه یار (سرویس خدمات در محل همراه اول) استفاده کنند. هدیه این تعویض، ۲۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای مشترکین دائمی و ۱۵ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای مشترکین اعتباری خواهد بود. برای استعلام نسل سیم‌کارت، این کد دستوری را شماره‌گیری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعویض سیم‎‌کارت به یوسیم و دریافت اینترنت هدیه همراه اول بر روی “خرید کنید” کلیک نمایید.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 141488

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر