رپورتاژ

قیمت ورق ام دی اف پاک چوب اصفهان در پارت تجارت

قیمت ورق ام دی اف پاک چوب اصفهان در پارت تجارت

ام‌دی‌اف متریالی پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی و بسته‌بندی ماشین‌آلات است؛ به همین دلیل شرکت‌های مختلفی در صدد تولید آن برآمده‌اند. پاک چوب را می‌توان یکی از برترین تولیدکنندگان ورق‌های MDF در ایران دانست که از مرغوب‌ترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. تولیدات این شرکت مقاومت بالایی در برابر فشار، خط و خش و ضربه دارند و همچنین به مرور زمان دچار تغییر رنگ و فرسایش نمی‌شوند. البته محصولات پاک چوب فقط به ورق‌های ام‌دی‌اف محدود نیستند، بلکه این شرکت مشتقات باکیفیت دیگری هم می‌سازد. در این مطلب با تمام محصولات و همچنین قیمت ورق ام دی اف پاک چوب آشنا خواهید شد.

محصولات پاک چوب

گروه صنعتی پاک چوب در طی سال‌های فعالیت خود، به واسطه ارائه محصولاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا، توانسته حضور قدرتمندی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد. از تولیدات عمده این شرکت می‌توان به ورق MDF، نئوپان و ملامینه با طرح‌های سالید و طبیعی اشاره کرد. همچنین Pakchoob سالانه حجم زیادی پنل‌های PVC و PET را در شش طرح مختلف، صفحات پست فرمینگ مات و براق و طرح آرپای ایتالیا و همین‌طور کاغذ آغشته ملامینه، در ۴ طرح متفاوت تولید می‌کند.

البته این شرکت علاوه بر تولید تخته‌های چوبی، به تولید بعضی مواد شیمیایی هم می‌پردازد که از این قرار هستند:

  •  فرمالین (CH2O)
  •  محلول اوره فرمالدئید (UFC 85)
  •  رزین ملامین فرمالدئید (MF Impregnation Resin)
  • رزین اوره فرمالدئید (UF Impregnation Resin)
  •  چسب اوره فرمالدئید (UF Adhesive)

برای آشنایی بیشتر با تولیدات این مجموعه که از پارت تجارت عرضه می‌شوند، در ادامه نگاه مختصری به آن‌ها انداخته‌ایم.

ورق ام دی اف

ورق ام دی اف و نئوپان ملامینه

کارخانه Pakchoob ورق‌های ام‌دی‌اف و نئوپان ملامینه در ابعاد ۳۶۶۰*۱۸۳۰ میلیمتر را با ضخامت‌های ۸ الی ۲۵ میلی‌متر تولید می‌کند. این کالاها در بیشتر از ۱۵۰ طرح و رنگ متنوع و در دو طرح سالید و طبیعی، ساخته و به بازار عرضه می‌شوند.  گروه صنعتی مورد بحث برای ساخت MDF و نئوپان ملامینه، از ماشین‌آلات تولید شرکت‌های آلمانی WEMHONER و SIMPELKAMP استفاده می‌کند.

پنل PVC و PET

این برند معتبر ایرانی، به عنوان تولید کننده ورق‌های ام‌دی‌اف با روکش‌های پی‌وی‌سی، هایگلاس و پی‌ای‌تی هم شناخته می‌شود. Pakchoob این دسته از محصولات خود را تحت لیسانس گروه هومک آلمان، در بیش از ۱۰۰ رنگ و ۶ طرح مختلف تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

صفحات کابینت لبه گرد پست فرمینگ

به جرأت می‌توان گفت که گروه صنعتی Pakchoob، پیشگام تولید انواع صفحات کابینت لب گرد (پست فرمینگ) در جنوب ایران است. صفحات باکیفیت و متنوع تولید شده توسط این شرکت، طرح‌های بسیار طبیعی با رنگ‌های جذاب و زنده‌ای دارند. همچنین این تولیدات، مقاومت بالایی هم در برابر ضربه و خش از خود نشان می‌دهند. لازم به ذکر است که صفحات مورد بحث در سه طرح متفاوت، تولید و روانه بازار می‌شوند.

کاغذ آغشته ملامینه (پاک دکور)

کارخانجات Pakchoob با عنوان تجاری پاک دکور، اقدام به راه‌اندازی خط تولید محصول کاغذ ملامینه با ظرفیت اسمی ۷۵۶۰۰۰۰۰ متر مربع در سال کرده است. این گروه تولیدی برای تولید محصولات یاد شده، از جدیدترین دستگاه‌ها و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های شرکت VITS آلمان بهره می‌برد. همچنین تمام کاغذهای مورد استفاده در این پروسه، به صورت کاغذ تزئینی خام، از کشورهای اروپایی وارد ایران می‌شوند. شما می‌توانید کاغذ آغشته ملامینه پاک چوب را در ۴ طرح متفاوت فانتزی، متالیک، چوبی و خاص سفارش دهید.

قیمت ام دی اف

بهترین قیمت ام دی اف پاک چوب در پارت تجارت

ورق MDF و سایر محصولات Pakchoob را می‌توانید به صورت حضوری از نمایندگی‌های این برند تهیه کنید. همچنین می‌توانید انواع کالاهای پاک چوب را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مثل پارت تجارت بخرید. در این صورت نیازی نیست که برای خرید تخته ام‌دی‌اف از کارخانه به استان‌های خوزستان یا تهران سفر کنید، بلکه تنها کافی است که چند کلیک ساده انجام دهید.

شما همچنین می‌توانید انواع محصولات پاک چوب از جمله ورق‌های ام‌دی‌اف آن را از وب‌سایت پارت تجارت، نمایندگی ام‌دی‌اف پاک چوب اصفهان، با قیمت عمده خریداری کنید. علاوه بر این، امکان مشاهده قیمت ورق ام دی اف Pakchoob به صورت آنلاین در این سایت وجود دارد. بدین ترتیب با مشاهده و مقایسه قیمت‌ها، بهترین خرید را در زمینه مصنوعات چوبی تجربه می‌کنید. بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، کالای خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن و در مکان مشخص، تحویل داده خواهد شد.

در زمان خرید ورق MDF به نوع رنگ و دکوراسیون خانه یا محل کار، جنس ورق ام‌دی‌اف، جنس مغزی و همچنین روکش آن دقت کنید. به یاد داشته باشید که قیمت مصنوعات چوبی به فاکتورهای متعددی از جمله نوسانات بازار، کیفیت مواد اولیه، ضخامت و ابعاد آن‌ها بستگی دارد. البته Pakchoob در طی سالیان متمادی فعالیت خود، همیشه تلاش کرده است که قیمت‌های خود را ثابت نگه دارد. بنابراین شما می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای، یکی از انواع کالاهای تولیدی این برند را بخرید. در ضمن با وجود اینکه تخته‌های MDF پاک چوب قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه‌های مشابه موجود در بازار دارند، شما را برای چندین سال از خرید ورق‌های جدید بی‌نیاز خواهند کرد.

منبع: دیجیاتو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116753

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر