فعالیت های نهنگ‌های شیبا اینو و تاثیر آن بر بازار

یکی از ارزهای دیجیتال که در طول سال‌های اخیر همیشه کیفیت خود را حفظ کرده و به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری نیز در لیست سبد اکثر سرمایه‌گذاران قرار داشته است، میم کوینی کاملا آشنا به نام شیبا است. خرید شیبا چه برای نوسان‌گیری در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و چه برای بازه‌های زمانی طولانی و اصطلاحا هولد، یک سرمایه‌گذاری جذاب با ریسک متوسط در بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود و خیلی از افراد هستند که در سبد سرمایه‌گذاری خود شیبا را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های موجود در نظر می‌گیرند. حجم م...

فعالیت های نهنگ‌های شیبا اینو و تاثیر آن بر بازار

یکی از ارزهای دیجیتال که در طول سال‌های اخیر همیشه کیفیت خود را حفظ کرده و به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری نیز در لیست سبد اکثر سرمایه‌گذاران قرار داشته است، میم کوینی کاملا آشنا به نام شیبا است. خرید شیبا چه برای نوسان‌گیری در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و چه برای بازه‌های زمانی طولانی و اصطلاحا هولد، یک سرمایه‌گذاری جذاب با ریسک متوسط در بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود و خیلی از افراد هستند که در سبد سرمایه‌گذاری خود شیبا را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های موجود در نظر می‌گیرند. حجم معاملات بالا و تعداد کاربران زیاد این ارز دیجیتال باعث شده تا رفتار نهنگ‌های شیبا اینو روی بازار کریپتوکارنسی و آلت کوین‌ها تاثیر مستقیم داشته باشد. به نوعی که در حال حاضر بسیاری از افرادی که به دنبال خرید شیبا یا سرمایه‌گذاری روی سایر آلتکوین‌ها هستند، به بررسی رفتار نهنگ‌های شیبا اینو هم پرداخته و رفتار این نهنگ‌ها را نیز مورد آنالیز قرار می‌دهند. از این رو بد نیست تا نیم نگاهی به نحوه تحرکات نهنگ‌های شیبا اینو و تاثیر رفتار آنها بر بازار بیندازیم.

فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو 

شیبا اینو به عنوان یک میم کوین جذاب در حال حاضر پلتفرم کاربردی شیباریوم را نیز در پشت خود می‌بیند و همین مهم باعث شده تا نگاه‌ها به سمت این میم‌کوین با گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی داشته باشد. به طوری که شیبا از یک ارز دیجیتال معمولی برای نوسان‌گیری در بازه‌های کوتاه مدت، تبدیل به ارز دیجیتالی مناسب برای سرمایه‌گذاری در بازه‌های زمانی بلند مدت شده و نهنگ‌ها نیز فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای روی این ارز دیجیتال چه در فرایند نوسان‌گیری و چه در فرایند نگهداری طولانی مدت دارند. 

نهنگ‌های شیبا از ابتدای سال ۲۰۲۴ تحولات بسیار گسترده‌ای را برای شبکه این ارز دیجیتال رقم زدند. با توجه به اینکه حمایت‌های گسترده‌ای از ارز دیجیتال شیبا در بازار کریپتوکارنسی به عمل می‌آید، نهنگ‌های زیادی هم در شبکه این ارز دیجیتال فعالیت دارند که مجموع اقدامات آنها می‌تواند روی روند قیمت شیبا تاثیر مستقیم داشته باشد. 

در ابتدای امسال و قبل از هاوینگ بیت کوین شاهد ورود تعداد توکن‌های بسیار زیادی از شیبا به صرافی‌های متمرکز مانند کوین بیس بودیم که تنها در یک اقدام ۹۲۵ میلیارد توکن از شیبا به صرافی کوین بیس منتقل شد؛ اما در ادامه نهنگ‌ها تصمیم به نگهداری طولانی مدت شیبا داشتند و حجم بالایی از توکن‌های این ارز دیجیتال به کیف پول‌های نرم‌افزاری مطمئن منتقل شد. تنها در یک انتقال در طول چند ماه گذشته بیش از ۹۲۴ میلیارد توکن شیبا به کیف پول‌های نرم‌افزاری انتقال پیدا کرده است و همین موضوع نشان از شروع یک روند قدرتمند برای شیبا در طول سال جاری و در سال آینده دارد. 

فعالیت نهنگ_های شیبا اینو

تاثیر رفتار نهنگ‌های شیبا در بازار 

اما سوال بسیار مهم اینجاست که رفتار نهنگ‌های شیبا چه تاثیری روی کلیت بازار داشته و قرار است چه اتفاقی را روی روند شیبا رقم بزند؟ نگاه نهنگ‌ها به سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال معمولاً یک نگاه طولانی مدت است و آنها بیشتر به دنبال رسیدن به سودهای جذاب در بازه‌های زمانی قابل توجه هستند. به همین دلیل آنها بر اساس سیاست خود برای سرمایه‌گذاری تصمیم می‌گیرند که توکن‌های خود را در یک کیف پول نرم‌افزاری نگهداری نمایند و یا آنها را به حساب خود در یک صرافی ارز دیجیتال انتقال دهند. 

مسلماً ورود توکن‌ها به حساب‌ها در صرافی‌ها از سوی نهنگ‌ها نشان از این دارد که آنها تمایل به فروش توکن‌های خود داشته و این مهم می‌تواند سیگنالی برای شروع یک روند نزولی برای شیبا باشد. در شرایط برعکس و وقتی که شاهد خروج توکن‌های شیبا از صرافی‌ها و ورود آنها به کیف پول‌ها هستیم، این سیگنال برای معامله‌گران صادر می‌شود که نهنگ‌ها به دنبال نگهداری طولانی مدت از توکن‌های شیبا هستند و این موضوع می‌تواند سیگنالی برای شروع روندهای صعودی قدرتمند برای شیبا باشد. در نظر داشته باشید که نهنگ‌های شیبا برای اقدامات خود شرایط کلی بازار ارز دیجیتال را نیز در نظر می‌گیرند و این موضوع می‌تواند سیگنال کلی برای روندها در بازار ارز دیجیتال نیز باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 144981

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر