سخنگوی سپاه: ‌حمله به اسرائیل را تمرین کرده بودیم

سخنگوی سپاه: ‌حمله به اسرائیل را تمرین کرده بودیم

سخنگوی سپاه: ‌حمله به اسرائیل را تمرین کرده بودیم

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ددشمن تلاش کرد تا القا کند که ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به هدف اصابت نکرده اما آمریکا و سایر همدستان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله ایران به مقرهای تعیین شده با موفقیت همراه بوده است.

سردار رمضان شریف بعدازظهر امروز در همایش بر مدار امید در سالن ولایت اردبیل  به اتفاق تاریخی رخ داده در چند ماه اخیر برای نمایش چهره و تصویر حقیقی از صهیونیسم جهانی اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه تلاش می‌شد تا رژیم صهیونیستی را با قدرت نظامی، امنیتی و دفاعی نشان داده شود اما دنیا فهمید که این رژیم از درون تهی شده و هیچ چیزی برای گفتن ندارد.

شریف در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز با اسرائیلی که اعراب را در جنگ ۶ روزه زمین‌گیر کرد، روبه‌رو نیستیم بلکه با وجود حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی صهیونیسم جهانی امروز به نقطه افول رسیده و هفت ماه است که در غزه زمین‌گیر شده است.

وی ضعف این رژیم را با وجود همه تبلیغات گسترده یادآور شد و اضافه کرد: پیام انقلاب اسلامی امروز به همه آزادیخواهان جهان رسیده تا با اعتماد به نفس حقیقی از مظلوم دفاع کرده و رژیم صهیونیستی را غاصب و سفاک به نمایش بگذارند.

عملیات وعده صادق موفقیت‌آمیز با ویژگی‌های خاص بود

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: تلاش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و جریانات اخیر کوچاندن مردم این منطقه، نابودی حماس و آزادی گروگان‌ها بوده که در این هفت ماه نه تنها به هیچ یک از اهداف خود نرسیده بلکه در داخل سرزمین اشغالی فلسطین زمین‌گیر شده و امکان تحرک برای این رژیم وجود ندارد.

شریف در ادامه سخنان خود یادآور شد: عملیات تنبیهی وعده صادق عملیاتی موفقیت‌آمیز با ویژگی‌های خاص بود که به پیکره رژیم صهیونیستی ضربه‌ای مهلک وارد کرد.

وی تصریح کرد: هر چند در داخل جریانی تلاش می‌کند تا داشته‌های داخلی را حقیر و داشته‌های خارجی را بزرگ جلوه دهد اما به معنای حقیقی این عملیات لرزه بر اندام دشمن انداخت.

 اعتراف آمریکا بر موفقیت‌آمیز بودن عملیات وعده صادق 

معاون روابط عمومی کل سپاه گفت: با وجود اینکه اسرائیل به مجهزترین تکنولوژی‌های نظامی آراسته بود اما در عملیات وعده صادق تلاش کردیم تا نقاط ضعف دشمن را شناسایی و توانمندی خود را به رخ کشیده و با تلاش فرزندان غیرتمند نظامی کشور عملیات موفقیت‌آمیزی را شاهد بودیم.

شریف افزود: در مانورهای مختلف ما ‌حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل برای پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را داشتیم چرا که آنها خطای راهبردی را در حمله به کنسولگری انجام داده بودند و ما اقدام تنبیهی را به موقع، بهنگام و در بهترین شرایط به انجام رساندیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمن تلاش کرد تا القا کند که ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به هدف اصابت نکرده اما با اراده الهی همه این فضاسازی‌های کاذب نقش بر آب شد و آمریکا و سایر همدستان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله ایران به مقرهای تعیین شده با موفقیت همراه بوده است.

مظلوم غزه پیروز میدان خواهند بود

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: این عملیات‌ها محصول تدبیر، هوشمندی، حکمت و دوراندیشی فرماندهی کل نیروهای مسلح و همچنین آگاهی و هوشیاری این نیروها است تا ما بتوانیم به رژیم صهیونیستی که به پیشرفته‌ترین سیستم پدافندی و دفاعی در منطقه مجهز است، آشکارا یورش برده و انتقام بگیریم.

شریف بیان کرد: همه این موفقیت‌ها را مرهون عنایت الهی و همچنین پایبندی به ارزش‌های اسلامی می‌دانیم و بر این باوریم که ملت ایران با تکیه بر عناصر معنوی می‌تواند همواره در میادین مختلف پیروز صحنه باشد.

وی به تداوم مقاومت به عنوان اصل ضروری در مقابله با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: به فضل الهی مردم مظلوم غزه پیروز میدان خواهند بود و این رژیم صهیونیستی است که بیش از این به نقطه اضمحلال کشیده شده و نابودی آنها حتمی است.

 ما برای عزت ایران هزینه داده‌ایم 

معاون روابط عمومی کل سپاه در ادامه سخنان خود یادآور شد: با مجاهدت فرزندان این سرزمین در گام دوم انقلاب موفقیت‌های بیشتری را به دست خواهیم آورد و سعی ما بر این خواهد بود تا بر دشمن فائق آییم.

شریف تصریح کرد: این ملت رنج دوران دفاع مقدس و سختی‌های اوایل پیروزی انقلاب را سپری کردند و امروز در اوج اقتدار و عظمت هستند و دشمن نمی‌تواند این اقتدار و عظمت ما را مشاهده کند.

وی به حضور گسترده مردم در تشییع بی‌سابقه شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شادی مردم بعد از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: همه این اتفاقات نشان می‌دهد که وحدت و همدلی ملت ایران بی‌نظیر است و می‌تواند همین روحیه امید و نشاط ملت ما را به پیروزی‌های مختلف برساند.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: ملتی که هزینه ندهد، بازنده میدان خواهد بود و ما در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تاکنون برای عزت این کشور هزینه داده‌ایم و قطعا بازنده میدان نخواهیم بود

دیگر رسانه ها

کدخبر: 137126

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر