علی لاریجانی به ابراهیم رئیسی توهین کرد؟ ماجرای شعار انتخاباتی ارتفاع بگیریم؟

شعار انتخاباتی لاریجانی جنجال به پا کرد!

علی لاریجانی به ابراهیم رئیسی توهین کرد؟ ماجرای شعار انتخاباتی ارتفاع بگیریم؟

شعار انتخاباتی لاریجانی جنجال به پا کرد!

علی لاریجانی امروز با انتشار یک توئیت از شعار انتخاباتی‌اش رونمایی کرد که به شدت واکنش‌برانگیز شد.

پس از انتقادها از هشتگ «ارتفاع بگیریم» علی لاریجانی که شائبه کنایه به سقوط بالگرد رئیس‌جمهور داشت، شمار زیادی از مقام‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی از آن انتقاد کردند

پس از انتشار توییت لاریجانی، چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی آن را توهین به شهید رئیسی دانستند. علی لاریجانی نیز با انتشار یک متن جدید به منتقدان شعار ارتفاع بگیریم پاسخ داد.

علی لاریجانی در پاسخ به منتقدان نوشت: ارتفاع بگیریم یک راهبرد برای طی کردن مسیر است. 

 

علی لاریجانی

یکی از توئیت ها مربوط به محمد باقر قالیباف بود .

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «انّ الله یدافع عن الذین آمنوا، دستاورد ماندگار شهید رئیسی در فضای سیاسی کشور، اخلاق‌مداری و عدم تخریب رقبا است. ‌با طعنه و کنایه این دستاورد بزرگ را کمرنگ نکنیم.»

محجد باقر قالیباف

 

کانال تلگرامی روزنامه کیهان با حمله به علی لاریجانی نوشت: آقای لاریجانی در سخنرانی خود هنگام ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته‌اند: برای عبور از موانع، باید از روش‌های منسوخ، ‌ #ارتفاع_بگیریم.

 ...اما افتادن در تله برجام و برجامیزاسیون آمریکا و انگلیس، #ارتفاع_پست بود؛ پست‌ترین ارتفاع! 

 دستپخت مشترک مدعیان اعتدال و اصلاحات -با فشار و نفوذ خارجی- چنان صورت‌بندی شد، که طرف غربی می‌توانست هر نقض عهدی را در پایمال کردن حقوق ایران انجام دهد و کمترین بازخواستی نشود؛ اما طرف ایرانی، تهدید بازگشت و افزایش تحریم‌ها، دائما بالای سرش بود و نباید دست از پا خطا می‌کرد؛ حتی پس از خروج توهین‌آمیز آمریکا از برجام!

 کمیسیون ویژه بررسی توافق هسته‌ای در مجلس نهم، پیش از نهایی شدن برجام، تمام هشدارها درباره منافذ بزرگ آن را اعلام کرد، اما آقای لاریجانی رئیس مجلس و تیم همراهش ترجیح دادند در همان ارتفاع پستی که تیم روحانی، مبتنی بر قعر گفتمانی ترسیم کرده بود، باقی بمانند.

 

آقای لاریجانی سال۱۳۹۴، در حالی پشتیبان تعیین‌کننده برجام (خسارت‌های نقد در ازای وعده‌های نسیه) شد، که سال۱۳۸۲، درباره توافق مشابه اما محدودتر روحانی با غرب، به‌درستی گفته بود "دُرّ غلطان دادیم و آب نبات گرفتیم".

دولت برجام و دیگر هیچ، در حالی به پایان رسید، که بالاترین رکورد های تورمی را در کنار معدل رشد اقتصادی نزدیک به صفر، سقوط شدید صادرات نفتی، خزانه ارزی خالی، کسری بودجه ۴۸۰هزار میلیارد تومانی، بدهی انباشته ۱۵۰۰هزار میلیاردی و چندهزار کارخانه تعطیل را به ارث گذاشته بود.

آیا آقای لاریجانی و نامزدهای همسو با او و آقای روحانی، قادرند لا اقل در گفتار، از قعر گفتمانی بیرون بیایند و از روش منسوخ قبلی خود، اندکی ارتفاع بگیرند؟دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به شعار انتخاباتی علی لاریجانی که شمار زیادی از کاربران آن را کنایه به سقوط بالگرد رئیس‌جمهور دانستند، واکنش نشان داد.

احسان صالحی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 139957

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ع

        بد‌اخلاقی‌شروع‌شد‌حالا‌بدبخت‌ثبت‌نام‌کرده‌شروع‌به‌حمله‌که‌چی‌بسود‌مگر‌اسم‌کسی‌را‌برده‌کا‌شما‌اینقدد‌ناراحت‌شده‌و فضای‌ مجازی‌را‌تشویش‌کردند

      • ناشناس

        اوج گرفتن و یا نورفتن بالگرد چه ربطی به مرحوم رئیسی داشت! مگر ایشان خلبان بالگرد بودند، ایشان یک سرنشین مظلوم این بالگرد بودند که مظلومانه در این حادثه کاملاً مشکوک به شهادت رسیدند! و جمله بنده خدا لاریجانی چه ربطی به این ماجرا دارد! اشکال کنندگان به این جنله لاریجانی، کفتاران کوری هستند که گودال ایجاد شده در این ٣ سال اخیر را نمی بینند!!!

      ارسال نظر