ماجرای تماس شورای نگهبان با عباس آخوندی چه بود؟

آخوندی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری نوشت: امید دارم که هر یک از اعضای شورای نگهبان در صورت دریافت هرگونه ابهام، مستقیم با ما تماس بگیرد و بر اساس ظن و گمان اقدام نکند!

ماجرای تماس شورای نگهبان با عباس آخوندی چه بود؟

 آخوندی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری نوشت: امید دارم که هر یک از اعضای شورای نگهبان در صورت دریافت هرگونه ابهام، مستقیم با ما تماس بگیرد و بر اساس ظن و گمان اقدام نکند!

 به گزارش عرشه آنلاین، هجدهم خرداد، مجمع عمومی جبهه اصلاحات جلسه‌ای با حضور ۶ نامزد نهایی اصلاحات یعنی آقایان آخوندی، پزشکیان، جهانگیری، شریعتمداری، صادقی و خانم زرآبادی و همچنین نمایندگان احزاب عضو جبهه، برگزار و در خصوص کاندیداهای نهایی تصمیم‌گیری کرد. پیرو این جلسه از میان پنج نامزد، سه نامزد موفق به کسب آرای دوسوم اعضای حاضر در این جلسه شدند و با این حساب آقایان عباس آخوندی، مسعود پزشکیان و اسحاق جهانگیری، به عنوان نامزدهای اختصاصی جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تعیین شدند.

کانال اطلاع رسانی عباس آخوندی در پیام رسان ایتا راه اندازی شده است.

عباس آخوندی در یادداشتی به این انتخاب جبهه اصلاحات واکنش نشان داده و با عنوان «ما و انتخابات پیشِ رو» به تحلیل فضای انتخابات و قرار گرفتن نام خود در صدر فهرست نامزدهای نهایی جبهه اصلاحات پرداخت.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

نخست، از حسن اعتماد مجمع عمومی اصلاح‌طلبان سپاس‌گزارم. بی‌گمان این اعتماد و این پشتیبانی در این مقطع تاریخی بار سنگینی بر دوش من است. امید که بتوانم با رعایت اصالت در مواضع، صداقت در گفتار و رفتار و با پذیرش مسئولیت این بار را به سرمنزل بعدی برسانم.

دوم، آن‌که اصلاح‌طلبان، تحول‌خواهان و آنان‌که انتخابات را تحریم کرده‌اند بخش عمده‌ای از ملت و جامعه ایران را شکل می‌دهند. هدف جبهه اصلاحات و مردان ملی و وطن‌خواه توسعه، افزایش رفاه و امنیت ملت ایران است و از هرگونه خشونت به‌دور هستند. در صورت حاکمیت قانون بر فرایند انتخابات ۱۴۰۳ امید می‌رود که تعارض و شکاف اجتماعی موجود کاهش یابد و امید اجتماعی در ایران باز جوانه زند.

سوم، من با شناختی که از خود و سایر نامزدهای پیشنهادشده از سوی جبهه دارم، مطمئن هستم که همگی واجد صلاحیت مصرح در قانون اساسی هستیم و هیچ دلیلی برای رد صلاحیت هیچ یک از ما وجود ندارد. امید دارم که هر یک از اعضای شورای نگهبان در صورت دریافت هرگونه ابهام، مستقیم با ما تماس بگیرد و بر اساس ظن و گمان اقدام نکند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 140993

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر