کدام مقامات خارجی به پزشکیان تبریک گفتند؟ از پوتین تا پادشاه عربستان چه گفتند؟

​در پیام «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان به مسعود پزشکیان آمده است: به مناسبت پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک و آرزوی موفقیت برای شما داریم.

کدام مقامات خارجی به پزشکیان تبریک گفتند؟ از پوتین تا پادشاه عربستان چه گفتند؟

پادشاه و، ولی عهد عربستان سعودی امروز (شنبه) در پیام‌های جداگانه پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفتند.

در پیام «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان به مسعود پزشکیان آمده است: به مناسبت پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک و آرزوی موفقیت برای شما داریم.

طبق گزارش خبرگزاری «واس»، پادشاه عربستان تاکید کرد: ما مشتاق ادامه توسعه روابط میان ۲ کشور و ملت برادرمان و ادامه هماهنگی‌ها و مشورت‌ها به منظور ارتقای امنیت و صلح منطقه‌ای و بین المللی هستیم.

وی افزود: برای جنابعالی آرزوی سلامتی و شادکامی و برای ملت برادر جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و بهروزی روز افزون داریم.

«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان نیز در پیامی خطاب به پزشکیان نوشت: بدینوسیله به مناسبت پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و آرزوی توفیق و موفقیت و پیشرفت و ترقی بیشتر برای کشور و ملت برادر را به جنابعالی اعلام می‌دارم.

وی گفت: ما بر تمایل خود به توسعه و تعمیق روابط میان ۲ کشور تاکید می‌کنیم.

اظهارنظر پوتین درباره پیروزی پزشکیان در انتخابات

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت. کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت.

پوتین ابراز امیدواری کرد که همکاری‌ها با ایران در همه زمینه‌ها، ازجمله «به نفع بهبود امنیت منطقه» افزایش یابد.

 

رئیس‌جمهور روسیه همچنین در پیام تبریک خود به مسعود پزشکیان خاطرنشان کرد روابط بین روسیه و ایران دوستانه و بر پایه حسن همجواری است و طرفین تلاش‌ها در خصوص موضوعات مهم را با یکدیگر هماهنگ می‌کنند.

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران را تبریک گفت

امیر کویت در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایران را به وی تبریک گفت. 

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

تبریک رئیس‌جمهور چین به پزشکیان

شی جین‌پینگ، رئیس جمهور چین در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 144972

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر