محمدمهدی اسماعیلی انتصاب فامیلی در وزارت ارشاد را تایید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتصابات لحظه آخری در وزارت خانه متبوعش واکنش نشان داد

محمدمهدی اسماعیلی  انتصاب فامیلی در وزارت ارشاد را تایید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتصابات در این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتصابات در وزارت ارشاد اظهار کرد: در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه اتفاق نیفتاده است. نمی‌دانم این بحث‌ها برای چه پیش آمد و این مقدارش را هم جزو بداخلاقی‌های رسانه‌ای می‌دانم.

وی افزود: بحث‌هایی که مطرح شده بود ۷۰ تا ۸۰ درصدش کذب محض بود و دوستان ما هم درباره آن‌ها توضیح دادند. اساسا بعضی چیزها هم وجود خارجی نداشت که مطرح کرده بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بقیه موارد هم آنهایی بودند که از اول دولت بودند. مثلاً ما رئیس مرکز حراست داریم که شخصیت معتبر امنیتی کشور است. دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات داریم که سال‌ها رایزن جمهوری اسلامی بوده و جزو بهترین رایزن‌های خارج از کشور بوده است و حالا ممکن است یک نسبتی هم با من داشته باشد، اما کارمند همان مجموعه است آن‌هم قبل از اینکه ما به آنجا برویم.

اسماعیلی تاکید کرد: به هرحال بخشی از این موارد مطرح‌شده بداخلاقی است و بخشی هم سوءتفاهم و بخشی هم مربوط به هیجانات پایان دولت است که خیلی جدی نیست.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 146421

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      • آدمی

        مسؤول نماهای عرشه آنلاین به شماهاچه میرسدکه اینگونه درایجادنفاق،بدبینی وآشوب درجامعه ازیکدیگرسبقت میگیرید؟!کجای گفته های ایشان تأییدبود؟! آیاایمان به خدانداریدکه ناڟربه تفکرورفتارهای خلایق است؟!آیانمیدانیدکه خداوندیکتا"نفاق را حتی ازکشتارهم بدترمیداند"؟!آیانمیدانیدکه خداوندقهارومنتقم میفرماید:اساس این آفرینش واحکام قرآن به شوخی وبازیچه نیست؟وذره ذره اعمالتان ثبت،مؤاخذه،پاداش وکیفرعذاب داده خواهدشد؟!وآیانمیدانیدکه درآخرالزماتی هستیم که شرّنفس آدمی،ابلیس وشاطین همگی دست به دست همدیگرمیدهندتاآدمی راازخداو،قرآن،دین،صراط مستقیم ودیگرمقدسات الهی دورسازند؟!کافیست به همین جامعه بڟاهراسلامی ایران خودمان نگاهی اندازیم تاببینیم که چگونه درنافرمانی ودشمنی باخداونددرحکم الهی حجاب،گناه وفسادبی حجابی وبی‌حجابها رادرجامعه تبلیغ،ترویج وگسترش میدهندوچنان دراین گمراهی وآتش غرق وگرفتارشده‌اندکه دقیقاًمصداق آیه شریفه قرآن قرارگرفته‌اندکه خداوندیکتامیفرماید:شیطان ،گناهان واعمال زشتشان رادرنظرشان زیباجلوه میدهدو...تابفهمیم درچه احوال وجایگاهی دراین آخرالزمان قرارگرفته ایم.آنچه عرض نمودم طبق فدمایش الهی وآیات قرآن بود،خواه توراه حقّ،قرآن ومعصومین(س)پیشه کن که امیدبه دیداردربهشت انشاءالله وخواه راه شرّوگمراهی که مادعایمان به رحمت،هدایت است.خوددانید.

      ارسال نظر