اطلاعیه سپاه اصفهان درباره ماجرای انفجار شبانه

روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که شب گذشته با مشاهده شی نورانی در آسمان اصفهان سامانه پدافندی اقدام به فعالیت کرد و هیچ اتفاق خاص دیگری اعم از رزمایش یا تجاوز دشمن صحت ندارد.

اطلاعیه سپاه اصفهان درباره ماجرای انفجار شبانه

ماجرای انفجار شب گذشته در اصفهان چه بود؟: طی ساعات اخیر یک ویدیو از اصفهان در فضای مجازی منتشر شد که ظاهراً انفجار‌هایی را ثبت می‌کرد؛ هرچند نه موقعیت اصفهان و نه زمان ثبتش قابل تایید نبود.ویدیوی مورد بحث را می‌بینید. 

در ابتدا برخی گمانه زنی کردند این یک تمرین نظامی بوده، اما قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با صدور اطلاعیه‌ای اساساً اخبار انفجار در شهر اصفهان را تکذیب کرد. 

در همین حال معاون روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به دلیل رؤیت یک شئ نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود.

محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان در ارتباط با جزئیات صدای انفجار شب گذشته در این استان اظهار داشت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به دلیل رؤیت یک شئ نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود.

وی با بیان اینکه این رخداد در خارج از شهر به وقوع پیوست‌، افزود: این واقعه عادی و نشان از آمادگی پدافند نیروهای مسلح دارد و در اوج آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشورمان قرار داریم.معاون روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با دیگر با تاکید بر اینکه هیچ اتفاق خاصی نیافته است، تصریح کرد: ‌انجام رزمایش شبانه یا تجاوز دشمن صحت ندارد

 خبرگزاری فارس نیز درباره «ماجرای صدای انفجار دیشب در حوالیِ اصفهان» از قول «یک مقام آگاه در سپاه» نوشت: صدای انفجار نیمه‌شب گذشته به‌دنبال رویت یک شی نورانی و فعالیت آزمایشی سامانۀ پدافندی صورت گرفت و هیچ اتفاق خاصی دیگری اعم از رزمایش یا تجاوز دشمن صحت ندارد.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) هرگونه حمله خارجی در شهر اصفهان را تکذیب کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 155855

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر