آیت‌الله سیستانی و سردار قاآنی در لیست ترور اسرائیل قرار گرفتند/عکس

آیت‌الله سیستانی در لیست ترور رژیم اسرائیل قرار گرفت

آیت‌الله سیستانی و سردار قاآنی در لیست ترور  اسرائیل قرار گرفتند/عکس

آیت‌الله سیستانی در لیست ترور رژیم اسرائیل قرار گرفت

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی لیست جدید شخصیت های هدف، برای ترور توسط رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

شبکه ١۴ اسرائیل تصویری از آیت الله العظمی سیستانی را در کنار سایر رهبران برجسته مقاومت به عنوان یکی از اهداف ترور رژیم صهیونیستی منتشر کرد .سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس هم در این لیست قرار دارد

در این لیست؛ آیت الله العظمی سیستانی مرجع اعلای شیعیان عراق، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس، محمود السنوار رهبر جدید جنبش حماس و عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن حضور دارند.

قبل از این فهرست؛ اسرائیل فهرستی از شخصیت ها و فرماندهان برجسته حزب الله شامل ۲۰ نفر را تهیه و منتشر کرده بود که به شمول شهید سیدحسن نصرالله تمامی آنها را ترور کرد.

 

ماهیت وجودی اسرائیل متکی بر ترور شخصیت های مخالف این رژیم در سراسر جهان می باشد که تاکنون صدها نفر از مخالفان خود را در منطقه و کشورهای فرامنطقه ای خود، با روش های مختلف، ترور کرده است.

برهمین اساس، اسرائیل بزرگترین و شاید تنها تروریست دولتی در جهان محسوب می شود.

 

این رژیم با استفاده از عوامل جاسوسی خود ضمن شناسایی هویت و محل اسکان شخصیت های مخالف خود، دست به اقدامات تروریستی می زند.

اقدام به ترور تمامی رهبران مقاومت از جمله سیدحسن نصرالله، سیدهاشم صفی الدین، اسماعیل هنیه، و... از مواردی است که اخیراً موفق به انجام آن شده است.

پس از ترور و شهادت سید حسن نصرالله، آیت الله سیستانی با صدور پیامی از تمام مسلمانان خواسته بود تا در برابر تجاوزات اسرائیل از تمام توان خود در حفاظت از مردم لبنان استفاده کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 155947

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر