بازیگران سرشناس در «مرداب» / زمان پخش سریال مرداب +عکس

سریال مرداب از جدیدترین سریال هایی است که در پلتفرم فیلم نت منتشر شد. این مجموعه توسط برزو نیک‌نژاد کارگردانی و محمد شایسته تدوین می‌شود. زمان پخش سریال مرداب از تاریخ چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ است که در پلتفرم فیلم‌نت استارت خورد.

بازیگران سرشناس در «مرداب» / زمان پخش سریال مرداب +عکس

سریال مرداب از جدیدترین سریال هایی است که  در پلتفرم فیلم نت منتشر  شد. این مجموعه توسط برزو نیک‌نژاد کارگردانی و محمد شایسته تدوین می‌شود. زمان پخش سریال مرداب از تاریخ چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ است که در پلتفرم فیلم‌نت استارت خورد.

بازیگرانی نظیر شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و ستاره پسیانی نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ژانر سریال مرداب: ژانر درام و معمایی

داستان سریال مرداب

معرفی سریال مرداب

خلاصه داستان سریال مرداب

سریال “مرداب” بر اساس فیلمنامه “عشق بدون خطبه” به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار تولید شده است. فیلمنامه اصلی این سریال توسط نیما اقلیما بازنویسی شده است.

در “مرداب”، داستان در شهری کوچک واقع در تپه‌ها روایت می‌شود، جایی که رازها و پیچیدگی‌هایی در سایهٔ ارتباطات پنهان شده‌اند. شخصیت اصلی سریال، یک جوان باهوش و دلسوز است که به شهر برمی‌گردد و سعی می‌کند رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش را حل کند و پشت پردهٔ این شهر را کشف کند. در این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود، از جمله یک خبرنگار محلی با روحیهٔ قوی؛ یک زن زیبا و مرموز؛ و یک کارآگاه ماجراجو.

هر قسمت از سریال “مرداب” نقاب جدیدی از رازها و ارتباطات پنهان را برملا می‌کند. شخصیت‌ها با معضلات اخلاقی، تصمیم‌گیری‌های دشوار و تداخلات ناشی از روابط شخصی مواجه می‌شوند. این سریال با استفاده از جو بصری تیره و غمگین، موسیقی زیبا و بازی برجستهٔ بازیگران، مخاطبان را در دنیایی از راز و رمز غرق می‌کند و آن‌ها را به فکر و تعجب می‌اندازد.

دانلود قسمت 1 مرداب (سریال مرداب قسمت ۱) دانلود قسمت اول سریال مرداب با حجم رایگان

برای دانلود سریال مرداب قسمت اول به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال مرداب

بازیگران سریال مرداب

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری

سریال مرداب

عوامل سریال مرداب

تهیه‌کننده: محمد شایسته، کارگردان: برزو نیک‌نژاد، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری، منشی صحنه: محمدحسین گلستان و دستیار طراح صحنه: رشید حسینی.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107464

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر