ضربه مغزی عمو قناد واقعی بود؟ + عکس

رضا بنفشه خواه به ملاقات مجید قناد در بیمارستان رفت.

ضربه مغزی عمو قناد واقعی بود؟ + عکس

رضا بنفشه خواه به ملاقات مجید قناد در بیمارستان رفت. 

به گزارش عرشه آنلاین، یکی از بازیگران تلویزیون به ملاقات مجید قناد رفت و تصویری از او در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت. چنین به نظر می‌رسد حال مجید قناد خوب است و هیچ ضربه مغزی برای او اتفاق نیفتاده است.

 صبح روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه خبری درباره تصادف و ضربه مغزی مجید قناد، مجری تلویزیون منتشر شد که نگرانی هنرمندان و مخاطبان تلویزیون را در پی داشت.

سپهر قناد، پسر مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون در این باره به ایرنا گفته بود: «متاسفانه یک پیام غلط در شبکه اجتماعی ایکس، باعث نگرانی بیهوده مردم شد. بر خلاف آن‌چه گفته شده هیچ ضربه مغزی و عمل جراحی مغز صورت نگرفت. در سر پدرم یک لخته خون تشکیل شده بود که با عمل ساده هماتوم بیرون کشیده شد.»

روز جمعه ۱۸ خردادماه پزشک مجید قناد با انتشار یک عکس از عمو قناد روی تخت بیمارستان نوشت: «چهل سال قبل وقتی ۱۰ سالم بود و مسابقه «از مدرسه تا مدرسه» را می‌دیدم، حتی نمی‌توانستم تصور کنم با آقای قناد اینطوری روبه‌رو بشوم. خوشبختانه جراحی خوبی انجام شد و الان مشکلی ندارند.» مجید قناد در روز‌های گذشته بدلیل سانحه رانندگی در بیمارستان بستری شده است.»

امروز شنبه ۱۹ خردادماه رضا بنفشه خواه، بازیگر تلویزیون با انتشار عکسی در حساب کاربری اینستاگرام خود، از حال مجید قناد خبر داد.

مجید قناد، هنرمند ۷۰ ساله تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان است و از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله اشاره کرد که از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

رضا بنفشه خواه

منبع: اقتصادنیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 140971

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر