حجم ویدیو: 2.25M | مدت زمان : 00:00:12

اتفاق عجیب در تبریز | ویدئوی باورنکردنی و تکان‌دهنده از سندروم طرفداران سرخ محمدرضا گلزار + فیلم

محمدرضا گلزار بار دیگر با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی خبرساز شد.

محمدرضا گلزار، بازیگر و سوپراستار ایرانی بار دیگر با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی خبرساز شد. محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون و سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات و خوانندگی هم فعالیت دارد. مراسم عروسی و ازدواج محمدرضا گلزار واکنش‌‌ها و حواشی بسیاری را به همراه داشته است و حالا صحبت‌های جدیدی درباره یک اتفاق و پشت پرده شب عروسی او مطرح شده است. شیوع سندروم محمدرضا گلزار پس از ازدواج این بازیگر، گویا در تمامی شهرهای ایران به سرعت افزایش است.

بیشتر بخوانید: خودکشی یک پسر بعد از ازدواج محمدرضا گلراز | تا ابد دوستت دارم! + عکس

سندروم محمدرضا گلزار این روزها به شدت میان هواداران او شیوع یافته و نگران‌کننده شده است. محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش، با انتشار خبر ازدواجش در فضای مجازی خبرساز شد. حواشی ازدواج و مراسم عروسی محمدرضا گلزار همچنان ادامه دارد. 

محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد اول فروردین ماه ۱۳۵۶ در تهران است. به نظر می‌رسد «سندروم ‎محمدرضا گلزار» به تبریز هم رسیده است.
 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بار دیگر با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی خبرساز شد. به نظر می‌رسد «سندروم ‎محمدرضا گلزار» به تبریز هم رسیده است. در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، مردم پیرمردی را که به خاطر چند تکه کلام خاص در فضای مجازی معروف شده است را دنبال می‌کنند تا با او عکس سلفی بگیرند و یا او را مجبور کنند تا همان جمله معروف «میدونی چرا» را تکرار کند.

این ویدئو در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

این مرد اولین بار در مصاحبه‌ای تلویزیونی معروف شد و مدت‌هاست کلیپ‌های طنزی از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

چندی پیش نیز هجوم عجیب مردم برای دیدن محمدرضا گلزار در یک مرکز خرید، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

خبر عجیب و افشاگری جنجالی از شب عروسی گلزار 

مراسم عروسی و ازدواج محمدرضا گلزار واکنش‌‌ها و حواشی بسیاری را به همراه داشته است و حالا صحبت‌های جدیدی درباره یک اتفاق و پشت پرده شب عروسی او مطرح شده است.

تصویربردار مراسم عروسی محمدرضا گلزار، از پشت پرده آنچه که دیده نشد و یک حادثه در مراسم عروسی این بازیگر ایرانی گفت. 

محمدرضا گلزار

فیلمبردار مراسم عروسی محمدرضا گلزار، از اتفاقی دردناک در شب عروسی گلزار پرده برداشت.تصویربردار مراسم عروسی محمدرضا گلزار، درباره پشت پرده و حادثه تلخ شب عروسی بازیگر و سوپراستار ایرانی، یک استوری در فضای مجازی منتشر کرد.

محمدرضا گلزار

مسمومیت و خودکشی چند دختر جوان در شب عروسی محمدرضا گلزار

ازدواج «محمدرضا گلزار» خبر دست اول مجازی نوجوانانی است که پیش از این از هواداران سفت و سخت این سلبریتی مشهور بوده‌اند.

کاربری در فضای مجازی با انتشار یک توئیت ادعای حیرت انگیزی را درباره مراسم ازدواج محمدرضا گلزار مطرح کرد.

 کاربری در فضای مجازی با انتشار یک توئیت، ادعای حیرت انگیزی را درباره حواشی مراسم ازدواج محمدرضا گلزار مطرح کرد: من امروز فهمیدم آن شبی که رضا گلزار ازدواج کردریال بخش مسمومیت ما ترکیده بوده است، همه هم دخترای ۱۵-۱۶ ساله و خودکشی با دارو. یکی از آنها همان دختری بوده که با او مصاحبه کردند دنیای بدون گلزار چطوری است و گریه می‌کرد.

منبع: خبر فوری
خبرنگار: فرزانه هاشمیان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92605

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر