جنجالی که ترانه علیدوستی در «Threads» به‌پا کرد!

ترانه علیدوستی درباره حوادث و اتفاقات اخیر، توضیحات و صحبت‌های جدیدی کرده که در فضای مجازی حسابی خبرساز شده است.

جنجالی که ترانه علیدوستی در «Threads» به‌پا کرد!

ترانه علیدوستی، بازیگر جوان و مطرح سینمای ایران و جهان است. ترانه علیدوستی که در جریان حوادث و اعتراضات سال ۱۴۰۲، دستگیر شده بود و مدتی در اوین، زندانی بود، با انتشار یک پست جدید، بار دیگر خبرساز شد. ترانه علیدوستی ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد؛ بازداشت او با واکنش‌ها و اعتراضات شدید داخلی و جهانی همراه شد؛ در نهایت، ترانه علیدوستی ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱، با قید وثیقه یک میلیاردی آزاد شد. 

بیشتر بخوانید: ترانه علیدوستی را در ملاعام اعدام کنید! + عکس

ترانه علیدوستی که پس از این اتفاقات، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کمتر فعالیت داشت، در اپلیکیشن جدید اینستاگرام و شبکه اجتماعی تردز «Threads» با انتشار یک تردز، بار دیگر خبرساز شد. انتشار این پست ترانه علیدوستی و افشاگری درباره حوادث و اتفاقات اخیر، موجب واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی شده است.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی ۱۸ آبان ۱۴۰۱، در جریان حوادث و اعتراضات 1401 در ایران، تصویر بدون حجاب خود را در اینستاگرام منتشر کرد و همچنین ترانه‌ای از «شهیار قنبری» با هشتگ‌های «مهسا امینی» و «زن، زندگی، آزادی» را ضمیمه عکس خود کرد. ترانه علیدوستی آذر ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. بازداشت او با واکنش گسترده‌ای در جهان همراه بود. او دی ماه 1401، آزاد شد. 

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

 پس از این اتفاقات، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کمتر فعالیت داشت، در اپلیکیشن جدید اینستاگرام و شبکه اجتماعی تردز «Threads» با انتشار یک تردز، بار دیگر خبرساز شد. این بازیگر پس از رونمایی از اپلیکیشن جدید اینستاگرام و شبکه اجتماعی تردز «Threads» فعال‌تر از گذشته شده است. 

بیشتر بخوانید: عکس خاصی که مادر ترانه علیدوستی منتشر کرد

ترانه علیدوستی، بازیگر مطرح سینمای ایران و جهان با انتشار پستی در فضای مجازی، درباره حوادث و اتفاقات اخیر افشاگری کرد. ترانه علیدوستی از توقیف اسپورت و بسیاری از وسایلش خبر داد.

ترانه علیدوستی که مدتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود فعالیت کمتری داشت، پس از رونمایی از اپلیکیشن جدید اینستاگرام و شبکه اجتماعی تردز «Threads» فعال‌تر از گذشته شده است. ترانه علیدوستی با چاشنی طنز، متن‌های کنایه آمیزی را در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کند. این بازیگر در تازه‌ترین تردزهایی که منتشر کرده است، از توقیف پاسپورت و بسیاری از وسایلش خبر داده و نوشته است که در هر صورت اگر پاسپورت هم داشت، در ایران می‌مانده است.» 

ترانه علیدوستی در تردزی دیگر از حمله لشکر سایبری‌ها به صفحات مجازی خود گفته و با کنایه نوشته است: 

«چسب زردها هست می‌زنن دور درختا تو تابستون برای این پشه سفیدا؟ از محتوای من چنین استفاده‌ای کنید. سایبری آب دستشه میذاره زمین میاد اینجا می‌چسبه. من حواسشون رو پرت می‌کنم، شما از یه طرف دیگه دربرید.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96398

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر