ساعت بازی صنعت نفت آبادان- استقلال/آبی ها حال خوبی ندارند

ساعت بازی صنعت نفت آبادان- استقلال/آبی ها حال خوبی ندارند

حسن ختام بازی های هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۲۳، دیدار برزیلی های فوتبال ایران با استقلال است؛ دو تیمی که در تابستان حال و روز چندان خوبی نداشتند و حالا باید در همان هفته اول هم به مصاف هم بروند.

نفت آبادان که فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و کاندیدای سقوط هم بود، در اواسط فصل فرمان هدایت خود را به عبدالله ویسی داد تا نهایتا این تیم با ۲۵ امتیاز در جایگاه ۱۴ جدول قرار بگیرد و هر طور شده از منطقه سقوط نجات پیدا کند. با این وجود آن ها تابستان آرامی داشتند و اکتفا به جذب بازیکنانی از جمله حسین شنانی، رضا بهمنی و یوسف کی شمس باعث شده تا از حالا هواداران این تیم نگران فصل جدید باشند.

نگرانی ای که برای تیم سوم فصل قبل هم وجود دارد؛ استقلال در تابستان انواع و اقسام مشکلات را تجربه کرد و بحران های زیادی داشت تا حالا حال و روز این تیم در آستانه آغاز لیگ هیچ شباهتی با یک تیم مدعی نداشته باشد.

آن ها که در همین تابستان دو بار تغییر مدیرعامل داشتند، نهایتا کار خود را با نکونام آغاز می کنند اما شرایط مالی نامناسب، اعتصاب های چندباره بازیکنان و گلایه از نبود اسپانسر، باعث شده تا خیلی روند خوبی در انتظار آبی ها نباشد.

 

تیمی که در سال ۱۴۰۱ بدون شکست قهرمان ایران شده بود، باز هم بخاطر بدهی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. پس از آن نوبت قمار آبی ها بر سر انتقال بیرانوند شد؛ انتقالی که از ابتدا سرانجام مشخص بود بیرانوندی که در دقیقه ۹۰ استقلالی ها را قال گذاشت تا بمبی که قرار بود به نفع تیم نکونام منفجر شود، علیه آن ها منفجر و باعث شد تا حجت کریمی و علی امیری، مدیرعامل و قائم مقام باشگاه از سمت خود کنار بروند و جواد نکونام را تنها بگذارند. این اتفاقات باعث شد تا استقلال شکستی به تمام معنا را در فصل نقل و انتقالات تجربه کند. خلا مدیریتی و بی پولی استقلالی ها باعث شد تا نکونام نتواند تیم مدنظر خود را ببندد. محمد محبی، مهدی قایدی، رافائل سیلوا، سجاد شهباززاده و امید حامدی فر تا این لحظه از تیم جدا شده اند و جذب بازیکن هایی نظیر منتظر محمد، مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، محمدرضا خالد آبادی و آریا برزگر طبعا نمی تواند هواداران استقلال را راضی کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100610

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر