ماجرای همکاری داور بازی دربی با استقلال چیست ؟حرف‌های مهم مدیرعامل پرسپولیس/ فیلم

به فدراسیون گفتم این داور که با تیم رقیب همکاری داشته، نباید انتخاب شود

ماجرای همکاری داور بازی دربی با استقلال چیست ؟حرف‌های مهم مدیرعامل پرسپولیس/ فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شدت علیه عملکرد داور مسابقه‌ی دربی موضع‌گیری کرد.

به فدراسیون گفتم این داور که با تیم رقیب همکاری داشته، نباید انتخاب شود؛ از نظر فوتبالی بردیم و از کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم؛ داور چهارم تابلو تعویض را بالا برده بود اما داور اجازه نداد؛ امیدوارم روزی برسد که نتیجه در زمین مشخص شود.

بیشتر بخوانید :یحیی گل محمدی هشدار دادصحبت های زیادی در مورد داور بازی شنیده ام


 

به گزارش "ورزش سه" بعد از اتمام شهرآورد پایتخت با تساوی ۱-۱، احمدرضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران درباره‌ی عملکرد سیدعلی گفت: فوتبال اگر بناست بازی کنیم، قطعا نتیجه را می‌گیریم منتهی به نیروهای ماورای فوتبال نمی‌توانیم غلبه کنیم!

درویش ادامه داد: شما داوری را دیدید، کارشناسان داوری در برنامه‌های آینده ببینید که خواهند گفت که ۲ هند بازیکنان استقلال را نگرفتند؛ ضمن این‌که تابلوی تعویض دست داور چهارم است و اعلام کرد که باید تعویض انجام شود، اما داور انجام نداد. خطا می‌شود و داور نمی‌گیرد، همین صحنه‌هاست که در فوتبال نتیجه را عوض می‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه‌ی انتقادات شدید خود از داوری گفت: از نظر فوتبالی ما بازی را بردیم و جا دارد از بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم که بازی در خور شأنی را انجام دادند؛ ما فکر می‌کردیم فقط باید فوتبال بازی می‌کردیم اما این‌گونه نبود. من رسماً نامه دادم و حتی پیش از آن هم گفتم که داوری که شائبه‌برانگیز است و با تیم حریف نسبت سببی و قبلاً همکاری داشتند، بهتر است که برای این بازی انتخاب نشود اما علی‌الظاهر حاکم چیز دیگری است و منطق حاکم نیست.

احمدرضا درویش با اشاره‌ی به نامه‌نگاری‌اش با سازمان لیگ گفت: خیلی از مسئولان گفتند که توجیه خوبی است و ما باید مدنظر قرار بدهیم و انجام بدهیم اما متاسفانه انجام نشد و بازی بسیار زیبایی که تیم ما انجام دادند اما نشد؛ از آقای کامرانی‌فر بپرسید، من چند روز قبل خواهش کردم و ایشان هم منطقی که من به ایشان گفتم را قبول داشت و گفتند که کاملاً توجیه خوبی است و ما باید حتما مدنظر داشته باشیم. علی‌الظاهر فقط در حد حرف بوده است.

وی افزود: به آقای بهاروند این حرف را گفتم که بهتر است این داور نباشد که شما نتیجه‌ی آن را در این بازی دیدید؛ گاهی اوقات آدم فکر می‌کند که نتیجه‌ی فوتبال در زمین مشخص می‌شود اما الان حتی به اذعان تماشاگران حریف هم که کنار ما نشسته بودند، صحنه‌هایی را داور دوست داشت که به ضرر پرسپولیس بگیرد!

درویش درباره‌ی بیانیه‌نویسی دو باشگاه پیش از دربی گفت: کدام بیانیه مدنظر شماست؟ یعنی آن بیانیه باید روی داوری داور مسابقه اثر بگذارد؟ به نظر من داور التهابش از جای دیگری بود و نباید بیانیه را بهانه کرد.

احمدرضا درویش در واکنش به اعتراضات گل‌محمدی گفت: یک مربی حاصل زحماتی که چند وقت می‌کشد می‌خواهد در زمین مسابقه به نمایش بگذارد و نتیجه‌اش را ببیند، اما وقتی آن زحمات قرار است با کم‌محبتی و بی‌عدالتی از بین برود، تحت تاثیر قرار می‌گیرد؛ یقیناً بعد از این مسابقه کارشناسان نظر می‌دهند و حالا کارشناسان نظر آقای گل‌محمدی را تایید کنند، چه اثری برای تیم ما دیگر دارد؟

او در توضیح رابطه‌ی سیدعلی و یکی از اعضای باشگاه استقلال گفت: نسبت فامیلی نه، نسبت سببی دارد؛ به جهت همکاری‌هایی که داشت من گفتم که بهتر است این همکاری انجام نشود. من می‌گویم وقتی این بازی حساس است، چرا که این کار را می‌کنند. همه‌ی همکاران شما اذعان دارند که سوت‌های داور، سوت‌های عادلانه‌ای نبود.

درویش در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: مثل این‌که فقط دوست داشتند این یک بازی را قضاوت کنند و سوت زدند؛ امیدوارم به روزی برسیم که این‌ها نباشد و فقط نتیجه درون مستطیل سبز رقم بخورد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12578

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      • نصر

        سلام فکر کنم اعضا تیم پرسپولیس اول باید قوانین فوتبال رو بررسی کنم بعد حرف بزنن پنالتی برا استقلال دقایق اولیه نگرفتن اصلا داور اشتباه کرده مربی بزرگ باید همیشه بزرگ باشه از اول رو اعصاب داور بودن اون بازیکنی که با برانکارد بیرون اومد میخواست وقت رو بکشه خدا گذاشت گردنشون تا بازیهای بعدی جوانمردانه بازی کنند

      • ناشناس

        سلام تیم پیروزی حق به سامان هم شکایت کند تا دیر نشده

      • سعید

        رسانه پرسپولیسی لنگی کم تیتر ناحق بزار

      ارسال نظر