ادعای عجیب رونالدو در عربستان

با وجود اینکه النصر فصل را بدون جام به پایان رساند، کریستیانو رونالدو به طور شگفت‌انگیزی مدعی شد که فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ یکی از بهترین فصل‌هایش در دوران حرفه‌ای بوده است.

ادعای عجیب رونالدو در عربستان

با وجود اینکه النصر فصل را بدون جام به پایان رساند، کریستیانو رونالدو به طور شگفت‌انگیزی مدعی شد که فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ یکی از بهترین فصل‌هایش در دوران حرفه‌ای بوده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ کریستیانو رونالدو همچنان در ۳۹ سالگی استانداردهای فردی خود را حفظ کرده و برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ (زمانی که در رئال‌مادرید بود) در تمام رقابت‌ها ۵۰ گل به ثبت رسانده است. این دستاورد باعث شد که رونالدو رکورد تعداد گل در یک فصل لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی را بشکند و در عین حال اولین فوتبالیستی باشد که در چهار کشور مختلف کفش طلا را به دست می‌آورد.

رونالدو هنگام دریافت جایزه بهترین گلزن گفت: «برایم خیلی اهمیت دارد. خیلی خوشحالم. احتمالا از نظر گل و پاس گل یکی از بهترین فصل‌هایم در دوران حرفه‌ای‌ام بود. صادقانه بگویم معنای زیادی برایم دارد زیرا شغلم این است. باید صادق باشم و بگویم که از ابتدای فصل به دنبال این رکورد نبودم اما با گذر زمان متوجه شدم که شدنی است. از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم زیرا بدون تیم، هیچ چیز به صورت انفرادی امکان‌پذیر نمی‌شد. بسیار احساس غرور می‌کنم که رکورد لیگ عربستان را شکستم. عالی است و احساس خوشحالی می‌کنم و این انگیزه من برای فوتبال بازی کردن، تمرین کردن و ادامه دادن است.»

رونالدو در مجموع ۶۴ گل در ۶۹ بازی برای النصر به ثمر رسانده، اما در لیگ حرفه‌ای و جام قهرمانان ۲۰۲۴ نایب قهرمان شد. او فصل را با گریه به پایان رساند اما در ادامه به آینده‌ای روشن اشاره کرد: «من فکر می‌کنم اهداف هر فصل یکسان است: بهترین خودتان باشید و عناوین را به دست آورید، و در صورت امکان، برای جمع‌آوری افتخارات انفرادی نیز بکوشید. اما هدف من این است که همان کریستیانویی باشم که در این فصل دیدید، تمام تلاشم را انجام دهم تا با النصر و تیم ملی پرتغال به اهدافم برسم. به دنبال این هستم که سطحم را حفظ کنم.»

رونالدو به عنوان هدف بعدی‌اش به یورو ۲۰۲۴ چشم دوخته و این مهاجم همیشه سبز به دنبال کسب یک افتخار بزرگ دیگر با تیم ملی پرتغال است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 140435

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر