دستگیری فوتبالیست معروف در پارتی شبانه

یکی از بازیکنان شناخته‌شده فوتبال کشور که هم‌اکنون در یکی از تیم‌های شهرستانی بازی می‌کند، شب سه‌شنبه (29 آذرماه) در یک پارتی شبانه مختلط دستگیر شد.

دستگیری فوتبالیست معروف در پارتی شبانه

فوتبالیست معروف در پارتی شبانه دستگیر شد.

یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال کشور که هم‌اکنون در یکی از تیم‌های شهرستانی بازی می‌کند، شب گذشته (سه‌شنبه ۲۹ آذرماه) در یک پارتی شبانه مختلط دستگیر شد.

این بازیکن، قبل از این نیز به دلایل متعدد در کمیته انضباطی به جریمه مالی و محرومیت، محکوم شده است.

ایرنا نوشت: یکی از بازیکنان شناخته‌شده فوتبال کشور که هم‌اکنون در یکی از تیم‌های شهرستانی بازی می‌کند، شب گذشته (سه‌شنبه ۲۹ آذرماه) در یک پارتی شبانه مختلط دستگیر شد. این بازیکن، قبل از این نیز به دلایل متعدد در کمیته انضباطی به جریمه مالی و محرومیت، محکوم شده است.

روز پلاس نام این بازیکن را منتشر کرد 

عرشه آنلاین به دلیل رعایت مسایل شخصی تا اعلام رسمی دادگاه نام کامل اورا منتشر نخواهد کرد و طبق روال دستگاه قضایی از اسم مستعار استفاده می کند. پیگیری‌ها نشان از آن دارد «ح.ل» بازیکن معروف فوتبال که پیشتر در یکی از تیم‌های معروف تهرانی بازی می‌کرد و هم اکنون بازیکن یکی از تیم‌های شهرستانی است، شب گذشته در یک پارتی مختلط در یکی از شهرستان‌های جنوب شرق کشور در حالی‌که به شدت مست بوده و مواد مخدر نیز مصرف کرده بوده، بازداشت شده است.

خبرورزشی نیز نوشت: صبح امروز خبرگزاری‌های مختلف خبر از بازداشت یک بازیکن لیگ برتری دادند. گفته می شد این بازیکن در یک پارتی شبانه دستگیر شده و قبل از دستیگری مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف کرده است. خبرگزاری‌ها او را ح. ل نامیده بودند و او را بازیکن سابق یکی از تیم‌های پر طرفدار معرفی کرده بودند.

باید منتظر بمانیم  باشگاه یا مرجعی که ح. ل را بازداشت کرده اند اطلاعات بیشتری را منتشر کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61266

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر