خبر سرخ از نقل و انتقالات | چهره جنجالی از ایران رفت

چهره جنجالی لیگ برتر فوتبال، ایران را ترک کرد. احتمال تمدید قرارداد او با یک تیم اروپایی افزایش یافته است.

خبر سرخ از نقل و انتقالات | چهره جنجالی از ایران رفت

پاکو خمز، سرمربی تراکتورسازی و چهره جنجالی لیگ برتر فوتبال از ایران رفت. قربان بردیف که در ابتدای فصل هدایت تراکتور را بر عهده داشت، پیش از هفته دوازدهم از سمتش استعفا کرد تا پاکو خمز اسپانیایی به جای او انتخاب بشود. در روزهای گذشته، شایعاتی از احتمال انتخاب پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان سرمربی تیم دپورتیوو اسپانیا منتشر شده بود. پاکو خمز، سرمربی تراکتور درباره تمدید قرارداد با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز توضیحاتی ارائه کرد. پاکو خمز، سرمربی تراکتورسازی تبریز درباره قرارداد با یک تیم غیرایرانی و حضورش در تیم دپورتیووی اسپانیا توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: سرمربی تراکتور مچ پرسپولیس و استقلال را خواباند

پاکو خمز در حال حاضر در اسپانیا به‌سر می‌برد. پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور به شایعات حضورش روی نیکت یک تیم اسپانیایی واکنش نشان داد. شایعات حضور پاکو خمز در اسپانیا، بعد از حضور «سوریانو» به عنوان مدیر ورزشی دپورتیوو که رابطه خوبی با پاکو خمز، سرمربی تراکتور دارد، شدت گرفت. 

پاکو خمز سرمربی تراکتور

در روزهای گذشته شایعاتی از احتمال انتخاب پاکو خمز به عنوان سرمربی تیم دپورتیوو اسپانیا منتشر شده بود. این شایعات بعد از حضور «سوریانو» به عنوان مدیر ورزشی دپورتیوو که رابطه خوبی با پاکو خمز، سرمربی تراکتور دارد، شدت گرفت و در نهایت واکنش سرمربی فعلی تیم تراکتور را به دنبال داشت.

پاکو خمز در خصوص اینکه نامش پیرامون نیمکت دپورتیوو مطرح شده است، گفت: من در تعطیلات هستم.

«اگر با شما تماس بگیرند تا ببینند آیا به حضور در این تیم علاقه مند هستید، چه؟» خمز در واکنش به این سوال، پاسخ قبلی خود را تکرار کرد و گفت: من در تعطیلات هستم.

پاکو خمز با بیان اینکه تعطیلاتش خارج از اسپانیا نیست و در منطقه کورونیا به سر می‌برد، در واکنش به اینکه در این منطقه به باشگاه دپورتیوو نزدیک است، با خنده گفت: «بله!»

اختیار تام به پاکو خمز، سرمربی تراکتور برای جذب بازیکن

مالک باشگاه تراکتور تبریز آمادگی کامل باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی اسپانیایی تیم را اعلام کرده است.

تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل گذشته را با وجود تغییر سرمربی با جایگاه چهارمی در جدول به پایان رساند.

قربان بردیف که در ابتدای فصل هدایت تراکتور را بر عهده داشت، پیش از هفته دوازدهم از سمتش استعفا کرد تا پاکو خمز اسپانیایی به جای او انتخاب بشود.

کارنامه موفق خمز با وجود تحمل سنگین‌ترین شکست تاریخ تراکتور در لیگ برتر مقابل استقلال در هفته پایانی رضایت مالک باشگاه و هواداران این تیم پر طرفدار تبریزی را به همراه داشت. از این رو خمز برای فصل آینده نیز برنامه کاملی را ارائه کرد تا همکاری اش با این باشگاه را ادامه دهد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز توانست بالاخره حرف خود را در فدراسیون فوتبال به کرسی نشانده و سهمیه حضور خارجی‌ها را افزایش دهد تا هر باشگاه ۱+۶ بازیکن را طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی سازمان لیگ وارد فوتبال باشگاهی کشور کند.

زنوزی که قیمت سرسام آور داخلی‌ها را دلیل این خواسته‌اش عنوان کرده است به خمز اعلام کرده است آمادگی کامل جذب بازیکنان مورد نظرش از جمله بازیکنان خارجی را دارد.

تراکتور فصل آینده با توجه به حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت اما زنوزی علاوه بر خواسته خود مبنی بر صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها دنبال قهرمانی در لیگ برتر ایران هم هست.

مالک تراکتور تمام هدف خود را روی این موضوع گذاشته است تا بالاخره بتواند پس از پنج سال مالکیت این باشگاه، نخستین قهرمانی لیگ برتر کشور را به ارمغان بیاورد.

پاکو خمز سرمربی تراکتور

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93105

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر