فال حافظ جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+تصویر

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+تصویر

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 121 از دیوان حافظ

غزل شماره 121 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی آرام و همسر و همدمی بسیار نیکو نصیب شما می شود (شده است) قدر زندگی زیبای خود را بدان و در روزگار آسایش و توانایی دست ناتوانان را بگیر که زندگی فراز و نشیب بسیار دارد و هر کس دعای خیر مستمندان و نیازمندان را با خود داشته باشد هرگز به مصیبت و گرفتاری دچار نخواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مهربان، صمیمی، پرحرف، مادی گرا، ثروت جمع کن، عاشق مسافرت و میهمانی، پر تحرک، اهل معامله، با فکر، با سعادت، با استعداد، خلاق، اهل معامله، کمک رسان و رفیق دوست.

۲- همسری دارید یا خواهید داشت که بی نظیر است لذا ارزش او را بدانید و با او مهربان باشید و خواسته هایش را بر آورده سازید، چون آتشین مزاج است.

۳- از اینکه از زندگی راضی هستید، خوشحالم ولی بعضی اوقات کارهای خلاف عادت انجام می دهید و با لجبازی، کاری را خراب می کنید. پس مواظب باشید.

۴- از عقل و اندیشه خود کمک بگیرید و در ساختن زندگی آباد و شادی بخش تلاش کنید.

۵- این نیت حتماً اجرا می شود ولی مقدمات کامل آن فراهم نشده است. پس باید دقت، همراه با سرعت و فعالیت را از یاد نبرید.

۶- به پدر و مادر محبت کنید. ۴ فرزند در طالع دارید. به زودی به موفقیت بزرگی دست می یابید و ملاقات مهمی در پیش دارید. شخصی بلند قد و باریک اندام قصد فریب همسر شما را دارد. بگویید از او بر حذر باشد تا ضرر نکند. در معامله ای سودی نصیب خانواده شما خواهد شد و موفقیت بزرگی در انتظار خانواده شما می باشد، بطوری که حسودان را مات و مبهوت خواهید کرد.

۷- به زودی خوابی خواهید دید که در بین باد شدید قرار دارید. تعبیر آن: "برای کاری شما انتخاب شده اید و خواب شما حکایت از یک دوران سخت و پر تلاش دارد ولی بالاخره زندگی با احساس و با محبت را انتخاب می کنید و راه عشق و عرفان را پیش می گیرید."

۸- می گویند زندگی نامه شقایق چیست؟ رایت خون به دوش وقت سحر نغمه ای عاشقانه بر لب باد زندگی را سپرده در ره عشق به کف باد و هر چه بادا باد !

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 144 از دیوان حافظ

غزل شماره 144 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

وقت آن رسیده که حصاری را که به دور خود کشیده اید بشکنی و قدم به بیرون بگذاری. به اطراف خود خوب نگاه کن، هریک از مخلوقات خداوند به زبان حال خود به تو نهیب می زنند که دوران جوانی همچون عمر گلها کوتاه است و تو باید لحظه به لحظه آن را ارزش گذاری و از آن نهایت استفاده را ببری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بدان که این نیت، عاقبتی دل انگیز و سرور آفرین دارد. به شرط آنکه مغرور نشوی و به همه التفات و توجه و مهر داشته باشی. تا اشکی را برطرف سازی و دلی را بدست آوری.

۲- از سخن بد اندیشان و سرزنش کنندگان و حسودان، مطلقاً ناراحت نشو زیرا آنان چشم ترقی و تعالی تو را ندارند. اگر به کار آنها توجه کنی، از پیشرفت باز می مانی و آنها گوی سبقت را می ربایند.

۳- نشاط عیش عشرت و جوانی را چون گل غنیمت بدان زیرا ما برای خبر رساندن و آگاه کردن، وظیفه ای نداریم. بلغ ما علیک فان لم یقبلو انما علیک.

۴- صبر و شکیبایی را از دست نده و از اینکه قلبی مهربان و دستی بی نمک داری غمگین نباش.

۵- انجام این کار مفید است به شرط آنکه پدر و مادر از تو راضی باشند. نگران نباش. به مقصود خواهی رسید و شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت.

۶- آنان که مقهور عیش و نوش نمی شوند، به تفکر می پردازند. به همین جهت، پرهیزکاران، عیش و بیماری را یکسان می دانند چون حقیقت را شناختی، از آن پیروی کن.

۷- سست عنصران به نکوهشی دل و جرات را از دست می دهند. همچو نامردان که در پیکار و جنگ، دل می بازند. همان طوری که بعضی از زنان، به سختی از ابلهان دل می برند.

۸- اگر می خواهید نعمت و روزی شما و خانوادیتان زیاد شود، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه لقمان آیه ۲۰ تا ۲۵ را بخوانید.

۹- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و پنجم می فرماید:

* هنگام سحر به امید بوی گلستان به باغ رفتم که چون بلبل روحم را علاج کنم.

* اشک نرگس رعنا از حسرت جاری بود و درتعبیر فال حافظ شما:

تمام سعی و تلاشت را به کار گرفتی ولی نهایتا به نتیجه مطلوب نرسیدی. اما امید خود را از دست مده. اگر یک در بسته است درهای دیگری هست که می توانی آن را با کلید صبر و تلاش بگشایی. راههای دیگر را امتحان کن و بدان که موفق خواهی شد.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 486 از دیوان حافظ

غزل شماره 486 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی حیات کوتاهی است و دنیا را دلبستگی نشاید چرا که به هیچ کس وفادار نمانده است. بدان که آنچه از زندگی حاصل انسان می شود محصول کشته های خود اوست، پس بذر نیکی بکار تا محصولی نیک درو کنی که تو را هم خیر دنیاست و هم ثواب آخرت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* همانا ساقی به حافظ بیش از اندازه مقرر شراب داد چنانکه گیسوی پیشانی درهم او و عمامه مولوی اش پریشان گشت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دنیا ارزش این همه خود خوری و غصه خوردن را ندارد. جمشید با آن همه جلال و شکوه مرد و از او تنها نامی باقی ماند. پس به شما توصیه می کنم این اندازه به امور دنیا و مادیات فکر نکنید بلکه در امور معنوی کوشا باشید و در هر کار و هر حال یاد خدا باشید و دل و قلب خود را با سوره های قرآن و کلام وحی روشن سازید.

۳- اخیراً دغدغه خاطر پیدا کرده اید. همین هفته به یکی از مشاهد متبریکه رفته و نذری برای نیت خود کنید. پس از سه هفته نتیجه خوبی خواهید دید. از کمک و مساعدت به دیگران غافل نباشید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، حس ششم قوی، عاشق خانواده و همسر، مهربان و کمک رسان.

۵- قلب پر مهر و محبت شما جایی برای کینه و دشمنی ندارد. پس او را ببخشید و بیش از این آزارش ندهید. گرفتاری موجود در مورد یکی از عزیزان به زودی بر طرف می شود و تولد پسری را در خانواده شما نوید می دهم. مسافرتی مهم و سود آور در پیش دارید. پدر یا همسرتان در انتظار ارتقای مقام یا کسب ثروتی است که تا سه ماه دیگر چنین انتظاری روی خواهد داد.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 301 از دیوان حافظ

غزل شماره 301 از دیوان حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

سفری در پیش داری و نگران وفاداری یار خود هستید. با خیال آسوده سفر کن که بعد از آن یار به وعده ای که مدتهاست به تو داده عمل خواهد کرد. با همت و جراتی که تو داری روزگار بر وفق مرادت خواهد شد. تو که به خود اطمینان داری استوار باش و از امتحان مهراس که از هر امتحانی با سربلندی خارج خواهی شد.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم و ششم می فرماید:

* اگر در اخلاص من تردید داری، مرا امتحان بکن زیرا هیچ کس عیار طلای پاک را مانند سنگ محک نمی داند.

* دهان خود را که مانند پسته خندان می باشد، باز کن و سخنانی چون شکر و قند بیرون بریز وگرنه مردم از تنگی دهانت به شک می افتند.

* اگر روزگار بر خلاف اراده من به حرکت ادامه دهد، چرخ را خراب می کنم زیرا من آن نیستم که از چرخ آسمان ناتوان و عاجز و درمانده او باشم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲-بسیار آدم خوش قلب و مهربانی می باشید. در جایی با محبت و در جای دیگر چون کوه مقاوم و استوار. آفرین بر شما مبارک باد.

۳- سابقه آشنایی و دوستی شما موجب این پیوند گردیده و از اینکه از او اطلاعی ندارید، ناراحت می باشید. این نیت تا مدت کمی سرو سامان یابد و اجرای آن حتمی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد، چون ستاره شما در برج ثور (اردیبهشت) است.

۴- عواملی موجب ناراحتی خانوادگی شما گردیده. علتش بی احتیاطی می باشد. به همسر یا پدرتان بگویید چرا صدقه نمی دهد؟ پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید تا گره از کار شما باز شود. در خانواده شما موفقیت بزرگی حاصل می شود و بیمارتان شفا می یابد و مسافرتان موفق می شود.

۵- اگر می خواهی زندانی شما آزاد شود و فوری به خانه باز آید، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الحجر، آیه ۵ تا ۱۱ را بخوانید.

۶- نذری که کرده اید، ادا کنید و برای او هدیه ای بفرستید. برای موفقیت نیاز به تلاش بیشتر می باشد.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 323 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

غزل شماره 323 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صادق و بی آزار هستی. هیچ کس از تو آزاری ندیده و در حق شناسی شهره ای. تنها مشکل تو ضعف مالی است که گاهی تو را دچار خجلت و شرمساری می کند. به لطف و کرم خدا امیدوار باش که بزودی در کارت گشایش خواهد شد که حتی خود نیز در شگفت خواهی ماند.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما در موقعیت مناسب نیستید. تکیه بر حال خویش را نمی دانید اما توقع دارید از وضعیت بهتری برخوردار باشید. لذا از این وضع ناراحت می باشید. به شما مژده می دهم که در آینده ای نه چندان دور، از چنان محبوبیت و معروفیتی برخوردار گردید که همه را مات و مبهوت خواهید ساخت. پس همت کن و با توکل بر خدا، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید. تلاش بیشتری کنید که زندگی در دستان توانای شماست.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و پنجم می فرماید:

* از شدت فقر، قامتم در زیر بار اندوه دوتا شده است و بدین سبب از دلبران سرو قامت شرمنده هستم.

* بر لب ساغر معرفت به پاس آنکه مرا از اسرار روزگار باخبر ساخت، بوسه می زنم.

* من از بازوی خود بسیار متشکرم زیرا زور مردم آزاری ندارم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مسافرت را توصیه می کنم که ضروریست روحیه خود را تقویت کنید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. بسیاری به زندگی شما غبطه می خورند، قدر این زندگی را بدانید. همسر و فرزندان خوب لازمه زندگی است اما خودتان می دانید چه می کنید و چه غوغاهایی به پا می سازید؟

۴- شما را به آرامش، سکوت، مهر و محبت توصیه می کنم. برخداوند توکل کنید که روزگار خوبی در انتظار دارید.

۵- در ۱۲ شب آینده خوابی خواهید دید که سینی پر از سیب به شما هدیه می کنند. نشانه ازدواج یا صاحب فرزند شدن و به خواسته خود رسیدن است.

۶- خرید و فروش صلاح می باشد. ملاقات مهم و مسافرت یا خیر و برکتی به دنبال دارید که موفقیت آمیز است.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 225 از دیوان حافظ

غزل شماره 225 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی دست تقدیر فرصتی در اختیار تو می گذارد که اگر از آن غافل نشوی خواهی توانست یک شبه ره صد ساله را طی کنی، اما به خاطر داشته باش که چون به مقصود رسیدی، فریب دنیا را نخوری که گمراه خواهی شد و آنچه نصیبت گردیده از دست خواهی داد. پس خود را هرچه سریعتر مهیای استفاده از این فرصت خدادادی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا ششم می فرماید:

* همه طوطیان هند از این قند شیرین زبان فارسی که به هند می رود، شکر به دندان می سایند و شیرین کام شده اند.

* درسلوک شعر طی زمان و مکان را ملاحظه کن که این کودک یک شبه راه یکساله می پیماید.

* چشم سحر انگیز محبوب را نگاه کن که پارسا را نیز از راه بدر می کند زیرا یک قافله و کاروان افسونگری بدنبال دارد.

* فریب دنیا را نخور و گمراه نشو که این دنیای حیله گر پیر، حتی لحظه ای از مکر و فریب خالی نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، پرحرف، سخنران، با سلیقه، زیبا و دلربا و جذاب، فقرا را شریک خود می کند، بی قرار، عاشق علوم و ماوراء الطبیعه، مغرور، مرموز، هوشیار، دلپذیر، عشوه گر، عاشق زندگی و بی حوصله.

۳- دنیا چنان زیباست که انسان به آن وابسته می شود اما نباید فریب آن را خورد. کاملاً هوشیاری خود را حفظ کن که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. مبادا گول حسودان را بخوری بلکه با سرعت عمل، همراه با دقت و زیرکی عمل کن.

۴- بخت و اقبال شما رو به سعد و خوبی گذاشته و مرادت برآورده می شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست. فقط برای سرعت بخشیدن به آن، نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پیشرفت های شما و خانوادیتان بسیار خواهد شد اما مواظب باشید که دچار غرور نشوید و از یاد خدا نروید.

۵- مسافر موفق شده است. اشکال ها برطرف شده. بیمار طی یک هفته دیگر بهبود می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان انجام می گیرد. مبارک است.

۶- خطری بزرگ از خانواده شما مرتفع شده است و این درسی بزرگ برایتان محسوب می شود. به همسر و پدرتان توصیه کنید که با صبر و شکیبایی بیشتری در کاری که مد نظر دارند، اقدام کنند.

حافظیه شیراز

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 103 از دیوان حافظ

غزل شماره 103 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

گذشته ای بسیار خوب و شاد داشته ای واکنون با خاطرات گذشته زندگی می کنی که این هیچ کار خوبی نیست. باید بدانی که زندگی رو به آینده جریان دارد. گذشته هرچه بود گذشت و دریغ آن را خوردن کاری عبث است. اکنون وقت آن رسیده که به فردای خود بنگری و زندگیت را دوباره بسازی. رازی که در دل نهفته داری نزد خود نگه دار که محرم راز بسیار کم پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* اگر چه یاران از یاد کردن آسوده اند و یادی از من نمی کنند، اما از من ایشان را هزاران یاد باد. آنها را به خاطر می آورم

* من از گرفتاری زنجیر صحبت نااهلان در عذاب هستم. کوشش های خوب دوستانی که حق دوستی را به جای می آوردند و ما تنها نمی گذاشتند، هرگز فراموش مباد.

* از این پس حافظ اسرار خود را با کسی در میان نمی تواند بگذارد. دریغ و افسوس که محرم رازی دیده نمی شود. پس یاد دوستان راز پوش به خیر و خوبی باد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش بین، ناحسود، تمام کننده کار، بی قید و بند، محبوب، رفیق دوست، با صفا، با گذشت، رک گو، خوش تیپ، زود جوش، سخاوتمند، نظر بلند، آسانگیر، بی پروا، ساده، موفق و درویش.

۳- از عمر تلف کرده و بی وفایی یاران اظهار دلتنگی و تنهایی می کنید. درحالی که در جمع هستید اما گویی تنها می باشید و یا از خاطرات و دوستان و یاران قدیمی یاد می کنید و از هجران و یادگاری لحظات گذشته افسوس می خورید. باید بدانید که در این دنیا با حوادث باید دست و پنجه نرم کرد و از ناملایمات آن نهراسید تا موفق شد.

۴- کسی به خانواده شما نارو زده و خانواده تان را دچار مشکل کرده است. اولاً او به سزای عملش می رسد. در ثانی به زودی درهای خوشبختی به روی شما باز می شود و ملاقاتی صورت می گیرد و در معامله ای سودی بدست می آید و تغییر شغلی حاصل می شود.

۵- بیمار شما به زودی بهبود می یابد. این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد ولی زمان لازم دارد. از او دلتنگ نباشید چون روش اخلاقی او باری به هر جهت می باشد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که گشایش حاصل شود.

۶- اوضاع به زودی تغییر می کند و شما به جایگاه اصلی بر می گردید. همه چیز وفق مرادتان می شود. او را به حال خود بگذارید. پشیمان می شود. ولی از دور مواظبش باشید. بگو و مگوی بیشتر موجب گسستگی و دلسردی بیشتر می شود. پس بجاست که از زیرکی و ملاحت خود استفاده کنید.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 199 از دیوان حافظ

غزل شماره 199 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

احساس دلتنگی می کنی و از اطرافیان خود که دورو هستند و ظاهر و باطنی متفاوت دارند، بسیار گله مندی. از دیدن تازه به دوران رسیده ها و کارهایشان در عذابی. بهتر است کار آنها را به خدا واگذار کنی که او بهترین داور است. تو با همین روش مخلصانه و پاک خود زندگی کن و بدان سعادت از آن کسانی است که پاک زندگی می کنند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چرا به آنچه می گویید، عمل نمی کنید و درکارها، ضریب تردید شما نسبت به تصمیم و اراده قوی بیشتر است به دیگران. پند می دهید ولی خود به آنچه می گویید، باور ندارید.

۲- مقدمات این نیت را قبلاً فراهم سازید و آنگاه توقع اجرای آن را داشته باشید و از خداوند در همه حال کمک بگیرید.

۳- با شخصیتی ملاقات خواهید کرد که او صلاح شما را می خواهد. از نصایح او بهره مند شوید و به کار گیرید.

۴- از تردید و دودلی دست بردارید و با اراده قوی اقدام کنید که حتماً موفق می شوید.

۵- مسافرت خوبست ولی خرید و فروش چندان نفعی ندارد اما تغییر مکان و شغل امکان پذیر خواهد بود.

۶- همسری مهربان و فرزندانی شایسته در طالع دارید ولی اخلاق شما در خانه تند است. قدری با لطف و مهربانی رفتار کنید که پسندیده و مقبول خواهد بود.

۷- عده ای به زندگی شما حسادت می ورزند. توجه کنید که راز دلتان را به آنها نگویید. نذرهای خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید که گشایش حاصل می شود.

۸- ویژگی های شما عبارت اند از: کاردان، موفق، خیرخواه، انسان واقعی، روشنفکر، کمال گرا، صمیمی و زیبا پسند، والا مقام، بد چشم، زیرک، حس ششم قوی، نرم و لطیف، خوش رو، موافق، صلح جو، کمک رسان، خوش باطن و مهربان.

۹- در موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید که موجب پیشرفت خانواده شما می گردد.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 452 از دیوان حافظ

غزل شماره 452 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

تردید و وسواس از عوامل بازدارنده در رسیدن به هدف است. تردید را از دل خود بیرون کن و بدان که در این راه پرخطر که تو قصد آغازش را داری، تنها عامل نجات و پیروزی همت عالی است. کوشش کن که از خوان گسترده پروردگار بی نصیب نمانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* انسان و فرشته تابع وجود عشق هستند و اینها برای محبت لاله خلق شده اند. پس حال که اینگونه است، از خود اخلاصی نشان بده تا نیک بخت شوی.

* چونکه تو صاحب نظر نمی باشی، پس خواستار وصال جانان مباش زیرا جام جم برای کور سودی ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت دارای ویژگی های خاصی است که می تواند برای شما سعادت آفرین باشد به شرط آنکه دقت، سرعت عمل و زیرکی را از دست ندهید. آنگاه از انجام آن نگران نباشید زیرا مقدمات لازم فراهم می باشد. تنها به اراده و پشتکار شما نیاز است.

۳- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار می باشید اما به تازگی حسودان قصد تخیب این بنای زیبا را دارند. چون از علاقه و حسن نیت خانواده شما سوء استفاده می کنند. بر شما لازم است که اجازه سوء بهره برداری به آنها ندهید.

۴- سوء ظن شما بی مورد است زیرا او جرات این کار را ندارد ولی حسودان قصد خراب کردن ساختمان با محبت شما را دارند. پس هوشیارانه عمل کنید چون او خیلی شما را دوست دارد ولی راه و رسم ابرازش را به جهت لجبازی نمی داند.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با نظم و انضباطی، دوستار موسیقی، وفادار، صمیمی، فهمیده، با گذشت، مهربان و با گذشت.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 33 از دیوان حافظ

غزل شماره 33 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم بصیرت به زندگی خود نگاه کنی خواهی فهمید که تو بسیار بیش از آنچه آرزویش را داری از نعمات خداوندی بهره مندی، پس با توکل به خدا و با اتکاء به همت عالی خود قدم در راهی که قصد آغازش را داری بگذار و از سرزنشهای مدعیان هراس به دل راه مده که در تقدیر تو کامیابی است.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- همه چیز برای انجام این نیت کاملاً مهیا و آماده می باشد و جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا این نیت برآورده می شود. اما دو عامل را می طلبد: یکی آنکه از حسودان و بد اندیشان دوری کنید و راز دل را با آنان در میان مگذار و دیگر اینکه اندکی صبر و مقاومت داشته باشد.

۲- نیاز به سفارش این و آن نمی باشد. بر خدا توکل کن و سوره مبارکه الروم آیه های ۳ تا ۶۰ را با معنی و حضور قلب بخوان گشایش حاصل می شود.

۳- شخصی با موی بلند و سینه و ابرو و قدی کوتاه، با ناخن های نسبتاً بلند، درصدد ضربه زدن است. از او دوری کنید.

۴- او خیلی شما را دوست دارد. حیف است که موجب رنجش قلب او می شوید. بدان که او در کارش، مبتدی و ناوارد است، پس اگر کاری را انجام میدهد، به علت ناپختگی و بی تجربگی اوست. به همین جهت به طور ناخود آگاه انجام می دهد. سیاستمدارانه به او یاد دهید.

۵- بسیار طناز، عشوه گر، آداب دان و مؤقر هستید و خیلی میل دارید. از شما تعریف کنند که حقیقتاً لیاقت تمجید هم دارید.

۶- مسافر می آید. از گمشده اطلاع پیدا می کنید. ازدواج و طلاق هر دو زود است ولی بیمار شفا می یابد. از او خبری دریافت می کنید.

۷- چرا به خود رنج می دهی و با خود درگیری داری ؟ ادامه این وضع، موجب می شود که بر سر دو راهی قرار گیرید. پس اگر دچار این وضع شدی، فوراً با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید که تردید، موجب ناامیدی است. درحالی که تردید شما، ابداً معنی ندارد، این نیت عملی می گردد و سود سرشاری که فکرش را هم نمی کردی، نصیب شما خواهد شد.

۸- بازنده، هنگامی که از دیگران بد رفتاری می بیند، خشم و ناخشنودی خویش را بر زبان نمی آورد و زجر می کشد و با انتقام گرفتن از خود شرایط بدتری را پدید می آورد. اما برنده در چنین شرایطی آزادانه رنجش خود را بیان میکند و تخلیه احساس می کند، سپس مساله را فراموش می کند.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 264 از دیوان حافظ

 غزل شماره 264 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

مرگ یک واقعیت است و ما در هر مرحله از زندگی که می گذرانیم، یک گام به مرگ نزدیک تر می شویم و چه بهتر که قبل از آنکه اجل به سراغمان بیاید، در راه خیر قدم بگذاریم. دویدن به دنبال مال دنیا تا کی؟ کمی هم به فکر عاقبت خود باش. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم، پنجم تا نهم می فرماید:

* برخیر و به کاسه طلایی، شراب بریز پیش از آنکه کاسه سرت خاک انداز شود و از خاک پر شود.

* عاقبت منزل ما مقبره و گور تاریک است. پس حالا در حیات خود از عیش و عشرت و معرفت شوری بر پا کن.

* دل ما را که مار سر زلف تو مجروح کرده است، به درمانگاه لبت ببرید و درمان و معالجه کن.

* چون آگاهی که فرمانروایی و قدرت بر کشتزار دنیا پایدار نیست. شعله ای از جگر سوزان جام در ملک و مال جهان بینداز و آنها را با خوردن می، بر آتش آن بسوزان.

* گناهان را با اشک پشیمانی پاک کن زیرا یاران معتقدند که اول بید از هوای نفس پاک شد پس از آن بر یار نظر پاک افکند.

* پروردگارا به پارسای خودپسندی که در عشق ما جز عیب چیز دیگری ندید، دود آهی از سینه سوزان عاشقان باده پرست در آینه فهم و دریافت او بینداز تا شاید از تاثیر این آه، درک و فهم او روشن شود و عیب جویی نکند.

* ای حافظ از لطف بوی خوش جانان، گریبان جامه وجود خویش را پاره کن و از هستی رها شو و این لباس پاره را نثار قامت بر زنده محبوب کن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در کارها قدری غفلت زده و باری به هر جهت عمل می کنید و برای وقت هدر دادن هم بهانه و دست آویز می سازید. در حالی که باید به کار و کوشش بپردازید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید.

۳- این نیت با صبر و حوصله عملی می گردد و نیاز دارد که مقدمات آن را فراهم کنید. پس با هوشیاری و صبر مواظب اقدامات خود باشید و تردید و وسواس را از دل بیرون کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۴- اگر می خواهید این مراد و حاجت زودتر عملی گردد، ۶ شب متوالی سوره مبارکه الاعراف، آیه ۱۴ تا ۲۴ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.

فـال حـافـظ آنلاین امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 335 از دیوان حافظ

غزل شماره 264 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ثابت قدم و استوار هستی و چون در راهی پا می گذاری تا پای جان بر سر آن ایستادگی خواهی کرد. دل به کسی بسته ای که تمام فکر و ذکرت شده و به هیچ عنوان حاضر نیستی حتی کسانی که موقعیت بهتر دارند جایگزین او کنی. گرچه تو راز خود را برای کسی فاش نکرده ای، اما کسانی از آن مطلعند. مواظب آنها باش و امیدواری خود را از دست مده که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر مانند پروانه آسایش و فرصتی دست دهد، جز بر گرد چهره برافروخته محبوب که چون شمع تابناک است، پرواز دیگری نمی کنم.

* اگر مانند چنگ با یک بار در آغوش گرفتن من را به مراد دل نمی رسانی لااقل یک لحظه به نوازش مانند نی لب بر لبم بگذار.

* با وجود چهره تو اگر در آینه خیال به کس دیگری نگاه کنم، عین کوته نظری من است. از این جهت هم نشینی با سیه چشمان و فرشتگان را هم خواستار نمی باشم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی اظهار رنج و ملامت می کنید و میل دارید تا راز دل خود را با کسی در میان بگذارید ولی کسی را لایق این اسرار نمی دانید. در نتیجه همه را در خود می ریزید. این عمل اگر چه به مقدار کم خوبست ولی در دراز مدت افسردگی می آورد. پس با یکی از دوستان یا آشنایان در میان بگذراید تا عقده گشایی شود ولی مواظب باشید با هر کسی در میان نگذارید.

۳- تردیدها را کنار بگذراید. او پایبند عهد خود است ولی در دراز مدت خسته می شود. چون سیاست کاری را بر خلاف ظاهرش ندارد.

۴- مژده می دهم که نیت شما عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در ۱۱ شب آینده خوابی خواهید دید که بالغ شده اید و در جمعی به نشات و صحبت مشغول هستید. نشانه آنست که دگرگونی کلی در شخصیت و منش شما به وجود آمده و بر مشکلات زندگی پیروز می شوید.

۵- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سود آور است. ازدواج عملی می شود. طلاق مناسب نیست. مژده ای دریافت می کنید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 137839

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر