اعتراف عجیب مادر و دختر افغان درباره ربودن یک کودک سه ساله + فیلم

اعتراف عجیب مادر و دختر افغان که کودک سه ساله را در پارک شهر ربوده بودند همه را متعجب کرد

اعتراف عجیب مادر و دختر افغان درباره ربودن یک کودک سه ساله  + فیلم

اعتراف عجیب مادر و دختر افغان که کودک سه ساله را در پارک شهر ربوده بودند همه را متعجب کرد.به گزارش عرشه آنلاین، ساعت ۶ بعد از ظهر جمعه ۸ تیر امسال، مرد جوانی به همراه فرزندانش راهی پارک شهر شدند. پسر ۳ ساله و نیمه که به همراه برادر دوقلویش در پارک مشغول سرسره بازی بود به طرز مشکوکی ناپدید شدند.

مادر و دختر کودک ربای پس از بازداشت مدعی شدند که به آرین سه ساله وابسته شده بودند به همین لحاظ او را تحویل پلیس نداده بودند.

 پسر بچه ۳ ساله به نام آرین که ۸ تیرماه در پارک شهر تهران ربوده شده بود عصر امروز ۲۷ تیرماه پس از ۱۹ روز به آغوش خانواده اش برگشت.

متهمان این پرونده کودک ربایی دختر ۱۲ ساله و مادرش ۳۵ ساله بودند که مدعی شدند آرین  گمشده را در پارک پیدا کرده بودند و برای اینکه نمی دانستند با او چه کار کنند به خانه خود در محله خانی آباد بردند.

دختری حدود ۱۲ ساله یکی از متهمان به خبرنگار رکنا گفت: من وابسته این پسر بچه شدم و‌اجازه ندادم مادر و پدرم اورا تحویل پلیس بدهند او خوشگل بود و دوست داشتم کنارم بماند.

مادر این دختر ۱۲ ساله هم در جواب این سوال که چرا شما پلیس را در جریان این آدم ربایی قرار ندادید، گفت: زهرا ۱۲ سال بیشتر ندارد، او به من و‌ پدرش گفت اگر آرین را از او جدا کنیم فرار می کند ، برای همین به پلیس گزارش ندادیم ما قصد آزار این پسر بچه را نداشتیم دخترمان وابسته او شده بود.

متهمان برای روشن شدن زوایای پرونده تحویل کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران شد.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند و در نخستین گام آنها به بازبینی دوربین‌های مداربسته پارک پرداختند.

امروز ۲۷ تیرماه سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف و دستگیری آدم ربای کودک۳ و نیم ساله خبر داد.

ماجرای آدم ربایی پسر ۳ ساله چه بود؟

این  کودک ربایی  هشتم تیر ماه سال جاری با شکایت پدرش جمشید آموختی زاده در کلانتری 113 بازار اطلاع داده شد که بلافاصله پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

پدر کودک ربوده شده به پلیس گفت: در ساعت 6 عصر 8 تیرماه هر سه فرزند هشت ساله و دو پسر دیگرم که دو قلو بودند به نام های ارین و اریا 3 ساله را جهت بازی به پارک شهر بردم که بعلت سهل انگاری پسرم آرین را گم کردم.

پس از وصول پرونده بلافاصله کارآگاهان اداره 11 به محل اعزام و ضمن تحقیقات میدانی دوربین‌های مدار بسته محل وقوع و خیابان‌های اطراف پارک شهر بازبینی گردید.

  اقدامات فنی در رابطه مظنونین پرونده انجام که علیرغم تلاش فراوان توفیقی جهت شناسایی کودک حاصل نگردید در ادامه با بکارگیری منابع اطلاعاتی در سطح شهر و اقدامات شبانه روزی کارآگاهان اداره ۱۱ در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی، نهایتا روز چهارشنبه 27 تیرماه با ارزیابی گزارشات متعدد و با تحقیقات میدانی در منطقه جنوب شهر تهران محل نگهداری کودک در محدوده خانی آباد خیابان ماهان شهرک بوستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دو متهم زن به هویت منیژه.ق 35 ساله و زهرا.ق 14 ساله  دستگیر  و فقدانی بنام آرین 3 ساله پس از 19 روز بی خبری خانواده از فرزندشان در محل شناسایی گردید./مهر و خبر فوری

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 146580

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر