فال حافظ

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین پنجشنبه 23 شهریور 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ آنلاین پنجشنبه 23 شهریور 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود

فـال حـافـظ امروز  متولدین فروردین

غزل شماره ۱۱۵ دیوان حافظ : درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

تعبیر غزل شماره ۱۱۵ حافظ در فال شما :

یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.

دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.

هنوز مقدمات ازدواج جور نیست،

فـال حـافـظ امروز متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۲۳۴ دیوان حافظ : چو آفتاب می از مشرق پیاله برآید

تعبیر غزل شماره ۲۳۴ حافظ در فال شما :

درست است که تحمل سختی ها برای شما دشوار است و تاکنون صبوری بسیار کرده اید، اما مطمئن باشید به زودی پاداش صبر و شکیبایی خود را خواهید دید و به آرزوهای خود می رسید. به خداوند توکل کنید.

برای رسیدن به مقصود باز هم حوصله به خرج دهید و از دوستان باوفا و دلسوز خود کمک بخواهید. برای رهایی از فقر و تنگدستی لازم است تلاش خود را بیشتر کرده و نتیجه را به پروردگار بسپرید.

فـال حـافـظ امروز متولدین خرداد

غزل شماره ۳۷۹ دیوان حافظ : سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم

تعبیر غزل شماره ۳۷۹ حافظ در فال شما :

از دودلی و تردید دوری کنید، قبل از شروع کار جدید به عواقب آن خوب بیندیشید و با تدبیر تصمیم بگیرید. از افراد دورو و فریبکار برحذر باشید و صداقت را اصل اساسی هر کاری قرار دهید.

مدتی است برای انجام کاری امروز و فردا می کنید. تنبلی را کنار بگذارید و همه تلاش خود را به کار گیرید تا سرنوشت خود را با دست های خود بسازید.

فـال حـافـظ امروز متولدین تیر

غزل شماره ۳۸۰ دیوان حافظ : بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

تعبیر غزل شماره ۳۸۰ حافظ در فال شما :

بسیار پریشان و سردرگم هستید و نمی دانید برای آینده چه راهی را در پیش گرفته و چه اهدافی برای خود تعیین کنید. منتظر نباشید که دیگران به جای شما فکر کنند و تصمیم بگیرند!

با خودتان خلوت کنید و درباره اهدافی که دارید خوب فکر کنید و مواردی که لازم است تغییر دهید و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید، سپس با اراده قوی و همت عالی برای رسیدن به آن ها تلاش کنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین مرداد

غزل شماره ۲۶۳ دیوان حافظ : بیا و کشتی ما در شط شراب انداز

تعبیر غزل شماره ۲۶۳ حافظ در فال شما :

مدتی است یاس و ناامیدی در دل شما لانه کرده است. افکار منفی را از ذهن خود خارج کرده و به آن چه تاکنون به دست آورده اید قناعت داشته باشید. آرزوهای محال را رها کرده و از لحظات زندگی نهایت استفاده را بکنید تا بعدا افسوس نخورید.

اگرچه در گذشته اشتباهاتی کرده و راه اشتباهی رفته اید و فکر آن شما را اذیت می کند اما اندوهگین نباشید که خداوند به شما یاری خواهد داد. با اراده قوی اقدام کنید و تلاش خود را به کار بگیرید تا تحولی عمیق و در جهت مثبت در زندگی ایجاد کنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین شهریور

غزل شماره ۲۶۶ دیوان حافظ : دلم رمیده لولی‌وشیست شورانگیز

تعبیر غزل شماره ۲۶۶ حافظ در فال شما :

زندگی بدون عشق پشیزی ارزش ندارد و بی معنی خواهد شد. برای اطمینان از صداقت دوستان، آن ها را امتحان کنید. از ظاهر بینی پرهیز کرده و از کسانی که مدعی دوستی و رفاقت هستند برحذر باشید.

قناعت پیشه کنید و از طمع و حرص زدن برای مال دنیا دوری کنید. غرور و کبر عاقب خوبی ندارد. رقیبان زیادی بر سر راه دارید که راه حیله و نیرنگ بازی در پیش گرفه اند، اما با خلوص نیت و دعای خیر پدر و مادر انشالله پیروزی با شماست.

فـال حـافـظ امروز متولدین مهر

غزل شماره ۶۲ دیوان حافظ : مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تعبیر غزل شماره ۶۲ حافظ در فال شما :

به زودی از جانب عزیزی که منتظر پیامش هستید، پیغامی دریافت می کنید که آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در رفاقت بسیار قابل اعتماد و فداکار هستید و دیگران می توانند به شما تکیه کنند.

سر عهد و پیمان خود هستید و به قول معروف سرتان برود قولتان نمی رود. این خصلت تاثیر مثبتی در موفقیت های آینده خواهد داشت. در مقابل انتظار دارید دیگران هم با شما همانقدر خوش قول و قابل اعتماد باشند.

برای رسیدن به مقصود تلاش کنید تا به وصال یار برسید. گاهی زندگی را سخت گرفته و باعث آزار و رنجش اطرافیان می شوید. سعی کنید با علاقه و محبت رفتار کرده و به زندگی امیدوار باشید. از یاد خداوند غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز متولدین آبان

غزل شماره ۴۱۴ دیوان حافظ : گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو

تعبیر غزل شماره ۴۱۴ حافظ در فال شما :

نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید شاکی هستید، عده ای توانایی و قدرت را از شما سلب کرده اند، سکوت را بشکنید و از حق خود دفاع کنید.

فرد خیال پردازی هستید. مسائل عادی و پیش پا افتاده شما را ارضا نمی کند. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و موانع را پشت سر بگذارید.

فـال حـافـظ امروز متولدین آذر

غزل شماره ۱۴۹ دیوان حافظ : دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی‌گیرد

تعبیر غزل شماره ۱۴۹ حافظ در فال شما :

دروغ و فریبکاری شما را از مقصود دور کرده و عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. سعی کنید با صداقت عمل کنید و فردی قابل اعتماد برای اطرافیان باشید. گاهی خودخواهی می کنید و فقط به آنچه خودتان دوست دارید فکر می کنید، به نظر دیگران هم احترام بگذارید تا به مقصود دست پیدا کنید.

برای موفقیت با افراد دانا و دوستان دلسوز مشورت کنید و از رنجاندن دوستان برحذر باشید تا در آینده بتوانید روی کمک آن ها حساب کنید. با توکل بر خدا ، علاقه و پشتکار هر نیت درستی برآورده خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین دی

غزل شماره ۴۳ دیوان حافظ : صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است

تعبیر غزل شماره ۴۳ حافظ در فال شما :

مژه باد بر شما که روزهای سخت و تاریک به پایان رسیده و به زودی خبر خوبی که مدتها منتظرش بودید را خواهید شنید.

کار و بارتان رونق می گیرد و در مسیر پیشرفت به پیش می روید. در این دوران باید بیشتر از قبل مراقب روح و دل تان باشید. از دل بستن به خوشی های دنیوی و مادیات برحذر باشید که قلب پاکتان را تیره و تار خواهد کرد.

شادی و خوشی های خود را با دیگران شریک شوید و از غرور و خودبینی دوری کنید تا روزهای خوب پایدار مانده و صفای باطن خود را حفظ کنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین بهمن

غزل شماره ۴۵۶ دیوان حافظ : نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

تعبیر غزل شماره ۴۵۶ حافظ در فال شما :

به زودی بخت و اقبال خوبی نصیب تان خواهد شد، سعی کنید از فرصت های عالی که پیش می آید به نحو احسن بهره ببرید. به هدف های خود خوب فکر کرده و با بزرگان و افراد مورد اعتماد مشورت کنید.

بی فکری و سهل انگاری باعث دور شدن از مقصود خواهد شد. اگر با درایت و اندیشه کافی دست به عمل بزنید انشالله موفقیت با شما خواهد بود. دست از گله و شکایت برداشته و دوستان خود را خوب بشناسید

فـال حـافـظ امروز متولدین اسفند

غزل شماره ۲۳ دیوان حافظ : خیال روی تو در هر طریق همره ماست

تعبیر غزل شماره ۲۳ حافظ در فال شما :

همواره تصویر یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید.

ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105964

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر