رسمی؛ شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست/ اولین خرید پرسپولیس + عکس

اولین خرید پرسپولیس انجام شد که اتفاقا یک بازیکن خارجی با کیفیت است.

رسمی؛ شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست/ اولین خرید پرسپولیس + عکس

اولین خرید پرسپولیس انجام شد که اتفاقا یک بازیکن خارجی با کیفیت است.

به گزارش عرشه آنلاین،بازیکن ۳۰ ساله سابقه حضور در تیم اوپن  بلژیک را هم در کارنامه دارد و تجربه بالای او می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند.

عبدالکریم حسن مدافع چپ پای قطری تا ساعاتی دیگر به تهران می‌رسد تا روز یکشنبه در تست‌های پزشکی پرسپولیس شرکت کند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید می‌توان ستاره قطری را اولین خرید زمستانی سرخ‌پوشان پایتخت دانست.

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ فوتبال قطر به شمار می‌آید که سال‌ها در السد درخشید و جام‌های زیادی هم به دست آورد. روز گذشته از توافق باشگاه پرسپولیس با این بازیکن قطر خبر داده شد و به نظر می‌رسد که او نخستین خرید زمستانی سرخ‌پوشان است.

عبدالعزیز بن عمر، خبرنگار قطری عکسی از عبدالکریم حسن را با پیراهن پرسپولیس منتشر و پیوستن او را به سرخ پوشان تایید کرد.

او در این پست نوشت: خداوند تو را موفق کند کیمو.

این بازیکن ۳۰ ساله قطری سابقه حضور در تیم اوپن بلژیک را هم در کارنامه دارد و تجربه بالای او می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. او در سال ۲۰۱۸ عنوان مرد سال فوتبال آسیا را به دست آورد.

عبدالکریم حسن با پیراهن السد بیش از ۲۰۰ بازی انجام داد و ۲۹ گل به ثمر رساند. او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۲ پیراهن تیم ملی فوتبال قطر را به تن کرد و در ۱۲۲ بازی ملی ۱۵ گل به ثمر رساند البته او به خاطر دلایل انضباطی سال گذشته از تیم ملی قطر کنار گذاشته شد.

عبدالکریم حسن

به گزارش عرشه آنلاین؛ 

ورزش سه در این ارتباط نوشت: عبدالکریم که سابقه ۱۱۵ بازی ملی دارد، سال‌ها در السد حضور داشت و در نهایت بعد از مشکلات پیش آمده از فوتبال قطر تبعید شد. او طی روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با پرسپولیس داشته و طرفین روی مدت و همچنین مبلغ قرارداد به توافق نهایی دست یافته‌اند. اما یک اتفاق مهم برای پرسپولیس با حضور این بازیکن خواهد افتاد.

سرخ‌پوشان سرانجام پس از سال‌ها که بازیکنی تخصصی در پست دفاع چپ نداشتند و معمولا از بازیکنان غیرتخصصی مثل محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی نعمتی در این پست استفاده می‌شد با آمدن عبدالکریم حسن معضل چندین ساله پرسپولیس در این پست نیز برطرف می‌شود.

 

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123052

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر