برف بارید، برای برف بازی به دیزین و توچال بروید +عکس

عدم بارش برف کافی در پیست تبدیل به یک معضل شده و با توجه به اینکه برای بازگشایی این پیست حداقل یک متر برف نیاز است تاکنون شاهد بارش برف در این منطقه که بتواند پیست را آماده بازگشایی کند نبودیم.

برف بارید، برای  برف بازی به دیزین و توچال بروید +عکس

پیست دیزین در حالی به عنوان یکی از نمادهای گردشگری نه تنها در البرز بلکه در کشور شناخته شده که هر ساله با آغاز فصل زمستان و بارش برف در اواخر آذر یا اوایل دی شاهد بازگشایی این پیست و انجام رقابت‌ها در سطح استانی، ملی و بین‌المللی در آن هستیم.

 به گزارش عرشه آنلاین پیست دیزین که در ارتفاعات البرز قرار دارد نه‌تنها در فصل زمستان، بلکه در فصل تابستان نیز رقابتهای اسکی روی چمن در آن با استقبال خوب ورزشکاران برگزار می‌شود. اما این پیست با تمام جذابیت‌های خود در حوزه گردشگری و ورزشی از سال گذشته تاکنون با مشکلات زیادی دست به گریبان است.

فعالیت رسمی پیست بین المللی اسکی توچال به عنوان یکی از مقاصد گردشگری زمستانه شهروندان با تاخیر ۴۵ روزه شروع شد.  

مجموعه تلکابین توچال را می توان به عنوان یکی از مقاصد تفریحی پایتخت دانست که  ۳ خط تلکابین به ١۵کیلومتر در مسیر رفت و برگشت دارد. از طرفی جزو از یکی از طولانی ترین خطوط تلکابین مستقیم است. حالا با گذشت بیش از یک ماه از شروع فصل زمستان پیست اسکی توچال به عنوان نزدیک ترین پیست اسکی پایتخت به بهره برداری رسید. این پیست ظرفیت پذیرش ١۴٠٠نفر در روز را دارد و میزبان علاقه مندان  به ورزش اسکی است.

این پیست ۴ مسیر برای علاقه مندان به اسکی دارد البته پیست بشقابی که در گذشته حرفه ای از آن استفاده می کردند امسال به دلیل کاهش بارندگی ها فعال نشده اما به گفته مدیرعامل مجموعه توچال، دستگاه اورهال فعال است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123390

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر