فال حافظ

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ سه شنبه 3 بهمن 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ من چی میشه | فال حافظ سه شنبه 3 بهمن 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره 290 دیوان حافظ : دلم رمیده شد و غافلم من درویش

تعبیر غزل شماره 290 حافظ در فال شما :

سر دوراهی قرار گرفته اید و دچار شک و دودلی شده اید به طوری که تصمیم گیری برای شما دشوار شده است. زندگی را سخت می گیرید و در ناامیدی به سر می برید. احساس پوچی و بیهودگی می کنید.

گمان می کنید سختی هایی که به جان خریده اید هدر رفته و زندگی تان هیچ نتیجه ای نداشته، اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است. از همین جایی که هستید شروع کنید و راه خود را انتخاب کنید تا به هدف برسید.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره 188 دیوان حافظ : مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند

تعبیر غزل شماره 188 حافظ در فال شما :

بیش از حد به هدف خود وابسته شده اید و به هر قیمتی می خواهید آن را به دست آورید، البته با سرعت عمل و پشتکار می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید اما فراموش نکنید تا مهر تایید خداوند به کارهای شما زده نشود و به لطف او چشم نداشته باشید نمی توانید به سر منزل مقصود برسید.

رقیبان در کمین هستند و قصد پیشی گرفتن از شما دارند، باید هوشیار باشید. موردی سبب ناراحتی شما شده اما نباید امید خود را از دست بدهید، شکست مقدمه پیروزی می باشد.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره 378 دیوان حافظ : ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

تعبیر غزل شماره 378 حافظ در فال شما :

اغلب بدون فکر و اندیشه کافی دست به کارهایی می زنید که به صلاح شما نیست و سرانجام خوشی ندارد. مراقب باشید و از افکار بچه گانه دوری کنید.

قبل از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای مادیات دنیا خودتان را آزار ندهید.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین تیر

غزل شماره 388 دیوان حافظ : بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن

تعبیر غزل شماره 388 حافظ در فال شما :

اراده قوی و روحیه خود را حفظ کنید و به مسیر خود ادامه دهید. خود را اسیر غم دنیا نکنید، به شادی و سرور بپردازید و از انزوا و گوشه نشینی دوری کنید.

به گونه ای زندگی کنید که دوست دارید. آزاده باشید. بخت و اقبال خوبی دارید و خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد که همه غم و غصه را می شوید و با خود می برد.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره 96 دیوان حافظ : درد ما را نیست درمان الغیاث

تعبیر غزل شماره 96 حافظ در فال شما :

گویی فریادها و آه و ناله ها راه به جایی نمی برد و برای دردهای شما درمانی وجود ندارد. ناامید شده اید و غم و اندوه سراسر وجودتان را فراگرفته است. درست است که به نظر می رسد آرزوهای شما بر بادرفته، اما در گذر این روزها تجربه هایی به دست آورده اید که در آینده بسیار به کارتان خواهد آمد.

احساسات منفی را کنار بگذارید، به جای گریه و زاری برای حل مشکل اندیشیده و سعی کنید بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

واقعیت های زندگی را با چشم باز ببینید و از اتفاقاتی که تاکنون افتاده درس بگیرید.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره 116 دیوان حافظ : کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد

تعبیر غزل شماره 116 حافظ در فال شما :

ظاهربینی را کنار گذاشته و به راحتی به هرکسی اعتماد نکنید. حرف های زیبا و ادب و کمالات ظاهری فردی ممکن است باعث فریب شما شود، اما شما از باطن او خبر ندارید.

با افراد دلسوز که به فکر شما هستند مشورت کنید و از نصایح آن ها استفاده کنید. سفر خوب است و تجربه های زیادی به شما خواهد داد.

به پدر و مادر خود احترام بگذارید و نذر را ادا کنید. به خداوند توکل کنید که با یاری او کارها بر وفق مراد انجام خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین مهر

غزل شماره 361 دیوان حافظ : آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم

تعبیر غزل شماره 361 حافظ در فال شما :

انسان فداکاری هستید و در زندگی در حق بسیاری از خودگذشتگی نشان داده اید، با این که خوبی ها را با بدی جواب داده اند اما شما به راهی که در پیش گرفته اید اعتقاد دارید.

خصلت های نیکویی دارید که باعث شده میان مردم محبوب و زبانزد شوید. انسان با ایمانی هستید که با وجود دستیابی به ثروت فراوان همچنان شکرگزار پروردگار بوده و او را فراموش نمی کنید.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین آبان

غزل شماره 425 دیوان حافظ : دامن کشان همی شد در شرب زرکشیده

تعبیر غزل شماره 425 حافظ در فال شما :

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت شمرده و از آن ها کمال استفاده را بکنید.

از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. در دوران لذت و شادی فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین آذر

غزل شماره 396 دیوان حافظ : صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن

تعبیر غزل شماره 396 حافظ در فال شما :

مادیات و مال دنیا به هیچکس وفا نکرده و برای کسی باقی نخواهد ماند. در زندگی به مادیات دلبسته و مغرور نشوید زیرا سرانجام باید پا روی دلبستگی خود گذاشته و پول و ثروت را در دنیای فانی رها کنید و به دیار باقی بشتابید.

سعی کنید دست به خیر داشته و در انجام کارهای خوب و شایسته از دیگران پیشی بگیرید، به عبادت پروردگار مشغول باشید و نیت دل را خالص کنید که خداوند همیشه یار و یاور شما خواهد بود.

فال حافظ امروز ۳ بهمن متولدین دی

غزل شماره 222 دیوان حافظ : از سر کوی تو هر کو به ملالت برود

تعبیر غزل شماره 222 حافظ در فال شما :

تحمل سختی ها و ملالت های راه برای دستیابی به مقصود و رسیدن به مراد دل کاملا طبیعی است و با تنبلی و راحت طلبی به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

برای رسیدن به هدف با دوستان و افراد دلسوز و با تجربه مشورت کنید و به لطف و مرحمت پروردگار امیدوار باشید. یاس و ناامیدی شما را از مقصودتان دور خواهد کرد. آینده روشنی دارید و با تلاش و همت عالی به زودی زندگی خوبی برای خود می سازید.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره 337 دیوان حافظ : چرا نه در پی عزم دیار خود باشم

تعبیر غزل شماره 337 حافظ در فال شما :

چرخ گردون بالا و پایین بسیار دارد. نه در روزهای بد نا امید باش و نه در روزهای خوش مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.

فـال حـافـظ امروز ۳ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره 448 دیوان حافظ : ای که در کوی خرابات مقامی داری

تعبیر غزل شماره 448 حافظ در فال شما :

شخصیت خاص و خوبی دارید که باعث شده میان اطرافیان و آشنایان بسیار محبوب و دوست داشتنی بوده و همه انتظار ورود شما را بکشند. بخت و اقبال به شما روی آورده و روزهای خوبی را می گذرانید.

به خاطر این ایام شادی از خداوند شاکر باشید که غم و اندوه جای خود را به خوشی و مهر داده است. شهرت شما فراگیر خواهد شد، به یاد خدا باشید و نماز شب را فراموش نکنید تا به بیراهه کشیده نشوید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123446

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر