حجم ویدیو: 6.63M | مدت زمان : 00:03:49

انتقاد برادر همسر رهبر انقلاب از شیوه فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام و قانون حجاب +فیلم

حسن خجسته، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: ما در بستن پلتفرم ها مثل تلگرام و اینستاگرام به ذی نفعان فکر نمی‌کنیم.

حسن خجسته، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: وزیر ارتباطات حتما باید تحصیل‌کرده ارتباطات و مدیریت رسانه باشد. در رابطه با ارتباطات اینترنتی کشور سه دیدگاه کلان و مسلط وجود دارد. یک دیدگاه، دیدگاه اخلاق گرایان یا اولیا است؛ اینها به طور قطعی با اینترنت مخالف هستند و ربطی هم به دین ندارد مثل پدر و مادر یا رئیس یک سازمان. گروه دوم فن گرایان هستند که می گویند اگر همه چیز را به ارتباطات واگذار کنیم اسلام به پیروزی کامل می رسد و اسلام صادر می شود. گروه سوم جامعه گرایان هستند و می گویند ارتباطات جدید محاسن و معایبی دارد و باید بهترین استفاده را بکنیم که بیشترین بهره را ببریم. ما در بستن پلتفرم ها مثل تلگرام و اینستاگرام به ذی نفعان فکر نمی‌کنیم.

به گزارش عرشه آنلاین، حسن خجسته مدیر اسبق رادیو به شیوه تدوین قوانین و تلویحا قانون حجاب واکنش نشان داد.

حسن خجسته مدیر اسبق رادیو همچنین  گفت: می توان این طور ادعا کرد که در تمام این سال ها درباره زنان، مردان تصمیم گرفته اند.  قوانین را خیلی مردانه می نویسند. من پیشنهاد می کنم که برای قانون نویسی در حوزه فرهنگ از نگاه خانواده استفاده کرد. وی یادآور شد: در ادوار گذشته تاریخی تنها یک قانون را زنان وضع کرده اند. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 136453

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر