کدام بازیکنان پرسپولیس در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور دارند؟

یحیی گل‌محمدی لیست خرید خود را به مدیران فولاد ارائه کرده و در این بین بازیکنان مطرحی دیده می‌شوند.

کدام بازیکنان پرسپولیس در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور دارند؟

یحیی گل‌محمدی لیست خرید خود را به مدیران فولاد ارائه کرده و در این بین بازیکنان مطرحی دیده می‌شوند.

به گزارش عرشه آنلاین،۴ بازیکن پرسپولیس مدنظر یحیی گل محمدی برای انتقال به فولاد هستند.

یحیی گل محمدی پس از نیم فصل بالاخره در لیگ بیست و چهارم باز هم به عنوان سرمربی به لیگ برمیگردد و قرار است فولاد خوزستان را در لیگ ۲۴ هدایت کند. او که روز قبل رسما به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد چند شاگرد قدیمی‌اش در پرسپولیس را مدنظر گرفته و باید دید درنهایت چه تعداد از این بازیکنان راهی اهواز خواهند شد.

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، سروش رفیعی و سعید صادقی ۴ بازیکن پرسپولیس هستند که موردتوجه یحیی گل محمدی بوده و در صورت جدایی از پرسپولیس او علاقمند به ادامه همکاری با آن‌ها است.

بیرانوند که همچنان وضعیتش بلاتکلیف بوده و بعید است با توجه به پیشنهادی که از تبریز دارد پس از حل اختلاف قراردادی‌اش با پرسپولیس به اهواز برود. سعید صادقی و سروش رفیعی هم که همچنان با پرسپولیس هستند و به نظر می‌رسد تنها بازیکنی که حضورش در جمع فولادی‌ها محتمل به نظر می‌رسد فرشاد فرجی است که قراردادش به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس نیز تمایلی به ادامه همکاری با این مدافع مازنی ندارد.

یحیی گل محمدی که در نیم فصل لیگ بیست و سوم از هدایت پرسپولیس کناره گیری کرد، پس از نیم فصل استراحت به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان انتخاب شد و کارش را با این تیم آغاز کرد.

در لیست خرید گل‌محمدی برای فولاد نام‌های مطرحی مثل سروش رفیعی، سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، عارف آقاسی و ... دیده می‌شود. سرمربی فولاد از امروز کار خود را به طور رسمی شروع کرده و با همکاری مدیران باشگاه برای بستن تیمی قدرتمند اقدام خواهند کرد./فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143205

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر