دلار بالا کشید

امروز نهم تیرماه یک روز پس از برگزاری انتخابات و اعلان نتایج، دلار در بازار آزاد ۶۱ هزار و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

دلار بالا کشید

قیمت دلار بعد از اعلام نتایج انتخابات رشد پیدا کرد 

در آخرین روز کاری یعنی چهارشنبه ۶ تیر ماه هر دلار با قیمت ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

امروز نهم تیرماه یک روز پس از برگزاری انتخابات و اعلان نتایج، دلار در بازار آزاد ۶۱ هزار و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد. این در حالی است که در آخرین روز کاری یعنی چهارشنبه ۶ تیر ماه هر دلار با قیمت ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.   

تجارت نیوز نوشت قیمت دلار امروز با کاهش ۸۰۰ تومانی بازگشایی شد، اما روند معاملات با کشیده شدن انتخابات به دور دوم فریز شده و دلار در کف کریدور ششم در حال مبادله است.

قیمت دلار در شروع دومین هفته تیر با کاهش ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومانی به کف کریدور ششم برگشت. روند معاملات و قیمت دلار در لحظه نگارش این گزارش فریز شده است

حواله دلار ۴۳ هزار تومانی شد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۶۴۰ تومانی ایستاده و نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۱۱۰ تومان کاهش یافته است. قیمت تتر با کاهش ۵۰۰ تومانی روی رقم ۶۱ هزار و ۱۵۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس با رشد ۱۰۰ تومانی روی قیمت ۷۷ هزار و ۵۴۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با افزایش ۲۰۰ تومانی روی رقم ۶۵ هزار و ۷۱۰ تومانی ایستاده است.

شایان ذکر است اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله با رقم ۴۶ هزار و هفت تومان در حال عرضه است و رشد محدود ۶ تومانی پیدا کرد. حواله دلار امروز با افزایش ۶۵ تومانی به کانال بالاتر صعود کرد و با رقم ۴۳ هزار و ۱۷ تومانی عرضه شد.

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143974

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر