احمدی‌نژاد خبرساز شد

سکوت محمود احمدی نژاد درباره ترور اسماعیل هنیه در ایران جنجالی شد

احمدی‌نژاد خبرساز شد

پس از شهادت اسماعیل هنیه ، سکوت عجیب رئیس جمهور سابق ایران بازهم مورد توجه و انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ احمدی‌نژاد که در زمان ریاست‌جمهوری اظهارات جنجالی‌ای را علیه اسرائیل مطرح می‌کرد و حتی ترور ترامپ را محکوم کرد، هنوز واکنشی به خبر ترور اسماعیل هنیه نشان نداده است. این سکوت عجیب در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.چهره نزدیک به محمدباقر قالیباف، با انتشار تصویری از محمود احمدی‌نژاد در کنار اسماعیل هنیه، به سکوت وی درخصوص شهادت هنیه واکنش نشان داد.

جلیل محبی، چهره نزدیک به محمدباقر قالیباف، با انتشار تصویری از محمود احمدی‌نژاد درکنار شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «پدر سوپر انقلاب ها»

همچنین او با بازنشر این توییت، در کانال تلگرامی خود نوشت: باورتان می‌شود جنایت اسراییل را هنوز محکوم نکرده است؟

محمود احمدی نژاد

در ادامه به برخی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی به نقل از برترین ها اشاره می‌کنیم:

محمدرضا مهاجر هم گفت: به صورت واضحی محمود احمدی‌نژاد "لج" کرده است وگرنه امکان‌پذیر نیست که او این‌قدر نسبت به جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی بی‌خیال و بی‌تفاوت باشد.

حسین در حمایت از احمدی‌نژاد نوشت: چرا میرحسین و کروبی در مورد جنایت اسرائیل سکوت کردند! چرا فقط محمود احمدی‌نژاد را می‌بینید ...

محسن با بازنشر توییت احمدی‌نژاد درباره ترامپ به سکوت او کنایه زد: ترور و تروریسم به هر شکل آن محکوم است... بازنشر توئیت دکتر احمدی‌نژاد به وقتِ ترور ترامپ..

فاطمه هم نوشت: طرفداران جناب احمدی‌نژاد نظرشان راجع به اینکه ایشان سوءقصد به ترامپ را محکوم کرد، اما هر چه نت را گشتم پیام تسلیتی راجع به شهادت اسماعیل هنیه از ایشان نیافتم چیست؟

دیگر رسانه ها

کدخبر: 148703

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر