احضار ماموران برخورد کننده با دو دختر نوجوان در گشت ارشاد

شب گذشته فیلمی از برخورد با دو دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر و درج شده که قاضی کشیک دادسرای نظامی تهران، دستور انتشار این فیلم را داده است!

احضار ماموران  برخورد کننده با دو دختر نوجوان در گشت ارشاد

​مدیر عامل خبرگزاری میزان توضیحاتی درباره روند پیگیری ماجرای ویدئویی که از دستگیری دو دختر در طرح نور منتشر شده است ارائه کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری میزان قوه قضائیه درباره روند پیگیری پرونده دستگیری دو دختر در طرح نور که ویدئوی آن در حال انتشار است نوشت: 

دادستان نظامی تهران: برای رسیدگی به شکایت خانواده دختر نوجوان شعبه ویژه بازپرسی تعیین شده است. تمامی ادله با فوریت جمع آوری و مستندسازی شد. همه عوامل حاضر در صحنه با همکاری و معرفی فراجا شناسایی و از طریق بازرسی فراجا احضار شده‌اند.

بازپرس هیچ دستور یا مجوزی مبنی بر انتشار یا در اختیار قرار گرفتن فیلم حادثه را نداده است. طی روزهای اخیر گزارش و شکواییه‌ای به دادسرای نظامی تهران واصل شد و بلافاصله با ارجاع آن به بازپرس ویژه، تحقیقات دادسرا در این رابطه آغاز شد.

با آغاز تحقیقات، بازپرس ویژه، دستور جمع آوری کلیه ادله و مستندات، از جمله استخراج فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف را، به منظور ثبت در پرونده، به ضابطین خاص صادر کرد.

از اولین اقدامات در نظر گرفته شده در این پرونده، شناسایی و معرفی مأموران حاضر در صحنه بود که با همکاری خوب صورت گرفته از سوی فراجا، ماموران حاضر، شناسایی و به نحو قانونی احضار شده‌اند.

بازپرس صرفا دستور استخراج فیلم برای ثبت در پرونده را صادر کرده و هیچ دستور یا مجوزی برای تحویل آن به شاکی یا وکیل وی و یا انتشار آن در رسانه‌ها صادر نکرده است. ضمنا فیلم منتشره، از زاویه‌ای متفاوت از فیلم موجود در پرونده است.

منبع: میزان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 149315

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر