روی خوش خودرو به وزیران پزشکیان؛ قیمت خودرو امروز ۱ شهریور ۱۴۰۳ + جدول

​قیمت خودرو امروز 1 شهریور 1403 در هر دو بازار داخلی و خارجی تغییرات محسوسی داشته و متلاطم گزارش می‌شود.

روی خوش خودرو به وزیران پزشکیان؛ قیمت خودرو امروز ۱ شهریور ۱۴۰۳ + جدول

​قیمت خودرو امروز ۱ شهریور ۱۴۰۳ در هر دو بازار داخلی و خارجی تغییرات محسوسی داشته و متلاطم گزارش می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین،  قیمت خودرو امروز ‌۱ شهریور ۱۴۰۳ در محصولات داخلی، افت و خیز پلکانی و نسبتا محدودی داشته، همچنین بازار محصولات خارجی هم با تب بسیار داغ‌تری به کار خود ادامه می‌دهد. کی‌ام‌سی T۹ که در روز گذشته ۸۰ میلیون تومان افت بها خورد اکنون نیز با ۹۰ میلیون تومان ریزش سرمدار سقوط قیمت در میان محصولات داخلی و خارجی است.

با ادامه روند نوسانی ارز و دلار در هفته جاری،  بازار واکنش مثبتی نشان داده و بهای خودروهای داخلی و خارجی ملتهب و هیجاناتی بر این بازار تزریق شده است.   

قیمت خودروهای داخلی

 آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، طی ۲۴ ساعت گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو بدون تغییر به قیمت ۳۳۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رفت.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ اما ۷۲۵ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ در حدود ۹۹۵ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۴۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، ۸۴۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۷۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی ۷۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد در طول ۲۴ ساعت گذشته دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ در حدود ۹۴۰ میلیون تومان تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ هم ۹۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ نیز ۶۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۵۶۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ نیز ۷۲۵ میلیون تومان فروخته شد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۷۹۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

ژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، خودرو محبوب ایران خودرو با افزایش ۹ میلیون تومانی با نرخ ۷۵۸ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ دیگر محصول ایران خودرو با ۱۱ میلیون تومان رشد با بهای ۹۳۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

سهند S، محصول جدید سایپا هم با کاهش چهار میلیون تومانی در کانال ۵۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک هم با رشد محدود سه میلیون تومان اکنون در مبادی ورودی ۵۵۰ میلیون تومانی به چشم می‌خورد.

قیمت خودروهای خارجی

فیدلیتی نیو ۵ نفره محصول مونتاژی بهمن موتور با کاهش ۳۰ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان در بازار آزاد به دست متقاضی می‌رسد.

دیگنیتی پرایم، دیگر خودروی این شرکت نیز با افت ۶۵ میلیون تومانی با نرخ یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در کانال های معاملاتی قیمت‌گذاری شده است.

هونگچی E-QM۵ محصول پیشتاز وارداتی ۹۰ میلیون تومان ریزش کرد و با بهای یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی T۹ نیز با کاهش چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی با بهای دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع تجارت نیوز - خبرانلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 150973

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر