اعلام زمان دقیق قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو

زمان دقیق قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو اعلام شد

اعلام زمان دقیق قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو

با توجه به تعیین مهلت ۶ روزه برای متقاضیان مبنی بر تعیین روش خرید خودرو، تاریخ برگزاری مراسم قرعه‌کشی محصولات این شرکت خودروساز تغییر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید خودرو توسط متقاضیان و با توجه به تاکید سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تعیین روش خرید خودرو (فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش) تاریخ قرعه‌کشی محصولات این شرکت خودروساز نیز تغییر کرد.

این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان یک مهلت ۶ روزه در نظر گرفته که از سوی شرکت ایران خودرو این مهلت از روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه نهم شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

بنابراین پس از پایان این مهلت متقاضیان خرید خودرو باید منتظر اعلام زمان رسمی برگزاری مراسم قرعه‌کشی از سوی این خودروساز باشند.

براساس اطلاعات واصله به نظر می‌رسد ایران خودرو اعلام کرد پس از برگزاری قرعه‌کشی در روز یک‌شنبه ۱۱ شهریورماه، متقاضیانی که مطابق با ظرفیت فروش در قرعه‌کشی پذیرفته می‌شوند، به مرور تا پایان سال بر اساس نوع روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش) برای انعقاد قرارداد فراخوان خواهند شد.

قرعه‌کشی اولویت‌بندی که مقرر بود ۴۸ ساعتِ کاری پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، طی روز جاری انجام شود، بر اساس این فرصت در نظر گرفته شده برای انتخاب طرح فروش و تغییر محصول انتخابی مشتریان (در صورت تمایل)، قرعه‌کشی نیز به بعد از اتمام این مهلت که روز جمعه خواهد بود، موکول شده است؛ چراکه در حقیقت بایستی قرعه‌کشی اولویت‌بندی در طرح فروش فوق‌العاده میان متقاضیان این طرح و قرعه‌کشی اولویت‌بندی پیش‌فروش‌ها  میان متقاضیان همین طرح‌ انجام شود؛ ضمن اینکه ممکن است تعدادی هم اولویت‌های انتخابی خود را تغییر دهند.

گفتنی است موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در قرعه‌کشی اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 151461

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر