تکان سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو؛قیمت خودرو امروز پنجشنبه ۸ شهریور +جدول

قیمت خودرو امروز 8 شهریور 1403 در دو بازار داخلی و مونتاژی نوسانی گزارش می‌شود. این نوسان در بازار داخلی با شدت و میزان بیشتری از بازار مونتاژی به چشم می‌خورد.

 تکان سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو؛قیمت خودرو امروز پنجشنبه ۸ شهریور  +جدول

قیمت خودرو امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳ در دو بازار داخلی و مونتاژی نوسانی گزارش می‌شود. این نوسان در بازار داخلی با شدت و میزان بیشتری از بازار مونتاژی به چشم می‌خورد.

به گزارش عرشه آنلاین،قیمت خودرو امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با هیجان روبه‌رو شدند. نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو در پایان هفته تاثیر خود را بر این بازار به صورت نوسانی نمایان کرد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات دستخوش تغییر شد.

برخلاف کاهش محسوس قیمت پراید در بازار، اما قیمت اغلب خودروها در مسیر جهشی حرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، طی ۲۴ ساعت گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رفت.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ اما ۷۳۰ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۰ میلیون تومان گران شد و یک میلیارد تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان گران شد و ۶۶۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان گران شد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار به قیمت ۸۸۰ میلیون تومان رسید. تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ نیز ۷۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد در طول ۲۴ ساعت گذشته دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ در حدود ۵ میلیون تومان گران شد و ۹۵۵ میلیون تومان تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ نیز ۵ میلیون تومان گران شد و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۵۷۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در حدود ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۷۱۰ میلیون تومان فروخته شد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۷۹۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ار محصولات محبوب داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز با رشد چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به قیمت ۶۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک در شمار اتومات‌های داخلی ایران خودرو است که با رشد سه میلیون تومانی در پایان هفته به قیمت ۹۳۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پارس نماد داده ها

کوییک اتوماتیک از محصولات اتومات بازار سایپا به شمار می‌رود که با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۵۳۱ میلیون تومان به فروش می‎رسد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات سایپا، روند نزولی را در پیش گرفته و با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۷۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده اما شدت و میزان آن کمتر است.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) یکی از اتومات‌های شرکت مدیران خودرو که مانند هم‌نوعان خود با کاهش قیمت مواجه شده است خودروی مذکور با افت ۵۶ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سیT۹  از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور، پیکاپی قدرتمند که رده‌ای بالاتر از T۸ قرار گرفته و با کاهش ۹۹ میلیون تومان رکورددار افت قیمت در بازار شده  به قیمت دو میلیارد و ۵۷۱ میلیون تومان رسیده است.

پیکاپ G۹ به اکسل های قدرتمند به همراه فنربندی با طراحی دو جناغی ساخته شده که امورز ۶۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

منبع تجارت نیوز - خبرانلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 151728

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر