قیمت خودرو امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز 15 شهریور 1403 تحت تاثیر تعطیلات هفتگی از حرکت ایستاده و ثبات در کل بازار حکم‌فرماست.

قیمت خودرو امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ تحت تاثیر تعطیلات هفتگی از حرکت ایستاده و ثبات در کل بازار حکم‌فرماست.

به گزارش عرشه آنلاین،قیمت خودرو امروز ۱۵ شهریور  ۱۴۰۳ مشخص شد. بررسی بازار نشان می‌دهد که امروز هم تخت تاثیر تعطیلات هفته جاری خرید و فروشی صورت نگرفته و تمامی بازار با روند ثابت به کار خود ادامه داده است. با نبود معامله‌گران بازار با روند ثابت باقی مانده و دستخوش تغییر نشده است.

همچنین با به تعطیلی رفتن بازار ارز و ثابت ماندن نرخ دلار، نمودار تمامی محصولات داخلی و مونتاژی به تبعیت از آن ثابت گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی امروز ثابت گزارش می‌شود.

قیمت انواع مدل‌های پژو در بازار تهران از ابتدای تابستان ریزش ۵ تا ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

 کاهش قیمت خودرو در بازار تهران ادامه دارد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ از ابتدای تابستان تاکنون با کاهش ۱۵ میلیون تومانی مواجه شده و ۶۳۰ میلیون تومان شده است.

پژو ۲۰۷ TU۳ مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۳۰ میلیون تومانی، ۶۱۵ میلیون تومان شده است. در همین حال، پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ میلیون تومانی، در بازار ۷۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ هم از ابتدای تابستان تاکنون ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد تومان شده است. اما پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

بنا به این گزارش، پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو پارس ELX-XU۷P مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۰ میلیون تومان ریخته و ۷۳۵ میلیون تومان شده است.

پژو پارس سفارشی ELX از دسته محصولات پرطرفدار داخلی به شمار می‌رود که در طول هفته اکثراً روند ثابت داشته و امروز در پایان هفته با قیمت ۶۹۹ میلیون تومان معامله می‌شود. خودری ذکر شده در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از اتومات‌های بازار داخلی است که با همان نرخ ‌روز پیشین، به بهای ۵۳۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی محسوب می‌شود که امروز مانند سایر محصولات این شرکت با روند ثابت ۶۹۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که در محدوده ۵۰۵ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد. خودروی نام برده در طول هشت روز ۲۹ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

جک J۴ از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور در طول ۲۵ روز شش میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۷۸۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T۸ یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که در حال حاضر به قیمت یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات مونتاژی لوکس این شرکت که در طول ۴۵ روز ۹۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به کانال دو میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان در بازار رسید.

پیش بینی درباره قیمت خودرو/ خودرو بخریم یا صبر کنیم؟

 بازار خودرو به طور قطع در نیمه دوم سال رکود شدیدتری را خواهد داشت.

 یک کارشناس صنعت خودرو گفت: اگر ثبات قیمت ارز ادامه پیدا کند، بازار خودرو به طور قطع در نیمه دوم سال رکود شدیدتری را خواهد داشت.

امیرحسن کاکایی، کارشناس بازار خودرو با اشاره به وضعیت بازار خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۳، می‌گوید: در حال حاضر بازار خودرو در رکود است، ولی علت آن، لزوما ربطی به وزارت صنعت ندارد؛ فعلا در حال حاضر که صحبت می‌کنیم، مرتبط با قیمت ارز است. در حال حاضر قیمت ارز پایین آمده و به یک ثباتی رسیده و همه منتظر یک اتفاق بزرگ هستند، بنابراین همه بازارها در رکود به سر می‌برند.

وی متذکر می‌شود: حالا اگر فرض کنید این ثبات قیمت ارز ادامه پیدا کند، بازار خودرو به طور قطع در نیمه دوم سال رکود شدیدتری را خواهد داشت.

منبع :تجارت نیوز - خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152476

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر