قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه سوم مهر برای اولین‌بار از مرز ۴۶ میلیون عبور کرد

قیمت طلا و سکه امروز  سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

قیمت سکه امروز چند شد ؟قیمت طلا، سکه و ارز در اولین روز پاییز در بازار تهران تغییر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین  قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه سوم مهر برای اولین‌بار از مرز ۴۶ میلیون عبور کرد.

افزایش قیمت سکه در بازار ارتباط مستقیمی با فعل‌وانفعالات بازار طلا دارد و درجریان معاملات امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار حدود سه میلیون و ۸۷۸ هزار تومان یعنی تقریبا در بالاترین سطح تاریخی معامله شد.

 قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ در پی افزایش قیمت اونس جهانی طلا و ماندگاری در منطقه ۲۶۰۰ دلاری و همراه با جهش دلار به کریدور ششم، در روند صعودی بازگشایی شد. به طوری که بسیاری از قطعات سکه در کانال بالاتر نشستند و سکه امامی که روز گذشته در سقف کانال ۴۴ میلیونی قرار گرفته بود، امروز به بیش از ۴۶ میلیون تومان رسید!

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز با افزایش همراه شده و با رقم ۲۶۲۹ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نیز با توجه به بالا رفتن تنش‌ها در منطقه افزایشی شد و یک کریدور بالاتر نشست. گفتنی است قیمت دلار در معاملات پشت‌ خطی روز گذشته در کریدور ششم معامله می‌شد و به این ترتیب امروز با رشد نزدیک به  ۱۰۰۰ تومانی، بار دیگر به کریدور ششم صعود کرده است.

قیمت سکه امامی نیز به‌طور متوسط یک میلیون و پنج هزارتومان ارتقا پیدا کرد و صراف‌ها هر قطعه سکه امامی را ۴۶ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان فروختند. نیم‌سکه ۵۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز ۴۰۰ هزار تومان گران شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

قیمت سکه بهار آزادی امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ با جهش ۹۱۰ هزار تومانی، با رقم ۴۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت ربع سکه امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳/ ربع سکه ۱۷ میلیونی شد

قیمت ربع سکه امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ با رشد ۵۰۰ هزار تومانی، با رقم ۱۷ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت سکه گرمی امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

قیمت سکه گرمی امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت و با رقم هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تومان به ثبت رسید.

طلا و سکه

2 مهر 3 مهر

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و ۸۴۹ هزار تومان

سه میلیون و ۸۷۸ هزار تومان

سکه امامی

۴۵ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان

۴۶ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان

نیم سکه

۲۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

۲۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۶ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان

۱۶ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و ۴۷۰ هزار تومان

هفت میلیون و ۶۲۰ هزار تومان

قیمت طلا ۲۴ عیار امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

قیمت طلا ۲۴ عیار امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ با رشد ۳۰ هزار تومانی، با رقم پنج میلیون و ۱۶۹ هزار و ۸۰۰ تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۳ مهر به‌ازای هر گرم سه میلیون و ۸۷۸ هزار تومان یعنی با جهش ۲۹ هزار تومانی نسبت به معاملات عصر دوشنبه به ثبت رسید.

طلای دست دوم نیز به کانال ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی صعود کرد

قیمت طلا امروز صعودی و با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته بازگشایی شده است. به طوری که طلای دست دوم را در کانال سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی نشانده و طلای ۱۸ عیار را در همین کانال تثبیت کرده است. هر مثقال طلا با ۹۹ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۶ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۸۷۲ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۲ هزار و ۳۲۳ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۸۲۰ هزار و ۶۸۲ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۵۹۶ هزار و ۴۲۰ تومان، سکه بهار آزادی ۱۹۵ هزار تومان، نیم ‌سکه ۳۹۳ هزار تومان، ربع سکه ۳۴۷ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۹۹ هزار تومان افزایش یافت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154395

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر