فال حافظ شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

از شما دوستان و همراهان عزیز و فهیم خواهش می کنیم که تمامی فال های سایت عرشه آنلاین را صرفا جهت سرگرمی بخوانید .برای فال بد، ناراحت نشوید و برای فال خوب، شادی نکنید.برای تمامی مشکلات و گرفتاری ها فقط و فقط به خداوند توکل کنید

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین فروردین 

جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۵ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سختی ها و رنجهای بسیاری در زندگی خود کشیده ای اما ناامید مشو. چه بسیار بلاهایی که درواقع نعمت هستند و ما از مصلحت آن بی خبریم. اگر به خدای بزرگ اعتقاد و توکل داشته باشی نباید غصه هیچ چیز دیگری را بخوری. به زودی اتفاقاتی در زندگیت روی خواهد داد که پایانی است بر همه دردهای تو. پس ثابت قدم باش و از سرزنشهای دیگران مرنج که خدا با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم تا دهم می فرماید:

* اگر چه منزل جانان بسیار ترسناک و مقصدمان ناپیداست، اما هیچ راهی نمی باشد که پایانی نداشته باشد. پس غم مخور.

* ما حال خود را در جدایی و هجران محبوب و زحمت و مشقتی که رقیب همیشه برایمان ایجاد می کند، نشانه ای از تقدیر الهی می دانیم، پس جای غم و نگرانی نیست.

* ای حافظ، در زاویه درویش و تنهایی و شب های تاریک تا ذکر تو دعا و خواندن قرآن کریم باشد، جای اندوه و نگرانی نمی باشد.

۲- به شما مژده میدهم که این نیت حداکثر تا ۱۵ روز دیگر بخوبی بر وفق مراد شما خواهد شد. شما به دولت و اقبال رسیده اید.

۳- راه های دور و دراز و پرخطری را در زندگی طی کرده اید اما در هر حال، خداوند یار و یاور شما بوده. چون دارای قلبی پاک و مهربان هستید. پس به شما تبریک می گویم. این نیت خیر است و از رنج خلاصی می یابید.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. یکی از بستگان سخت به شما نیاز دارد. هر چه زودتر به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

۵- بیمار شما تا یک ماه دیگر کاملاً بهبود می یابد. ازدواج عملی و راه طلاق آسان تر و همواره تر می شود. خبر خوشی و ملاقات سودمندی در پی دارید. در معامله ای سود بدست می آورید ولی به شما یا همسر یا پدر شما فرد دیگری نارو می زند ولی در هر حال موفقیت از آن آنهاست.

۶- اگر می خواهید این حاجت زود برآورده شود، در هفت شب متوالی، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۱۱ تا ۲۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین اردیبهشت  

جواب فال شما: غزل شماره 189 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت جدیدی در اختیار تو قرار گرفته. اکنون وقت آن است که از تجربیاتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را بکنی تا به موفقیتهای بزرگ برسی. به تلاش خود ادامه بده و ناامید مشو و بدان که استقامت و پایداری در انجام کارها عامل اصلی موفقیت و پیروزی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* دیشب با خود گفتم کاش لب لعلش به آرزوی دلم برسد و تدبیری در آن باشد. آواز دهنده غیب صدا در داد که آری چنین خواهد شد.

* کسی نمی تواند در نزد محبوب، از ما سخنی بگوید، مگر باد بهاری که پیام ما را برساند.

* شاهین چشم را به یک قرقاول پرواز دادم. باشد که آن قرقاول پرواز، شاهین را تعلیم دهد که شکاری بکند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- متاسفانه زمان را از دست دادی ولی باقی مانده آن را دریاب که طالع شما در برج سعد می باشد و بسیار نیکوست. این نیت قابل اجراست اما هنوز کاملاً مقدمات آن فراهم نشده است. ابداً جای نگرانی نمی باشد و همان طوری که میل دارید، انجام خواهد گرفت. ولی مواظب باش. شاهین اقبال را که بر بام شما نشسته، به پرواز در نیاوری. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که نیت شما حتماً انجام می گیرد.

۳- مسافر حالش خوبست و اوضاع او درحال شکل گیری می باشد. مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. دیگران حسرت زندگی شما را می خورند، پس کانون گرم خانوادگیتان را گرمتر نگه دارید. خرید و فروش عالی است و تغییر مکان و شغل با موفقیت انجام می شود. ۵ فرزند در طالع دارید. به پدر و مادر احترام بگذارید و برایشان نذر بدهید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: کم دقت، شیرین بیان، بذله گو، شوخ، بانمک، ساده، فراموش کار، بهترین مراقب، رک گو، ولخرج، زود جوش، سخاوتمند، با وجدان، خوش بین، موافق، قابل اعتماد و نازنازی.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین خرداد 

جواب فال شما: غزل شماره 262 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی مملو از اسرار و رازهایی است که هرکس از درک آن عاجز است و تنها عده معدودی می توانند آن را تفهیم کنند. شاید رنجها و سختی هایی که تو در زندگی کشیده ای یکی از همین اسرار است که تو از حکمت آن غافلی، ولی بدان که پس از هر سختی، آسایشی است و تو تا آن آسایش فاصله چندانی نداری، به همین روال ادامه بده تا به خواست خدا به آسایش برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شاهین سعادت و خوشبختی در حال ساختن آشیانه بر بام منزل شما می باشد. دیگر رنج و ناراحتی پایان پذیرفت و دوران طلایی سرور و شادی آغاز شد. این نیت به زودی اثرات خوشایند و شادی بخش خود را نشان خواهد داد. خبرهای بسیار خوشی در انتظار شما می باشد و این نتیجه صبر و استقامت و خوش قلبی شما می باشد. پیشاپیش این موفقیت را به خانواده شما تبریک می گویم.

۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* جز افلاطون و باده که در خم مقیم است، کسی دیگر نمی باشد که راز و فلسفه آن را خوب برای ما بازگو کند.

* دلم چون غنچه باز می شود. اگر ساغر و می قرمز رنگ برای نوشیدن بوی خوش دهد.

* اگر حافظ جان ندهد، بار دیگر اطراف حریم میخانه که میکده معرفت است، از سر شوق طواف می کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مسافر شما کار و بارش بهبود یافته و اقدامات موثر واقع شده است. پس به زودی به شما خبرهای خوش می دهد.

۴- شما ۴ فرزند در طالع دارید که سه نفر آنها مهم و یکی نابغه خواهد شد. همسرتان را دوست بدارید چون او از صمیم قلب شما را دوست دارد و همه چیزش را متعلق به شما می داند ولی شما بداخلاقی می کنید. صالح نمی باشد.

۵- خرید و فروش سود آور است. به زودی ملاقات و شغل مهمی به یکی از افراد خانواده شما داده خواهد شد. سفری طلایی در پیش دارید.

۶- اگر می خواهید مسافر شما زود بیاید، سوره مبارکه الاسراء آیه ۱۵ تا ۳۰ را ۱۰ بار تا ۱۰ روز با حضور قلب و معنی بخوانید. گشایش بسیار است.

۷- از طریق موبایل و اینترنت توجهی را جلب و اخبار سودمندی دریافت می کنید. مبارک است.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین تیر 

جواب فال شما: غزل شماره 182 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت های بسیاری را در زندگی از دست داده ای. به امید رسیدن به کمال مطلق، اهداف کوچکتر را از دست داده ای ولی تو باید از کوچکترین فرصت زندگی برای لذت بردن از عمر خود استفاده کنی. در مورد هرکس هم محاسن او را ببین و هم معایبش را و به جز خدا به کس دیگری چشم امید نداشته باش.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:

* شربت گلاب علاج درد ما نمی باشد بلکه چاره این درد، چند بوسه آتشین شیرین تو می باشد.

* از کوچه قلندران وارسته با احتیاط عبورکن و بیرون برو تا معاشرت با چند رسوای عشق حال تو را از بین نبرد و آبرویت را نبرد.

۲- او شخصی مهربان و خوش برخورد است. اگر چه دمدمی مزاج بوده و زود عصبانی می شود، بالاخره هرکسی عیب و حسنی مخصوص به خود دارد که جنبه های خوب او بیشتر است. شما نیز از این دریچه به او نگاه کنید.

۳- این نیت با اندکی توجه، وقت شناسی، همکاری با استادی آگاه و با تجربه و داشتن سرعت عمل انجام می گیرد. از شخص آگاهی مشورت بخواه تا او شما را راهنمایی کند. بسیار سودمند است. این نیت حتماً قابل اجراست. به قول امرسون: "ترس همیشه از نادانی سرچشمه می گیرد."

۴- پدر و مادر دعایشان مستجاب می شود ولی یکی از بستگان از شما ناراحت است. دل او را بدست آورید. گمشده پیدا می شود. سفر کرده خبری می دهد. در این هفته مژده ای دریافت می کنید و ملاقات مهمی در پیش است.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، بزرگوار، شیک پوش، خوشگذران، سخاوتمند، خوش تیپ، جسور و مهاجم، عاشق عطر، قابل احترام و تو دل برو.

۶- از تغییر و تحول انجام شده استقبال کنید و آنرا به فال نیک بگیرید. مواظب سلامتی پدر یا همسر خود باشید که دچار نگرانی نشوند.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 100 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام هم و غم زندگیت، کارت و سود و زیان آن می باشد. بیش از اندازه خود را درگیر مسائل کاری و مادی کرده ای. تو که می دانی پول و مادیات دنیا فانی و از بین رفتنی است پس چرا خود را به خاطر هیچ آزار می دهی و حرف کسی هم به گوشت نمی رود. اگر می خواهی عمری طولانی همراه با شادکامی و سعادت داشته باشی، کمی به فکر خودت باش و بیشتر از این خود را آزار نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:

* ای حافظ اگر از پند حکیمان کسالت و رنجش پیدا میکنی، قصه را طولانی نکنم و ما از نصیحت گذشتیم برو که به خدا می سپارمت.

پس حافظ نیز به من یاد می دهد که تا شما را نصیحت کنم که سرعت عمل، تلاش، اراده و راهنمایی از استادی با تجربه را از یاد نبری و با هنگامی وی و دیگران حتماً موفق می شوید. جای نگرانی نمی باشد.

۲- ابتدا اندیشه ها و افکار نادرست و پریشان و تردید آمیز را از سر بیرون کن. کسی که تلاش کرده، مسلاماً موفق خواهد شد. شخصی بلند قد، سیاه چهره، ابرو کشیده، بینی دراز با موی بلند، به شدت به شما حسادت دارد. از او دوری کنید.

۳- توجه کامل به پدرتان داشته باشید که رنج فراوان برده و مادرتان با سخنان تندش او را آزار داده است. پس نیاز به محبت شما دارد. ولی پدر واقعاً شما و مادرتان را دوست دارد. از زندگی خوبی برخوردار هستید. موفقیت درانتظار شماست.

۴- دراین هفته سوره مبارکه الصف را دو بار به حضور قلب و معنی بخوانید و نذر خود را ادا کنید که گشایش حاصل می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، اهل کشف، نگران، نکته سنج، کمال گرا، درون گر، مخترع، صمیمی، زیرک، ناقلا، والا مقام، آرام و ملایم، صلح جو با حس ششم قوی، بدبین، همراه، کمک رسان، کله دار، عاقل، قدری فکر کنید با این ویژگی های برشمرده، باید موفق و از زندگی خوبی برخوردار باشید. اگر اراده را تقویت کنید، بر همه چیز مسلط می شوید. پس پیروزی در دستان شما قرار دارد. به خود متکی باشید تا موفق شوید.

۶- اندیشه ای شما را رنج می دهد. فوری این افکار را بیرون بریزید. مواظب همسرتان باشید که او دچار ناراحتی است ولی نمی تواند بر زبان بیاورد. اما نیاز هب و محبت شما دارد. فرزندان شایسته ای تربیت می کنید که دومی نابغه می شود. مقام و ثروتی در انتظار خانواده شماست که مبارک باشد.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین شهریور 

جواب فال شما: غزل شماره 328 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی متواضع و افتاده حال هستی و نیتی پاک داری، از این رو مورد توجه همگان قرار می گیری. قصد سفری داری که خیر تو در آن است، پس تردید نکن. موقعیتی خوب خواهی یافت و شهرتی که تو را نزد همگان عزیز خواهد کرد. اما شرط رسیدن به آن تلاش و کوشش است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در انتظار دیدار و وصال کسی یا چیزی یا مقامی و ثروتی هستید. بهترین یار و یاور شما خداوند می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن دعا، نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار خواهد بود.

۲- انشاءالله این نیت شما هر چه زودتر برآورده می شود. به شما مژده می دهم که مدتی نه چندان دور این نیت عملی می گردد و جای نگرانی باقی نمی گذارد.

۳- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:

* من آنقدر ارزش ندارم که بر اندیشه پاک و عطر آمیز محبوب گذر کنم. ای کسی که غبار آستانت، تاج افتخار بر سر من است، تو واقعاً محبت داری که از من یادی می کنی.

* ای دلبر چه کسی به تو یاد داد که با ارادتمند خود مهربان باشی زیرا من هرگز گمان نمی کنم که مراقبان تو، بنده نوازی را به تو آموخته باشند.

۴- چیزی از دست داده اید و نگران می باشید. به زودی واقعه شیرینی در زندگی شما بوجود می آید و جبران گذشته می شود.

۵- به دنبال تغییر شغل یا مقام نباشید زیرا تحولات آینده طوری است که این کار را برای شما آسان خواهد کرد.

۶- خداوند بزرگ به درختانی که ریشه دارترند، سهم بیشتری از آسمان می بخشد. شما در آینده شخص موفقی خواهید بود و فرزندانتان آبروی خانواده شما خواهند شد و در پیری از زندگی راحتی برخوردار خواهید شد.

۷- قلب شما در پاکی مثل آینه می باشد. خوشا بحال کسی که ضربانش متعلق به اوست زیرا معونیت و عرفانی که در دل شماست، پاک و بی آلایش می باشد.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین مهر 

جواب فال شما: غزل شماره 339 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آرزوها و اهداف بزرگی در سر داری و برای رسیدن به آن سعی و تلاش می کنی. خودت هم می دانی که از عهده این کارها بهتر از هر کس دیگری بر می آیی، اما گاهی عجولانه و شتابزده عمل می کنی. کمی صبر و حوصله به خرج بده، همه مشکلات حل خواهند شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و ششم می فرماید:

* بشتاب که لعل و مروارید اشک خود را برای افشاندن در پای تو از گنجینه قلب و دل به خزانه چشم می آورم.

* در آرزوی خبر خوش وصال دوست دیشب تا صبح، چراغ روشن چشم را بر رهگذار باد قرار دادم و کاری بوده و بی نتیجه کردم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از آنجایی که شما در انتظار خبری خوش به سر می برید و امید آن داری که از جایی و کسی به شما کمک برسد، باید بدانی که جوش و خروشتان بی جهت و ناشی از تردید، دودلی و وسواس بیش از اندازه شماست.

۳- به شما مژده می دهم که این نیت به زودی عملی می گردد و با شکیبایی و توجه به تمام جوانب، منتظر انجام آن باشید. شما دارای زندگی آرامی هستید اما برخی نمی گذارند بویژه شخصی چاق، گندمگون با دست های درشت.

۴- مسافر به زودی تغییر مکان می دهد و از نظر شغلی وضعی بسیار خوب خواهد داشت. خرید و فروش هر دو سودآور است. مسافرت را توصیه می کنم و سفری عالی در پیش دارید. به زودی پولی به شما خواهند داد. از آن پول صدقه هم بدهید. یکی از اقوام نزدیک نیاز مبرم به کمک شما دارد و دچار دردسر بزرگی گردیده است ولی خجالت می کشد که ابراز دارد. پس شما به او کمک کنید.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که در یکی از مشاهد متبرکه هستید. نشانه آنست که فردی خوشبخت و با اراده هستید که آینده ای درخشان همراه با ایمان خواهید داشت.

۶- از طریق موبایل و اینترنت خبرهای خوب و مژده های عالی دریافت می کنید اما فریب نخورید. بسیار عاقل و هوشیار باشید

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین آبان 

جواب فال شما: غزل شماره 207 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قبل از این روزگار بسیار خوشی داشتی و یاری همدل و همزبان که از بد روزگار او را از دست دادی و تلاشهای دوباره ات بی نتیجه ماند. بدان که تمام خوشیها ناپایدار است. اکنون دیگر غفلت جایز نیست. به فردا بیاندیش و دوباره از نو شروع کن که فردا روز دیگری است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: به ظاهر آرام ولی در خانه بمب اتم، با وجدان، با حساب و کتاب، منظم، وسواسی، اهل گردش و تفریح، خوش خرید، خوش لباس، اهل عطر، خانواده دوست، دلربا، زیبا و مهربان.

۲- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و نهم می فرماید:

* آنگاه که دل از زبان پیر عقل، حقایقی بازگو می کرد و گفتارش نارسا بود، عشق به مدد و کمک آمد و مسایلی را که بر عقل دشوار بود، با شرح و بیان حل کرد.

* دیشب با یاران هم پیاله به میخانه رفتم. خم شراب را دیدم که به سبب جدایی از دوستان، از دلش خون می چکد و سر و پایش از آب دیده در گل فرو رفته است.

* ای حافظ آن خنده را به همراه آواز کبک خوش رفتار دیدی که از چنگال باز تقدیر که در کمین او بود، بی خبر ماند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- سعی کن در همه حال از راهنمایی های پدر و مادر و استادان بهره بگیرید. زیرا انسان هر چه را بداند، باز نادان است و از طرفی انسان از آینده خبر ندارد. شما گذشته ای عالی داشته اید ولی افسوس، گذشته فایده ای ندارد. بهتر است خود را برای آینده ای درخشان تر آماده سازید زیرا شاهین خوشبختی در حال پرواز به سوی خانه شماست. قدری سرعت عمل، اراده و تلاش لازم دارد.

۴- این کار انجام می گیرد. چیزی می خواهید بدون اینکه مقدماتش را فراهم سازید، پس ضروریست که عوامل این نیت را فراهم کنید. بیمار نیاز به مراقبت شدیدتر دارد. از مسافر خبرهای خوش خواهد رسید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد شد، پس نگران نباشید. به مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. موفقیت همگام شما می شود.

ـال حـافـظ آنلاین امروز. شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین آذر 

جواب فال شما: غزل شماره 287 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آن کس که هدفی والا و بزرگ در زندگی برای خود دارد، با توسل به آن مشکلات و سختی ها را پشت سر خواهد گذارد. تو نیز که در آرزوی دستیابی به چنین نیت بزرگی هستی و فکر می کنی که او آلام تمام دردهای توست باید در راه خود ثابت قدم باشی و رنجها و سختیهای ناگزیر این راه را تحمل کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دل به کاری یا کسی یا چیزی بسته ای که آن را از همه بهتر می دانی و هیچ گونه عیب و ایرادی بر اجرای آن متصور نیستی. بطوری که همه چیز را برای او می خواهی و در اندیشه اجرای آن هستی و برای موفقیت آن از هیچ خطری بیم و هراس نداری. اما خوشبختانه در این کار، از راه درست و منطقی خارج نشده اید و همین عامل موجب موفقیت و کامیابی شما است.

۲- برای شما دعا خواهند کرد. اینک به شما مژده می دهم که این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. حداکثر تا ۲۰ روز دیگر آثار مثبت آن را خواهید دید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

شیوه و نازت، شیرین و خط و خالت، مقبول و چشم و ابرویت، زیبا و قد و قامت تو واقعاً دلرباست.

گلستان خیالم از صورت زیبایت زیور و زینت یافته و مانند نگارخانه چین، پر نقش و نگار است. پس دلم را به آرزوی دیدار تو خوش داشته ام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- بیمارتان شفا می یابد. مسافر شما کارهایش سامان یافته، به زودی موارد آن را به اطلاع شما می رساند. ملاقات مهمی در پیش دارید که به نفع شما می باشد.

۵- پدر یا همسر یا برادر گرفتار دردی شدید شده است که نیاز مبرم به کمک شما دارد. او را یاری دهید. هر چند او نمی خواهد بگوید، شما با اصرار به گرفتاریش پایان دهید.

اگر می خواهید این معالمه سود آور باشد، در ۶ شب متوالی از سوره مبارکه نساء، آیه ۸۶ تا ۹۶ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین دی 

جواب فال شما: غزل شماره 423 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت انجام کار جدیدی را داری و در آغاز آن دچار تردید هستی. باید بدانی موفقیت در این کار مستلزم آمادگی های بسیاری است، خصوصا آنکه باید دل خود را از زنگارها پاک کنی و هوی و هوسها را از سر بیرون کنی تا لطف الهی شامل حالت گردد و تو بیش از آنکه تصور می کنی از کار جدید خود بهره ببری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* به جانان گفتم ای جان جهان، عیبی نیست که اگر دختر گل در فصل بهار از شراب آلوده گردد و همراه فصل بهار باده نوشید.

* جانان پاسخ داد ای حافظ، نزد دوستان فضل فروشی نکن و نکته سنجی نفروش. تو هنوز به کمال معنی پی نبرده ای. پس خاموش باش. دریغا از همه مهربانی و عنایت محبوب که آمیخته با سرزنش بود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- نیت شما بسیار خوب است و در کار، حال و شغل شما و خانودیتان گشایش بسیار ایجاد می شود. بطوری که از جایی که فکرش را نمی کردید، خبرهای خوش دریافت می کنید. چرخ زندگی شما به سرعت خواهد گشت و بر دشمن بد جنس و ناملایمات و سختی ها پیروز می شوید و سرانجامی بسیار عالی خواهید داشت.

۳- تنهایی را رها کنید و با مردم و اقوام باشید. برای فعالیت و تلاش جدید کمر همت بربندید که زندگی خوبی در انتظار شماست. مرغ سعادت بر بام منزل شما سایه افکنده است. پس از فرصت با توکل بر خداوند بهره بگیرید.

۴- به پدر و مادر احترام بگذارید. همسر را دوست بدارید و مواظب مهر و محبت او باشید زیرا وی شما را دوست داد اما بی تجربه است.

۵- بدترین مردم، شخص دوروست. با هرکس از در فریب وارد می شود و یک رو نیست پس از او برحذر باش.

۶- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سودمند است. به زودی خبرهای خوش همراه با کامیابی دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید.

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین بهمن 

جواب فال شما: غزل شماره 248 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزها و هفته ها از عمر عزیز خود را در انتظار گذرانده ای، غافل از این که عمر در گذر است و زمان در انتظار کسی نمی ماند. اکنون دیگر بهتر آن است که به جای انتظار کشیدن و در آرزوها راکد ماندن از زندگی خود لذت ببری و فردا را با دستهای توانای خود بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا هفتم می فرماید:

* ای صبا در غربت، فراق و غم، دل پیر شدم حالا ساغر می از دست تازه جوانی برایم بیاور.

* ای صبا از این باده به منکران هم دو سه ساغر بچشان و اگر آنان قبول نکردند، فوری آن را برای نوشیدن نزد من بیاور.

* ای ساقی خوشدلی و عیش امروز را به فردا وا نگذار و از دفتر تقدیر الهی، امان نامه ای به نام من بگیر که تا روز دیگر حادثه ای ناگوار پیش نیاید.

* این شعر صنعت رد المطلع دارد. معنی آنکه دیشب بی اختیار شدم. وقتی که حافظ می گفت ای باد صبا از کوی محبوب بوی خوش بیاور.

۲- به دنبال مطلب و موضوعی خاص می باشید. بطوری که خوشبختی خویش را در تصاحب آن می پندارید. به همین جهت، مدت هاست افکار شما متوجه این مساله می باشد. به شما مژده می دهم که این نیت دارای خیر و برکت می باشد و به زودی بر آورده می شود.

۳- بدون کوچکترین نگرانی، مشکل شما حل می شود و پریشانی شما جنبه وسواس و ترس دارد که کاملاً بیهوده و ناصواب می باشد. تا ۱۰ روز دیگر عملی می شود و با رفتن به یکی از مشاهد متبرکه، ادا کردن نذر خود و خواندن دعا این نیت عملی خواهد شد.

۴- مسافر حالش خوب است. ۴ فرزند در طالع دارید. از حسودان بر حذر باشید. راز دل خود را به کسی نگویید. همسری مهربان و فرزندانی شایسته به همراه زندگی راحت همگام شماست.

امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین هدیه گذشت، بزرگترین سرمایه اعتماد به نفس و بزرگترین گناه ترس می باشد."

پس با به کارگیری فرمایش مولای متقیان مصمم گام بردارید که موفقیت در چند قدمی شما است و به شما تبریک می گویم.

۵- شاعری گوید: در کلاس روزگار / درس های گوناگون هست / درس دست یافتن به آب و نان / درس زیستن کنار این و آن / درس مهر / درس قهر / درس آشنا شدن / درس با سرشک غم ز هم جدا شدن / در این میان این معلمان و درس ها / در کنار نمره صفر و بیست / در کلاس هست و در کلاس نیست / نام اوست مرگ / و آنچه را او درس می دهد، زندگی است

فـال حـافـظ آنلاین امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 196 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

درد و غم خود و حرف دلت را با هر کسی در میان مگذار و به هر کسی اعتماد مکن و بدان که خدا عملی را که در آن ذره ای ریا باشد نخواهد پذیرفت. اکنون که از زندگی و آینده خود ناامید هستی و هیچ امیدی به دوام وصل نداری، صادقانه و بی ریا از خدا مدد بجوی و از افراد حسود و بد نیت دوری کن که خدا تو را یاری خواهد کرد.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی عنایت و توجه خاصی به شما خواهد شد و مقام و ثروتی که انتظارش را نداشته اید به دست خواهید آورد.

۲- حضرت حافظ در بیت هشتم می فرماید:

* به کوی میخانه بشتاب. ببین تا گروهی که حضور قلب و جمعیت خاطر دارند، وقت خود را در کار دعا به دولت حسن تو صرف می کنند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- برای سرعت بخشیدن به این نیت به یکی از مشاهد متبرکه برو و زیارتی کن و دعایی بخوان. بسیار بجاست وقتی که حضور قلب داری، سوره مبارکه یوسف از آیه ۵۰ تا ۷۰ را با معنی بخوان که گشایش بسیار است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق پیشه، اهل عشق و درس، دوستدار هم نشینی با بزرگسالان، مدیر، باهوش، لایق، خوشگذران، چابک، جنگجو، رک و بی پروا، بی قرار، پرشور و عجول.

۵- بیمار چندان تفاوتی نخواهد کرد. قرض داده می شود. او از ناراحتی رهایی می یابد. نیت شما حتماً با صبر و حوصله عملی است و جایی برای نگرانی وجود ندارد. در امتحان موفق می شوی. معامله سود آور است. تعویض کار و محل خود را با حوصله عملی نمایید. پدر و مادر را تا می توانید احترام کنید و دلشان را به دست آورید.

۶- هر وقت رنگ قرمز می پوشید، احساس می کنید که استواری شما بر ریاست بیشتر است زیرا شما شخصی پیش گام و پیشرو، خلاق، مبتکر و متکی به نفس می باشید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 156217

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر