قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳/ سکه امامی عقب‌نشینی کرد /سکه امامی به کانال ۴۹ میلیونی بازگشت

قیمت طلا و سکه امروز  سه‌شنبه ۲۴ مهر

 قیمت سکه  امامی امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ عقب‌نشینی کرد

.به گزارش پایگاه خبری عرشه آنلاین قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ همراه با افت قیمت دلار، با کاهش محدودی بازگشایی شد. طلا و قطعات سکه نیز با نوسانات کوچک کاهشی همراه شدند. حباب سکه نیز در برخی از قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال سوم از کریدور ششم افت کرده است.

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ همراه با افت نرخ دلار، با نوسانات کوچک کاهشی بازگشایی شد. اونس جهانی طلا که در روز گذشته در بالای منطقه ۲۶۶۰ دلاری قرار گرفته بود، به زیر ۲۶۴۰ دلار هم رسید؛ با این‌حال در این لحظه طلای جهانی در روند افزایشی قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد، کاهش قابل توجه اونس جهانی در کنار افت قیمت دلار، بازار طلا و سکه را با نوسانات محدود، کاهشی همراه کرده است.

معامله گران فنی همچنین بر این باورند که سکه امامی در کوتاه‌مدت به محدوده‌های حمایتی و مقاومتی حساس رسیده است و سطح 49 میلیون و 600 هزار تومان به عنوان اولین حمایت کلیدی این فلز گرانبها شناخته می‌شود. به عقیده این گروه اگر قیمت سکه به زیر این سطح عقب نشینی کند، اصلاح قیمت تا مرز 49 میلیون و 200 هزار تومان محتمل است؛ ناحیه مهمی که می‌تواند زمینه ساز ورود خریداران به بازار شود تا از این سطح به عنوان نقطه‌ای برای بازگشت قیمت استفاده کنند. همچنین مرز مقاومت سکه امامی در 50 میلیون و 250 هزار تومان قرار دارد و سکه برای تداوم روند صعودی روز گذشته نیازمند تثبیت روزانه بالای مرز یاد شده است.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز، با افزایش یک دلاری، با رقم ۲۶۵۴ دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز چند پله عقب‌نشینی کرده و اکنون در کف کانال سوم از کریدور ششم معامله می‌شود.

تکنیکالیست‌ها معتقدند محدوده 17 میلیون و 600 هزار تومان به عنوان اولین سطح حمایتی مهم طلای آبشده است که در صورت شکستن آن، کاهش قیمت تا مرز 17 میلیون و 400 هزار تومان محتمل است، ناحیه‌ای که می‌تواند نقطه‌ای جذاب برای خریداران باشد. از سوی دیگر، سطح 17 میلیون و 940 هزار تومان به عنوان مقاومت کلیدی طلای آبشده شناخته می‌شود و عبور از این سطح می‌تواند قیمت را به سمت کانال 18 میلیون تومان هدایت کند.

سکه امامی به کانال ۴۹ میلیونی بازگشت

بازار سکه امروز در تمامی قطعات با کاهش قیمتی محدودی همراه بود. سکه امامی که روز گذشته قله ۵۰ میلیونی را فتح کرده بود، در همان روز این کانال را از دست داد و امروز نیز با نوسانات کوچک کاهشی بازگشایی شد؛ سکه بهار آزادی اما همچنان در کانال ۴۴ میلیونی پایداری می‌کند.قیمت سکه امامی با ۱۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۹ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۴۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، به ترتیب با رقم‌های ۲۷ میلیون تومان و ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از ربع سکه و سکه گرمی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۹۴ هزار تومان، بهار آزادی ۱۰۹ هزار تومان و حباب نیم ‌سکه پنج هزار تومان افزایش و حباب ربع سکه ۷۳ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۳۷ هزار تومان کاهش یافت.

طلا و سکه

۲۳ مهر ۲۴ مهر

هر گرم طلا ۱۸ عیار

چهار میلیون و 107 هزار تومان

چهار میلیون و 95 هزار تومان

سکه امامی

49 میلیون و 880 هزار تومان

49 میلیون و 835 هزار تومان

نیم سکه

27 میلیون و 110 هزار تومان

27 میلیون و 110 هزار تومان

ربع سکه

17 میلیون و 840 هزار تومان

17 میلیون و 840 هزار تومان 

سکه گرمی

هشت میلیون و 120 هزار تومان

هشت میلیون و 120 هزار تومان

طلا در مرز کانال ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی قرار گرفت

بازار طلا امروز با نوسانات کوچک کاهشی همراه شده است و طلای ۱۸ عیار نیز در مرز کانال چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی نوسان می‌کند. هر مثقال طلا با ۴۶ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۹۷ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۰ هزار و ۲۲ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۴۳ هزار و ۳۰ تومان به ثبت رسیده است.

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۱۴ سنت کاهش، روی رقم ۳۱ دلار و ۱۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۶۰۰ تومان کاهش، گرمی ۶۳ هزار و ۲۷۰ تومان به فروش رسید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 156538

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر