قیمت دلار امروز شنبه ۲۸ مهر؛ دلار شکننده شد

قیمت دلار امروز شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / دلار بالاتر رفت

قیمت دلار امروز شنبه ۲۸ مهر؛ دلار شکننده شد

​قیمت دلار امروز با کاهش ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد؛ اما برخی سیگنال‌ها در خصوص حمله حزب الله به دفتر نتانیاهو قیمت دلار را ز به پله‌های پایانی کانال سوم از کریدور ششم نشاند. این اسکناس در هفته‌های گذشته در روند الاکلنگی قرار داشت. معامله‌گران وضعیت بازار را شکننده عنوان می‌کنند.

.به گزارش پایگاه خبری عرشه آنلاین قیمت دلار امروز با کاهش ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد؛ اما برخی سیگنال‌ها در خصوص حمله حزب الله به دفتر نتانیاهو قیمت دلار را ز به پله‌های پایانی کانال سوم از کریدور ششم نشاند. این اسکناس در هفته‌های گذشته در روند الاکلنگی قرار داشت. معامله‌گران وضعیت بازار را شکننده عنوان می‌کنند.

بازار ارز در حالی به استقبال معاملات اولین روز هفته خواهد رفت که در آخرین پنجشنبه مهر شاهد نوسان مثبت قیمت دلار در هرات و تهران بود. قیمت دلار هرات معاملات روز پنجشنبه را با قیمت 63 هزار و 280 تومان آغاز کرد و در ادامه در محدوده 63 هزار و 650 تومان قرار گرفت. قیمت دلار هرات در معاملات پشت خطی روز جمعه نیز در میانه کانال 63 هزار تومان نوسان داد. این اسکناس آمریکایی در مرکز مبادله ایران نیز در پایان هفته 50 هزار و 196 تومان قیمت خورد تا همچنان در حال نزدیک شدن به کانال چهارم از کریدور ششم باشد

قیمت دلار امروز با کاهش ۴۰۰ تومانی در نیمه کانال سوم از کریدور ششم بازگشایی شد؛ اما سیگنال حمله حزب‌ الله به دفتر نتانیاهو این اسکناس را به کانال چهارم از کریدور ششم نزدیک کرد.

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز در شرایط شکننده‌ای قرار دارد وارزپاشی سیاست‌گذار قیمت دلار را در منطقه تعادلی فعلی حفظ کرده است.

دلار حواله به کانال ۴۹ هزار تومانی نزدیک شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۴۶۰ تومانی بازگشایی شد و کاهش ۴۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۳ هزار و ۵۰۰  تومانی قرار گرفت و کاهش ۲۰۰ تومانی داشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۳ هزار و ۷۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۹ هزار و ۲۱۰ تومانی ایستاد و کاهش ۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۲۴۲ تومانی عرضه شد و رشد نزدیک به ۵۰ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۸ هزار و ۵۴۳ تومانی عرضه شد و افزایش نزدیک ۱۳۸ تومانی داشت.

تتر ۶۴ هزار تومانی شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۴ هزار و ۵۰ تومانی قرار گرفت و رشد ۵۰۰ تومانی داشت. این ارز دیجیتال امروز ۱۵۰ تومان از قیمت دلار گران‌تر معامله شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۲ هزار و ۸۴۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومانی ایستاد و رشد ۲۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز پنجشنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۱۹۶ تومانی عرضه شد و رشد ۱۰ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۸ هزار و ۴۰۵ تومانی عرضه شد و افزایش نزدیک به ۱۰۰ تومانی داشت.

منبع: تجارت نیوز - اقتضاد نیوز دنیای اقتصاد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 156914

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر