​قیمت سکه و طلا

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۹ مهر، سکه ۵۵ میلیونی شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳/ پرواز قیمت‌ها در بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز  یکشنبه ۲۹ مهر، سکه ۵۵ میلیونی شد

 قیمت سکه  سکه‌های سنگین در کانال بالاتر نشستند

.به گزارش پایگاه خبری عرشه آنلاین سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید امروز با رسیدن به قیمت ۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رکورد تازه‌ای در بازار ثبت کرد.

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد دلار، با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. به‌طوری که سکه امامی با افزایش بیش از یک میلیون تومان، در کانال ۵۵ میلیونی نشست. گفتنی است قیمت دلار امروز صعودی شده و تا کانال چهارم از کریدور ششم رشد کرده است.

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد نرخ دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. به‌نظر می‌رسد ماندگاری اونس جهانی در منطقه ۲۷۲۰ دلاری و جهش یک کانالی دلار، از عوامل اصلی رشد قیمت‌ها بوده و همچنین تشدید تنش‌ها در منطقه بر این روند اثر گذاشته است.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز بدون تغییر، با رقم ۲۷۲۰ دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز نیز افزایشی شده و با رشد یک کانالی به پله دوم از کانال چهارم کریدور ششم رسیده است.

سکه امامی یک میلیون و 300 هزار تومان گران شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات با افزایش قیمت بسیاری همراه بود. به طوری‌که تمامی انواع سکه، در کانال بالاتر قرار گرفتند. قیمت سکه امامی با یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۵۵ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۸ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش، به ترتیب با رقم‌های ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی، با رقم ۹ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز، روی رقم ۳۳ دلار و ۶۶ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۴۲۰ تومان افزایش، گرمی ۶۹ هزار و ۶۶۰ تومان به فروش رسید.

طلای ۱۸ عیار به کانال ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی نزدیک شد

قیمت طلا امروز در روند افزایشی بازگشایی شده و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. هر مثقال طلا با ۱۴۸ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۸ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۲۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۳۵ هزار و ۸۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۳۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی یک میلیون و ۱۴۲ هزار تومان، بهار آزادی ۲۶۷ هزار تومان، نیم ‌سکه ۳۹۶ هزار تومان، ربع سکه ۴۴۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۴۷۵ هزار تومان افزایش یافت.

منبع: تجارت نیوز - اقتصاد نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 157015

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر