کی هوا بارانی و برفی است؟ آخرین وضعیت هوای فردا

هشدار به شهروندان: به فیروزکوه سفر نکنید؛ برف و کولاک در راه است

کی هوا بارانی و برفی است؟ آخرین وضعیت هوای فردا

ستاد مدیریت بحران فیروزکوه از آماده باش این ستاد خبر داد و تاکید کرد : شهروندان به دلیل جو ناپایدار هوا از سفر های غیر ضروری منصرف شوند و از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، سید مهرداد حسینی مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در خصوص جلوگیری از خسارات احتمالی بارندگی در امشب پنجشنبه ۳ آبان و فردا جمعه ۴ آبان تاکید کرد و گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و اعلام اداره کل مدیریت بحران استان تهران، احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق، برف، کولاک و مه گرفتگی در سطح شهرستان فیروزکوه بویژه ارتفاعات وجود دارد که از این رو تیم مدیریت بحران شهرستان در آماده باش قرار دارد.

وی ادامه داد: شهروندان و مسافران از صعود به ارتفاعات و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و رانندگان و مسافران تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

حسینی افزود: ‌استقرار تجهیزات در نقاط حادثه‌خیز از موضوعاتی است که تا پایان وضعیت پیش‌بینی شده در شهرستان انجام خواهد شد و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی و نقاط سردسیر در صورت امکان شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

برف و کولاک در انتظار پایتخت / 5 روز دیگر شال و کلاه کنید 

مدیرکل هواشناسی استان تهران از آمدن توده جدید سرما در 5 روز آینده خبر داد و گفت : در بالادست احتمال برف و کولاک وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: طی 5 روز آینده دمای هوای تهران کاهش می یابد.

مازیار غلامی با بیان این که وضعیت جوی استان تهران طی پنج‌روز آینده کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: تا جمعه با گذر موج و گسترش توده هوای سرد و فعالیت متناوب سامانه بارشی گاهی بارش باران رگبار و رعدوبرق احتمال تگرگ وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید، در ارتفاعات بالادست و قله‌ها بارش برف و گاهی کولاک مورد انتظار است.مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: تا جمعه و روز یکشنبه نیز در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک با احتمال انتقال گردوخاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف پاییزی، مردم را در این جاده گرفتار کرد

صدها خودرو در محور سقز-دیواندره و دیواندره-تکاب بر اثر بارش شدید برف و کولاک گرفتار شده‌اند.

با ورود سامانه بارشی و بارش برف در محور سقز دیواندره تردد در این محور به کندی در حال جریان و تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد. تیم‌های امدادی هلال احمر و راهداری در حال امداد رسانی و پاکسازی مسیر مذکور می‌باشند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 157456

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر