فال حافظ سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

از شما دوستان و همراهان عزیز و فهیم خواهش می کنیم که تمامی فال های سایت عرشه آنلاین را صرفا جهت سرگرمی بخوانید .برای فال بد، ناراحت نشوید و برای فال خوب، شادی نکنید.برای تمامی مشکلات و گرفتاری ها فقط و فقط به خداوند توکل کنید

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین فروردین 

جواب فال شما: غزل شماره ۴۷۴ از دیوان حافظ

474

تعبیر فال حافظ شما:

نیازی به گفتن نیست. او انسانی باهوش است و حرف دل تو را از اعمال و رفتارت می فهمد. تو فرصت هایی را از دست داده ای اما هنوز هم وقت هست. سختی های راه را به خاطر آسایش پس از آن تحمل کن و بدان نیت تو گرچه در ظاهر ناممکن می نماید ولی درواقع عملی است به شرط آنکه تو از راه نمانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* تنگدل از همراهان شدن، رسم و روش معرفت و کارشناسی نمی باشد. بلکه سختی و رنج پیمودن مراحل دشوار و مشکل، به یاد روزگاری که با دوست به خوشی و شادی بگذرانی قابل تحمل است.

* ای حافظ خیال حلقه گیسوی محبوب تو را فریب می دهد زیرا بسیار دل فریب می باشد. بهوش باش تا حلقه در خانه امر محال را نکوبی که دسترسی به زلف یار غیر ممکن است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دچار ناراحتی شده اید که تصور آن برایتان مشکل است. در حالی که اگر به زندگی دیگران توجه کنید، خواهید دید که زندگی شما بسیار موفقیت آمیز بوده است اما شما با بی توجهی و لجبازی آن را خراب می کنید و به سخن این و آن گوش می دهید. بهتر است عاقلانه عمل کنید و با او مهربان و صمیمی باشید.

۳- از اینکه محوبب خانواده می باشید، باید بسیار خوشحال باشید و تلاش کنید تا این محبوبیت را افزایش دهید. به زودی در کاری موفق می شوید و سودی به دست می آورید. سعی کنید آن را بیهوده از دست ندهید.

۴- به قول گوته: "انجام آنچه را می توانی یا می اندیشی که می توانی آغاز کنی، در جسارت نبوغ و اقتدار و اعجاز نهفته است."

۵- اگر تلاش کنید و از رقیبان جلو بیفتید، آینده ای درخشان در انتظار شما خواهد بود، چون رقیبان در راهند. حسودان در کمین و طعنه زنندگان در انتظار می باشند.

۶- یکی از آشنایان به کمک شما نیازمند است. سعی کنید نیاز او را برآورده سازید و از مساعدت به دیگران دریغ نورزید

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین اردیبهشت  

جواب فال شما: غزل شماره 432 از دیوان حافظ

432

تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال درمانی برای دردهای خود و چاره ای برای زندگیت می گردی. دل به کسی سپرده ای که عشق او برای تو جز رنج و غم و عذاب ارمغانی نداشته است. تو خود می دانی که وصال او سرابی بیش نیست، ولی زندگی در سراب عملی نمی باشد. از این نیت صرف نظر کن و گمشده خود را در جای دیگری بیاب.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ چرا دل به خیال دیدار زیبارویان سپرده ای؟ مگر نمی دانی که تشنه کام از برق سراب سیر نمی شود؟

۲- زندگی را با تن آسایی و خوشی می خواهید بر باد دهید. در حالی که شما از چنان قدرتی برخوردارید که به هر کاری دست بزنید، کاملاً موفق و پیروز خواهید شد. بویژه آنکه از وجاهت و زیبایی برخوردارید. پس چرا سعی نمی کنید زیرا زندگی شما آمیخته ای از فرهنگ دو گانه است.

۳- اگر ارزش واقعی شما را درک نمی کنند، ناراحت نباشید. زیرا رسم مردم روزگار این چنین است. چشمان نگران و قلب تپنده عزیز و مهربانی بخاطر تلاش و کوشش و موفقیت شما در سینه اش می زند و نگران شماست. مسافر مهربان و کله شقی که راجع به او فکر می کنید، به زودی گره از کارش باز می شود و اوضاع او رونق پیدا می کند.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: محتاط و فلسفی مشرب، مخالف دورویی و دورنگی، مخالف دروغگویی و ریا، یکرنگ، کمی ناقلا و مهربان.

۵- رنگ قرمز یا سرخابی را برایتان پیشنهاد می کنم که با طبع شما سازگاری دارد و حرارت عشق، محبت و زندگی را در قلب شما روشن می کند و همیشه شما را جهت تلاش و فعالیت سرزنده و مهیا می سازد.

۶- ارثی قابل توجه نصیب خانواده شما می شود. فرزندی دختر در راه می باشد که پا قدمی نیکو دارد

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین خرداد 

جواب فال شما: غزل شماره 290 از دیوان حافظ

290

تعبیر فال حافظ شما:

چند وقتی است که از کار دل خود حیران مانده ای و نمی دانی چه باید بکنی. قصد قدم نهادن در راه عشقی را داری که به طرف مقابلت اطمینان کامل نداری و از عاقبت کار خود هراسانی. بدان که مدت عمر محدود و کوتاه است. پس به جای دلمشغولی های کاذب دست به تلاشی وسیع بزن تا به هدف خود برسی، زیرا که برای رسیدن به این نیت، خزانه ای از تلاش و همت لازم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اعتماد خود را از دست داده اید و با تردید به این مساله نگاه می کنید. در درون خود جدایی سخت آغاز کرده اید. ابتدا سعی کنید و به خود متکی باشید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. آنگاه دست به اقدام بزنید و عجله هم نداشته باشید.

۲- به کسی فکر می کنید که از شما دور است و قرار را از شما ربوده. البته می دانم که عشق، چشم و گوش را کور و کر می کند اما باید از قدرت عقل بهره گرفت و با یکی از آشنایان صمیمی حتماً مشورت کنید.

۳- این نیت به حصوله و شکیبایی و دقت انجام می گیرد. پس راز دل خود را به هر کسی نگویید چون رقیبان منتظر اقدامات شما هستند.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و نهم می فرماید:

* من با شرمساری و با اشک چشم به میخانه می روم. زیاد از نتیجه زندگی خود شرمسارم تا این محصول ناچیز را وقف خرابات کنم.

* زندگی جاوید حضرت خضر پیامبر و سلطنت اسکندر مقدونی هم پایدار نبود. پس باقی و پایدار خداوند است. ای فقیر برای مال دنیا که ارزش ندارد، کشمکش مکن.

* ای حافظ هر گدا و مسکینی نمی تواند جواهر به دست آورد و کمال یابد. پس گنجی مانند قارون لازم است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار چندان تفاوتی نمی کند. ملاقات مهمی در پیش دارید و به سفر خوبی خواهید رفت.

۶- اگر کاری را شروع کرده اید و می خواهید عاقبت آن نیکو گردد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه بقره آیه ۲۵۶ تا ۲۶۴ و سوره لقمان آیه ۲۲ تا ۳۰ را با معنی بخوانید

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین تیر 

جواب فال شما: غزل شماره 297 از دیوان حافظ

297

تعبیر فال حافظ شما:

مدتها به امید رسیدن به روز وصال انتظار کشیده ای. درد دوری و فراق، تاب و تحملت را به نهایت رسانده و تو را از همه چیز خسته کرده است. زندگیت بی سامان و خودت ویران شده ای، اما بدان آنکه شوق طلب در سر دارد به این سادگی از میدان به در نخواهد رفت و با تمام قدرت پابرجا خواهد ایستاد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:

* دوست و همدم خیال یار در رویا گشتیم و هم صحبت صبر و بردباری و همنشین سوز دوری شدیم و با جدایی در یک جا فراهم آمدیم.

* آن سر که از بالش به آسمان می رسید، قسم به رهروان راستین که آن را بر درگاه هجران و جدایی گذاشتم.

* اینک چاره ای نیست زیرا که زورق شکیبایی من که بادبان هجران بر آن افراشته بود، در دریای عشق به غرقاب گرفتار شده است.

و در بیت آخر می فرماید:

* اگر راه وصال به پای اشتیاق طی شود، هیج کس زمام ناکامی و دوری از عاشق را به دست جدایی نمی داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی در فکر این نیت می باشید و میل دارید که هر چه زودتر عملی گردد. باید بگویم که اولاً نذری که کرده اید، ادا کنید و اگر چه شخص مهربان، با گذشت و بخشیده ای هستید ولی زبان سردی دارید که دیگران بویژه خانواده را آزار می دهد، بویژه این هفته حرکت شما پسندیده نبود.

۳- مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نشده ولی انشاءالله با توکل بر خداوند، عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. پس در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۴- به پدر و مادر توجه داشته باشید و همسر را آزار ندهید زیرا او شما را دوست خواهد داشت ولی از بد زبانی رنج خواهد برد. لجبازی و قهر و آشتی، اندازه ای دارد پس وسواس را کنار بگذارید. اگر می خواهید از طریق کار کردن، توانگر شوید با حضور قلب و معنی در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه الضحی آیه ۸ تا ۱۸ را بخوانید

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 247 از دیوان حافظ

247

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که از روزگار سختی به راحتی رسیده ای زندگی گذشته و دوستان قدیمت را فراموش مکن و از آنها دستگیری نما و در پرداخت بهای تجربه های با ارزش و ماندگار دریغ مکن تا موفقیتهایت روز به روز افزون گردد و به اوج سعادت و خوشی برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دنیا زیباتر از آنست که شما تصورش را می کنی. اگر چه سختی و رنج را تحمل کرده اید ولی بالاخره بر اثر صبر، نوبت پیروزی شماست. چون انسانی هستید که خیر مردم را می خواهید. مسلماً لطف خداوند شامل حال شما شده و می شود. جای نگرانی نمی باشد.

۲- اگر چه دنیا محل گذر است ولی نیکی و خوبی در آن پایدار می ماند. افرادی مانند شما که دارای قلبی پاک هستند، همیشه موفقند. اگر این کامیابی بر اثر رنج بدست آید، پس صداقت، تلاش، پشتکار و سرعت عمل را از دست نده تا بر رقیبان پیروز شوید.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:

* ای باد صبا، عبور کردن از منزل محبوب را مضایقه نکن و از او برای عاشق مسکین خبری بیاور.

* ای گل به شکرانه آنکه طالع و بخت تو خوب گردید، خندانی. پس بوی وصال را از بلبل عاشق سحری مضایقه نکن.

* حال که لب شیرین تو چشمه قند و شکر شیرین است، پس حرف بزن و از طوطی، شکر را مضایقه نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت با کمی صبر و حوصله عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. این پریشانی شما نتیجه وسواس، تردید و عدم اتکای به خود می باشد.

۵- مسافر شما حالش کاملاً خوبست و کارش رو به سامان می باشد. پس نذر او را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سپاسگزاری کنید.

۶- خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر مکان و شغل فعلاً صلاح نمی باشد. پدر و همسر شما درگیر مساله ایست و نیاز به کمک دارد اما غرورش اجازه درخواست نمی دهد. به هر نحو به او کمک کنید. اگر می خواهید مسافر یا غایب شما زود باز آید، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۲۴ تا ۳۱ را در هفت شب بخوانید که گشایش بسیار است. بیمار شما نیاز به مراقبت بیشتر دارد. ۴ فرزند در طالع دارید که سومی اوضاعش خوب خواهد شد

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 320 از دیوان حافظ

320

تعبیر فال حافظ شما:

انجام این نیت خواب و خوراک را از تو گرفته و شوق آن در وجود تو هیاهویی به راه انداخته است. اما بدان برای رسیدن به مقصود، خیالبافی ثمری ندارد و باید واقع بین بود و با حقایق زندگی کرد. با تلاش وسیع و همتی والا می توانی آنچه را که در رویا آرزویش را می کشی، در عالم واقعی به دست آوری و اکنون زمان آغاز است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما با رویا، خیال پردازی و آرزوهای دور و دراز، کار را بر خود و اطرافیان مشکل می سازید. اگر می خواهید به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید، باید از استعدادهای فراوان خود همراه با فعالیت و توکل بر خدا، سود و بهره بگیرید. در این صورت آینده ای بسیار درخشان در پیش خواهید داشت. پس باید فردی مفید باشید.

۲- به شما قول می دهم به مرادتان می رسید. چنان چه با یکی از اقوام نزدیک مشورت نموده و به او بگویید فعالیت و کوشش را از دست ندهید. نگرانی شما بی مورد است. جهت راهنمایی بیشتر در زندگی از پدر و مادر یا بزرگتر خانواده کمک بگیرید.

۳- آینده در دستان پر توانای شماست. اراده و فعالیت را به خدمت بگیرید که شاهین موفقیت در نزدیکی شماست. مسافرتان حالش خوبست و کارش تا سه هفته دیگر به اتمام می رسد و آن را مژده خواهد داد. قرض پرداخت می شود. ازدواج عملی است و راه طلاق هموار نمی باشد. خرید و فروش هر دو نافع است. مسافرتی سودمند در پیش دارید.

۴- در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که در مراسم عزاداری شرکت کرده اید. نشانه اینکه امیال پست خود را کشته اید و به اطلاح درون پرداخته اید. در انتخاب دوستان خود تجدید نظر کرده اید و آینده ای درخشان در انتظار دارید.

۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار خواهد 

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین مهر 

جواب فال شما: غزل شماره 478 از دیوان حافظ

478

تعبیر فال حافظ شما:

دل خود را به وسعت دریا کن و عزمت را چون سنگ محکم و استوار گردان تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و غم و غصه ها را در بند کشی. تو در یک قدمی هدف ایستاده ای، تنها یک خیز پرتوان لازم است تا تو را به مراد دل برساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- کار عشق با غرور و خود پرستی هماهنگی ندارد. اگر واقعاً عشق او را در سر داری، باید از خودپرستی و غرور دست برداری و راه رسیدن به محبوب را با رنج و درد طی کنی وگرنه موفق نمی شوی.

۲- سه بار عشق به سراغ شما آمده ولی با یکدندگی، لجبازی و غرور او را از خود طرد کرده اید. باید در این مورد تجدید نظر کنید و به کلی از خودخواهی دست بردارید. راه عشق را با دل و جان طی کنید و او را صمیمانه دوست داشته باشید.

۳- زندگی را به شوخی گرفته اید و بهره برداری از مادیات را سرلوحه کار خود قرار داده اید. در این راه تعامل و تامل را از دست داده اید. اشتهای شما در چشم و هم چشمی گویا سیری ناپذیر است. پس در دوستان و اخلاق خود تجدید نظر کنید که برای هر چیز اندازه نگه داشتن نیکوست.

۴- همسری مهربان، دلسوز و با وفا دارید ولی او را وادار به لجبازی می کنید. زیرا متوجه اعمال خود نمی باشید. مانند از خود راضی ها عمل می کنید. اگر چه دوست یا همسرتان با وفاست ولی متاسفانه زود باور و دمدمی مزاج است. باید به او گوشزد کنید.

۵- بیمارتان بهبود می یابد. خرید و فروش مفید است. سفر زیارتی یا سیاحتی در پیش دارد که بسیار مفید است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: پرشور، رک و راست، بیزار از دورویی و ریا، مهربان، کمال گرا، با ایمان، اهل جر و بحث و با حیا.

۷- اگر دوست یا همسرتان شما را درک کند، از زندگی عالی برخوردار می شود. نگران تلفن های قطع شده نباشید. به سخنان دیگران توجه نکنید. نوزادی شیرین در خانواده شما به دنیا می آید

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین آبان 

جواب فال شما: غزل شماره 478 از دیوان حافظ

478

تعبیر فال حافظ شما:

دل خود را به وسعت دریا کن و عزمت را چون سنگ محکم و استوار گردان تا در مبارزه با مشکلات پیروز شوی و غم و غصه ها را در بند کشی. تو در یک قدمی هدف ایستاده ای، تنها یک خیز پرتوان لازم است تا تو را به مراد دل برساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- کار عشق با غرور و خود پرستی هماهنگی ندارد. اگر واقعاً عشق او را در سر داری، باید از خودپرستی و غرور دست برداری و راه رسیدن به محبوب را با رنج و درد طی کنی وگرنه موفق نمی شوی.

۲- سه بار عشق به سراغ شما آمده ولی با یکدندگی، لجبازی و غرور او را از خود طرد کرده اید. باید در این مورد تجدید نظر کنید و به کلی از خودخواهی دست بردارید. راه عشق را با دل و جان طی کنید و او را صمیمانه دوست داشته باشید.

۳- زندگی را به شوخی گرفته اید و بهره برداری از مادیات را سرلوحه کار خود قرار داده اید. در این راه تعامل و تامل را از دست داده اید. اشتهای شما در چشم و هم چشمی گویا سیری ناپذیر است. پس در دوستان و اخلاق خود تجدید نظر کنید که برای هر چیز اندازه نگه داشتن نیکوست.

۴- همسری مهربان، دلسوز و با وفا دارید ولی او را وادار به لجبازی می کنید. زیرا متوجه اعمال خود نمی باشید. مانند از خود راضی ها عمل می کنید. اگر چه دوست یا همسرتان با وفاست ولی متاسفانه زود باور و دمدمی مزاج است. باید به او گوشزد کنید.

۵- بیمارتان بهبود می یابد. خرید و فروش مفید است. سفر زیارتی یا سیاحتی در پیش دارد که بسیار مفید است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: پرشور، رک و راست، بیزار از دورویی و ریا، مهربان، کمال گرا، با ایمان، اهل جر و بحث و با حیا.

۷- اگر دوست یا همسرتان شما را درک کند، از زندگی عالی برخوردار می شود. نگران تلفن های قطع شده نباشید. به سخنان دیگران توجه نکنید. نوزادی شیرین در خانواده شما به دنیا می آید

ـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین آذر 

جواب فال شما: غزل شماره 444 از دیوان حافظ

444

تعبیر فال حافظ شما:

درهای بسیار به تو گشوده شده است و راههای مناسبی در مقابلت قرار گرفته. از فرصت های موجود استفاده کن و به امید فرصت های بهتر در آینده زمان را از دست نده. اکنون زمان گشایش گره از کارهای بسته فرا رسیده. گرچه کاری سخت و دشوار است، اما نتیجه ای شیرین و مطلوب به بار خواهد آورد، پس هرچه زودتر اقدام کن که شاید هرگز این فرصت تکرار نشود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* این مشکل را چگونه حل کنم و راز عشق را چگونه فاش سازم. دردی جانکاه و مشکلی بسیار سخت است.

* هر رشته موی حافظ در پنجه گیسوی زیبایی بی باک و گرفتار است. در چنین شهری که از هر سو زیبارویان به دلبری پرداخته اند، آرام و قرار محال باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از دست دادن زمان باعث زیان فراوان شما خواهد بود. کار را به امروز و فردا موکول کردن برای شما ضرر فراوانی در بر دارد. پس با سرعت، زیرکی، فعالیت و تلاش به دنبال انجام این نیت باشید.

۳- اوضاع زندگی شما در مقایسه با دیگران بسیار خوبست پس اندیشه های ناصواب را از دل پاک کنید زیرا روزگار بر وفق مرادتان می باشد. این نیت به نفع خانواده شما عملی می گردد و اوضاع خانوادگیتان چنان رونق می گیرد که همه را به تحسین وا می دارید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، بذله گو، در ابراز عشق بی پروا، گاهی اوقات از شدت کارها سردرگم، دوستدار موسیقی، اهل ایمان و عاشق لطافت.

۵- از رنگ هایی که برازنده وقار شما باشد، رنگ لیمویی، آبی آسمانی، آبی نفتی و سفید پیشنهاد می شود که بر وقار، متانت و لطافت شما می افزاید.

۶- عشق و مقام دردسر فراوان دارد و برای کارهای بزرگ، انسان های بزرگ لازم است.

۷- سخت گیری موجب آزار و دلزدگی می شود. عیب جویی هم اندازه ای دارد و شما بیش از حد معمول به عیب جویی می پردازید، حتی بیشتر از پدرتان!

۸- تردید را از دل بیرون کنید که آینده متعلق به شماست. نگران نباشید

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین دی 

جواب فال شما: غزل شماره 318 از دیوان حافظ

318

تعبیر فال حافظ شما:

عاشقی صادق هستی و عشق و محبتت هر روز افزون تر می شود و به هیچ قیمت هم حاضر نیستی دست از عشق بکشی گرچه با مشکلات فراوانی روبرو شده ای. امیدوار باش که بزودی مشکلاتت رفع خواهد شد و دشمنان ناکام می مانند و تو به وصال او خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:

* مرا می بینی و همین که مرا نگاه م یکنی د رآنوقت رنج مرا زیاد م یکنی منهم وقتی تو ر مشاهده م یکنم عشقم به تو زیادتر می شود.

* از اوضاع و احوال و سرو سامان من سوال نمی کنی و هیچ نمی گویی که حالت چطور است من از اندیشه ای که در سرداری اطلاعیی ندرام زیرا در درمان من کوششی نداری آیا درد مرا نمی شناسی و نمیدانی چه دردی درام‌.

* تو با حفظ مهربانی کن و به رقیب بگو برو از حسادت بمیر زیار وقتی مهر و محبت تو را می بینم از دشمن و سخن سرد او باکی ندارم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه کسی هستید ولی او متاسفانه یادی از شما نمی کند. به دنبال کاری هستید زیرا اقدامات شما موثر نیفتاده و در پی سود و نفعی می باشید که حاصلی نداشته است. حداکثر تا ۲۰ روز دیگر گشایش بسیار در کار شما حاصل می شود بطوری که انتظار آن را نداشته اید. به شرط آنکه جدی عمل کنید.

۳- او دلش با شماست اما تردید دارد و از طرفی رقیبان در کمین شما هستند. پس باید اندیشه، خلاقیت و سرعت عمل را از یاد نبرید و از فردی آگاه، دانشمند و دلسوز کمک بگیرید. به نفع شما می باشد.

۴- گل به شکرانه دیدن خورشید شکفته می شود. زمین برای انسان است اما انسان برای زمین نیست. پس موفقیت را با توکل به خداوند و تلاش می توانید به دست آوردید. بنابراین از اراده قوی خود کمک بگیرید و حرکت کنید. مسلماً پیروزی در چند قدمی شماست. بر ذائقه شما شیرین باد

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین بهمن 

جواب فال شما: غزل شماره 251 از دیوان حافظ

251

تعبیر فال حافظ شما:

در دوران سختی و رنج تلاش بسیار کرده ای. اکنون نهال زحمات تو در حال بارور شدن است. پس همچنان مصمم ادامه بده زیرا شبهای تیره رو به اتمام است و فجر صادق خوشبختی در راه. اکنون که در چند قدمی شاهد پیروزی ایستاده ای سستی و اهمال نکن که فرصت را از دست خواهی داد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:

* ای بامداد وصال برای رضای خدا طلوع کن. شب جدایی را سخت تیره و تاریک مشاهده میکنم.

* ای حافظ اگر وفا می خواهی، باید بلا کش باشی زیرا در تجارت سود و زیان با هم می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما رنج و زحمت زیادی کشیده اید و ناراحتی، فراق و هجران را تحمل کرده اید و از بی وفایی دوستان و آزار آنان، سخن ها در دل دارید. اما دوستان نادان و دشمنان ناباب نتوانستند شما را از ایده و عقیدیتان باز دارند و به انحراف کشانند و در همه حال خداوند یار و یاور شما بوده است.

۳- به شما مژده می دهم که دوران ناراحتی و رنج به پایان رسید. کبوتر اقبال و پیروزی در حال نشستن بر بام خانه شماست. مواظب باشید که با شتاب یا ندانم کاری یا بی فکری آن را پرواز ندهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید زیرا چنان موفق و پیروز می شوید که تعجب همگان را بر می انگیزید.

۴- مسافر شما از هر جهت کار و زندگیش خوبست و جای نگرانی برای او وجود ندارد ولی قدری خود را برای شما لوس می کند. در خرید و فروش منافع زیادی به دست می آوردید. همسرتان در این هفته به موفقیت شغلی یا مالی جالب دست می یابد. فرزندان موفق می شوند. نگران آنها بویژه دومین باشید. نذر خود را ادا کیند.

۵- بیمار شفا می یابد. مسافرت خوبی در پیش دارید. به پدر و مادر محبت کنید. یکی از اقوام نیاز به کمک دارد، او را یاری دهید که دعایش مستجاب می شود.

۶- اگر می خواهید گمشده آشکار شود، سوره مبارکه ال عمران از آیه ۱۷ تا آخر را ۱۰ بار در هفت شب بخوانید. اگر می خواهید همیشه خداوند یار و یاور شما باشد، از یاد او غافل نباشید زیرا قلباً شما فردی مهربان و با صفا هستید. به همین جهت نگران نباشید زیرا خود خوری و اضطراب شما ناشی از رژیمی است که گرفته اید و پیش آمدی که روی داده می باشد. پس دل را به دریا بزنید. مدتی در برابر کارهایش بی تفاوت باشید تا سرش به سنگ بخورد و شما نیز برای خود سرگرمی و ورزش کنید و زیاد توجه نکنید. مسافرت و خرید برایتان مفید است. هدیه ای و دوستی جدیدی در انتظار شماست

فـال حـافـظ آنلاین امروز سه‌شنبه ۸ آبان۱۴۰۳ متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 163 از دیوان حافظ

163

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی که دلش تنهاست حتی اگر تمام زیباییهای دنیا را در اختیار داشته باشد باز هم شاد و سرخوش نیست. هر زیبایی زمانی واقعا زیباست که با دوستان و یاران همدل تقسیم گردد. پس به دنبال دوستان و یاران صمیمی و همدل باش که دنیای صداقت و رفاقت زیباترین دنیاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، با محبت، صادق، فداکار، اصیل، کنجکاو، با شرف، فرشته خو، بدون خطر، مواظب، راستگو، قابل اعتماد، محتاط، متین و مودب.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* گل بدون چهره محبوب خوش نمی باشد و بهار نیز بدون شراب نوشی لذت بخش نیست.

* گردش کنار چمن و هوای باغ و تماشای آن بدون محبوب لاله گون، خوش آیند نیست.

* رقاصی و چمیدن سرو و لطافت گل بدون نغمه بلبل خوش نمی باشد.

* یار محبوب شیرین لب که بدنش مانند گل لطیف است، در یک جا بودن، بدون بوسه فایده ای ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- درباره این نیت ابداً نگران نباشید که همای سعادت به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. دوران رنج و انتظار سپری گردید و زمان شادی و موفقیت فرا رسید. این موفقیت را به شما تبریک می گویم، به شرط اینکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. پیشاپیش به شما و خانواده یتان تبریک می گویم.

۴- به زودی ملاقات مهمی در پیش دارید. از نظر مادی ات پیشرفت می کنید و سودی کلان نصیب همسر یا پدر و مادر شما می شود.

۵- خرید را توصیه می کنم و برای فروش زمان مناسب است. بیمار تا یک هفته دیگر بهبود می یابد. قرض ادا می شود. خانه یا اسباب خریداری می شود.

۶- از همسرتان راضی باشید که او شما را دوست دارد. به پدر و مادرتان احترام ویژه بگذارید. مسافر شما موفق شد. به شما تبریک می گویم. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری شما را نگران می کند اما موفق تر است. به هر صورت این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در سکوت با یکدیگر پیوند داشتن، همدلی صادقانه، وفاداری ریشه دار اعتماد کن. دنیای شما خیلی وسیع است، به وسعت دشت و دمن و صحرا و چمن. قلب شما پر بار است، به اندازه گل ها و میوه های یک باغ پر گل و درخت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 157769

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر