قیمت محصولات سایپا امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / افزایش ۱۷ میلیونی این خودرو تعجب آور شد

قیمت محصولات سایپا امروز 11 مهر 1403 اعلام شد.

قیمت محصولات سایپا امروز   ۱۱ مهر ۱۴۰۳  / افزایش ۱۷ میلیونی این خودرو تعجب آور شد

به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت محصولات سایپا امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با افزایش دو میلیون تا ۱۷ میلیون تومان در تمامی محصولات کار خود را آغاز کرد. البته از ابتدای معاملات امروز دو شرکت داخلی با بیشترین میزان رشد مواجه شده و شرکت‌های مونتاژی تغییر کمتری را احساس کردند.

قیمت محصولات سایپا

قیمت خودرو‌های داخلی ازجمله محصولات شرکت سایپا همگی با تغییر مواجه شده‌اند.

وانت پادرا (دوگانه‌سوز) نسل جدیدی از وانت‌های تک کابین در شرکت زامیاد گروه خودروسازی سایپا تولید و عرضه می‌شود که امروز با رشد ۱۷ میلیون تومانی به قیمت ۸۴۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

وانت زامیاد (موتور M۲۴) از دیرباز خودروی مناسب برای حمل و نقل سنگین به کار گرفته شده است که امروز نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۶۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا محسوب می‌شود که امروز رشد ۱۲ میلیون تومانی را به خود گرفته و در محدوده ۷۳۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

 کوییک اتوماتیک با مدل ۱۴۰۳ یکی از اتومات‌ها بازار داخلی به شمار می‌رود که با صعود هفت میلیون تومان در محدوده ۵۵۲ میلیون تومان قرار گرفت.

خودرو

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 155287

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر