پنجشنبه ۱۹ مهر

دلار 64 هزار تومان شد؛ سکه 50 میلیون تومان، بازار ارز بهم ریخت

امروز پنجشنبه 19 مهر ماه 1403، سکه به 50 میلیون تومان نزدیک شد. قیمت دلار هم به 64 هزار تومان.

دلار 64 هزار تومان شد؛ سکه 50 میلیون تومان، بازار ارز بهم ریخت

 امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۳، سکه به ۵۰ میلیون تومان نزدیک شد. قیمت دلار هم به ۶۴ هزار تومان.

قیمت دلار امروز با افزایش ارزش بازگشایی شد و سقف قبلی را شکست. رشد ۵۰۰ تومانی این اسکناس آن را از نیمه کانال سومِ کریدور ششم فراتر برد. در آخرین روز معاملاتی هفته قیمت تتر در مرز کانال ۶۴ هزار تومانی قرار گرفت.

در بازار فلزات گرانقیمت (سکه - طلا) نسبت به دیروز افزایش داشت. سکه تمام طرح جدید با قیمت ۴۹ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان و همچنین هرگرم طلا ۱۸ عیار ۴ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار معامله شد. 

قیمت دلار امروز 

قیمت دلار امروز با رشد ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور ششم پیش‌روی کرد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در نیمه بالایی کانال سوم از کریدور ششم در حال معامله است.

فعالان بازار ارز می‌گویند معاملات دلار تحت تاثیر رخدادهای منطقه و احتمال بالا گرفتن درگیری میان ایران و اسرائیل قرار گرفته است.

تحلیلگران اقتصادی کف قیمت این اسکناس را کانال ابتدایی کریدور ششم و سقف آن را کانال پنجم از کریدور مذکور می‌دانند. آنها معتقدند اگر مقاومت بعدی قیمت دلار شکسته شود روند صعودی این اسکناس شکل می‌گیرد.

دلار حواله در آستانه کانال ۵۰ هزار تومانی عرضه شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۱۹۰ تومانی داشت. قیمت تتر همانند دلار رشد ۵۰۰ تومانی داشت و در سطح ۶۳ هزار و ۹۰۰ تومانی قرار گرفت. این ارز دیجیتال امروز ۳۰۰ تومان از قیمت دلار جلو افتاده است.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۲ هزار و ۷۵۰ تومانی معامله شد و رشد ۵۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۹ هزار و ۲۵۰ تومانی ایستاد و رشد ۲۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز پنجشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۹۴۴ تومانی عرضه شد و رشد ۲۰ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۷ هزار و ۴۷۶ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۲۸ تومانی داشت.

قیمت سکه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۳:

سکه تمام طرح جدید 1میلیون 210 هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم 510 هزار تومان، نیم سکه 350 هزار تومان و ربع سکه 350 هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشت.

سکه 

نرخ امروز (تومان) 

میزان افزایش/ کاهش(تومان) 

نرخ ۱۸ مهر (تومان)  نرخ ۱۷ مهر (تومان) 
سکه تمام طرح جدید (۸۶)  ۴۹.۷۱۰.۰۰۰ ۱.۲۱۰.۰۰۰ ۴۸.۵۰۰.۰۰۰ ۴۸.۷۵۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۴۳.۴۱۰.۰۰۰ ۵۱۰.۰۰۰ ۴۲.۹۰۰.۰۰۰ ۴۳.۲۰۰.۰۰۰
نیم سکه ۲۶.۸۰۰.۰۰۰ ۳۵۰.۰۰۰ ۲۶.۴۵۰.۰۰۰ ۲۷.۷۵۰.۰۰۰
ربع سکه ۱۷.۷۰۰.۰۰۰ ۳۵۰.۰۰۰ ۱۷.۳۵۰.۰۰۰ ۱۷.۶۰۰.۰۰۰
سکه گرمی ۸.۱۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰ ۸.۰۰۰.۰۰۰ ۸.۱۰۰.۰۰۰

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 156112

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر